Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Bloemetje🍀 zei: Hallo, graag wil ik hier even op reageren,op het feit dat je zegt dat er geen 5mg langwerkende oxycodon zou bestaan. Als gebruiker van oxycodon zowel kort als langwerkende, kan ik je vertellen dat de 5mg wel bestaat. Ik heb hem namelijk zelf ook. Groet van een nieuw lid. (dit is mijn eerste berichtje, maar de link waar je je kan voorstellen, werkt niet) dus het komt misschien heel raar over dat ik hier als nieuw lid zomaar binnenval en me er ineens mee ga bemoeien☺️ Groetjes Klik om te vergroten... Hoi! Werkt dit? https://drugsforum.nl/threads/het-grote-stel-jezelf-voor-topic.32343/ Anders kun je de zoekfunctie gebruiken en zoeken op 'het grote "stel jezelf voor" topic'"
"Het is mogelijk maar als je huisarts niet een totale beunhaas is ga je het niet zo makkelijk krijgen, en al helemaal niet genoeg om er goed high van de worden."
"Heb opium gerookt en er thee van gezet. De thee was vele malen beter, daar voelde ik een daadwerkelijke sterke opiaatroes van. Roken was redelijk tevergeefs."
"Maar de hamvraag, is dat O-DSMT nou wat of niet? Heb alleen kratom gedaan en hoe verhouden die twee zich? Kratom is toch best lekker moet ik zeggen"
"Tijdloos zei: Herken dat , ik neem er daarom genoeg alcohol en slaap poeder bij. Maar dit zal je bij je arts moet moeten bespreken. Succes Klik om te vergroten... Dit is dus echt gevaarlijk 😕😕"
"Dopemonster zei: Met hoge tolerantie gebeurt er echt niet snel iets hoor. Maar als je ligt te nodden van oxy en dan een fles whiskey opzuipt met pammetjes dan ben je wel levensgevaarlijk ja. Maar het is niet zo dat je bij een lage dosering oxy en een paar drankjes en wat benzo's meteen levensgevaarlijk bezig bent. Je moet je grenzen goed leren kennen met zulke combi's maar het blijft wel gevaarlijk ja Klik om te vergroten... Heb je gelijk in maar het is wel vragen naar problemen en het randje opzoeken, vooral met benzo's erbij. En wat Tijdloos zei was: "genoeg alcohol en slaap poeder bij". Komt bij mij een beetje over als lekker zuipen. Alcohol heeft de eigenschap de tolerantie die je opbouwt tegen ademhalingsdepressie om te keren, waardoor ook ervaren gebruikers de mist in gaan en overlijden met veel alcohol. Ik heb er een stukje over geschreven, zou leuk zijn als je het leest als ik het post vandaag of morgen ofzo"
"Afslankpillen die tenminste wél werken. Weer niet goed 🤷🏼♂️ (Grapje, afslanken met speed is niet verstandig)"
"liljazzsinger zei: Scherpe opmerking op een drugsforum 🤣 Klik om te vergroten... Inderdaad. Deze man heeft 33 posts, ongeveer de helft daarvan gaan over dat hij zelf coke aan het gebruiken is, en de andere helft is hij mensen die coke of heroïne roken voor dom aan het uitmaken. Snap jij het nog?"
"Zes dagen 😔"
"Na twee weken iedere dag zal het nog niet extreem zijn. Je zal je hooguit 2 daagjes fysiek niet zo lekker voelen, misschien zelfs wat koorts maar de meeste afkick symptomen zullen na minder dan een week wel weg zijn"