Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik pleit ook voor een gedoogbeleid voor xtc als het volgens deze deskundige toch minder schadelijk is. Dat zou zeker bijdragen aan de kwaliteit van de pilletjes waardoor de buurlanden indirect ook zullen profiteren van het gedoogbeleid."
"3 weken geleden was er in de richting van Antwerpen naar Luik een groot politie controle. De controles waar je het over hebt, vinden nog regelmatig plaatst"
"Waar kom je vandaan?"
"Der wordt 9 van de 10 keer gewezen naar de dealer. Het is een kwestie van geven en nemen. Wanneer men een goeie prijs betaald, dan zal de dealer ook precies de afgesproken hoeveelheid leveren."