Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"maar als dat legaal is kan je het toch net zo goed legaal maken in nederland... is beter voor de economie Klik om te vergroten... Tenzij de prijzen dalen door de legalisering..."
"Zijn er hier mensen die wel eens gepakt zijn door de politie? Zelf ben ik alleen een keer gecontroleerd bij de douane, maar had gelukkig niets bij me . Was wel ff shaken, want soms rijd ik daar ook langs met een kofferbak vol met XTC pillen ."
"Hoe het zit met die lucht weet ik niet, maar ik weet wel dat je op moet passen met dit soort praktijken. Steeds vaker rolt de politie dit soort zaakjes op . Het blijft leuk speelgoed natuurlijk ."
"WcEend zei: Wiet Thee gewoon zakje thee openmaken voorzichtig, thee eruit, wiet erin (hoe meer hoe sterker), klontje boter in het hete water en dan 10minuten in je theepot laten trekken en voila, klasse wietthee (het lost wel slecht op, daarom moet het lang...) Klik om te vergroten... Evt. kun je er ook nog wat thee in laten zitten (of een extra theezakje met alleen thee), dan heb je een echte theesmaak met een stoer effect :P."