Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Blaatschaap zei: Tijdens mijn xtc misbruik periode is dit fenomeen bij mij ook ontstaan. Op het hoogtepunt wel 3 keer per nacht en meerdere keren per week. In het begin vond ik het wel eng maar toen ik eenmaal doorhad wat het was is het niet eng meer, ik herken het meteen. Sinds ik geen xtc meer doe is het wel flink afgenomen, heel sporadisch gebeurt het nog wel eens. Mocht je het heel eng/vervelend vinden dan heb ik nog wel wat tips die mij altijd wel helpen: - hou je ogen dicht dan hoef je de hallucinaties ook niet te zien. -wees je bewust van het feit dat het slaapverlamming is, niet echt en het gaat ook weer voorbij -focus je op 1 lichaamsdeel en steek al je moeite erin om die te bewegen, op die manier kan je de slaapverlamming sneller laten stoppen -zodra je wakker bent, blijf even een paar minuten wakker en verander van lighouding, dat verminderd de kans op nog een keer slaapverlamming wanneer je weer in slaap valt Ik heb zelf echt de meest weird shit wel voorbij zien komen, zowel positief als negatief. Mensen in mijn kamer, schimmen, brand, machines van werk, Slingerversiering Ik heb het vaak wanneer ik in mijn droom de realisatie heb dat ik droom. Dan wordt ik super duizelig en val ik op de grond en wordt ik in precies dezelfde houding waarop ik de grond raak wakker in bed met slaapverlamming.i Klik om te vergroten... Blaatschaap zei: Tijdens mijn xtc misbruik periode is dit fenomeen bij mij ook ontstaan. Op het hoogtepunt wel 3 keer per nacht en meerdere keren per week. In het begin vond ik het wel eng maar toen ik eenmaal doorhad wat het was is het niet eng meer, ik herken het meteen. Sinds ik geen xtc meer doe is het wel flink afgenomen, heel sporadisch gebeurt het nog wel eens. Mocht je het heel eng/vervelend vinden dan heb ik nog wel wat tips die mij altijd wel helpen: - hou je ogen dicht dan hoef je de hallucinaties ook niet te zien. -wees je bewust van het feit dat het slaapverlamming is, niet echt en het gaat ook weer voorbij -focus je op 1 lichaamsdeel en steek al je moeite erin om die te bewegen, op die manier kan je de slaapverlamming sneller laten stoppen -zodra je wakker bent, blijf even een paar minuten wakker en verander van lighouding, dat verminderd de kans op nog een keer slaapverlamming wanneer je weer in slaap valt Ik heb zelf echt de meest weird shit wel voorbij zien komen, zowel positief als negatief. Mensen in mijn kamer, schimmen, brand, machines van werk, Slingerversiering Ik heb het vaak wanneer ik in mijn droom de realisatie heb dat ik droom. Dan wordt ik super duizelig en val ik op de grond en wordt ik in precies dezelfde houding waarop ik de grond raak wakker in bed met slaapverlamming. Klik om te vergroten... Dit zijn goeie tips. Alleen als ik dit door stress ervaar of vermoeidheid dan werkt dit. Als ik dit krijgt door drugs dan werkt ogen dicht niet bij mij. Dan krijg ik ook geluiden om me heen. Niet realistische maar helaas niet iets wat negeren is. Super eng."
"Ik weet niet zeker of dit zo is maar kan het niet zijn dat je vaginale ph waarde anders is tijdelijk door drugs. Als je ph waarde niet goed is dan krijg je sneller vaginale afscheiding. Witter enzo"
"Natozlato zei: Ik vind 3mmc, na mdma, de leukste drugs! Het heeft veel weg van mdma, maar helderder. Het duurt alleen maar 2 uur. Ik pak niet vaker dan 2 x bij, omdat het erg bloedvatvernauwend is. Dat merk ik na een uurtje of 4, dan krijg ik het heel koud. Heb ik met pep ook altijd. Ik neem altijd 125 mg in een capsule. Neem dezelfde hoeveelheid ook bij. Het werkt duidelijk merkbaar zeker op je serotonine, dus een lange pauze tussen 3mmc is aan te raden, net zoals bij mdma. Klik om te vergroten... Hey heb je enige idee wat je beste kan doen als je lichte bloedvernauwing hebt."
"Mrpasabaco zei: Hoi hoe gaat het nu er mee? Ik weet niet of jullie gisteren mijn bericht hebben gelezen, maar ik heb bijna 2 maanden lang zeker 3 dagen in de week 3mmc gebruikt. Ongeveer 1 gram per week. Nu is het mijn 2e dag dat ik helemaal clean ben. Zaterdagavond voor het laatst gebruikt en het gaat op en af. Ben sinds vandaag weer begonnen met werken, ik heb vandaag echt gedachten gehad dat ik me goed voelde dat ik was gestopt, maar ook heel wazig en vaag dat mn hoofd gewoon draaide zeg maar, en dat ik elk moment kon omvallen.. nou was gelukkig dit niet het geval. Verder gaat het goed ik drink en eet goed, alleen met slapen is het wat minder ik kan zo in slaap vallen maar ook heel snel wakker schrikken zeg maar, is dit normaal? En tot wanneer houden de ergste klachten aan? Ik ben zeker vastberaden om het niet meer te gebruiken, geestelijk en lichamelijk denk ik dat ik het niet nodig ben. Graag ontvang ik jullie reacties!🙏. Belangrijkste vind ik om goed te kunnen slapen, wat zou ik hier voor het beste kunnen doen? Zou een paracetamol of een ibu hierbij kunnen helpen? Klik om te vergroten... Ik zelf ben best gevoelig voor al medicatie of drugs. Ik ben 5 maand of 6 verslaafd geweest en best heftig ook. Ik ben denk ik 2 maand bezig geweest met afkickverschijnselen en kracht terug krijgen. Voor iemand anders zou ik zeggen binnen 1 maand is het ergste weg. Alles wat ik dus zeg is uit mijn eigen ervaring. Dit kan voor ander man heel anders zijn geweest. Iedereen reageerd op eigen manier op drugs en afkicken. Voor je licht hoofd gevoel is normaal. Deze gingen bij mij als een wave. Ene dag last van en andere dag niet. Dit is omdat je lichaam eigenlijk net als roken zoekt naar dat stofje wat hij mist. Je lichaam gebruikt dan veel energie en is erg in de war omdat dat stofje wat je hiervoor vaak had nu opeens weg is. Plus 3mmc is een middel wat je wakker houd. Hulp middel is beetje weg en moet hij zn eigen manier weer vinden. Ik weet niet of je hebt gemerkt dat 3mmc veel dromen af neemt. Je bent je hier minder van bewust of droomt voor je gevoel niet. Toen ik stopte kreeg ik enorm veel dromen in 1 nacht en dan dit voor 1 week. Voorral nachtmerries gruwlijke echt voelende nachtmerries. Maar dit gaat ook snel over gelukkig. En ergste voor mezelf vond ik darmen. Ik heb mijn lever en maag zo erg gemold dat ik bijna niks meer aan kan van eten in een zin van dat ik opgeblazen gevoel heb en sommige dingen minder goed kon hebben. Ik heb niet te gek gedaan dacht ik en ik ben er niet lang aan geweest vergeleken met andere die langer dan een jaar er aan vast zitten. Maar mijn darmen, lever, mooie figuur is flink verpest. Ik had graag willen terug draaien maar dit kan helaas niet meer."