Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Beste lezers, Na een aantal maanden zijn mijn vrienden over gestapt van xtc naar 4mmc. Alleen vind ik hun gebruik te veel. Ze hadden vorig weekend met zijn 2en 5g opgesnoven. Hoe zorg ik ervoor dat ze hier mee ophouden? Wat zou ik tegen hun kunnen zeggen zodat ze in ieder geval hun gebruik verminderen?"
"Dus dan is het duidelijk dat mijn tolerantie veelste hoog is en ik moet stoppen met XTC. Dank jullie wel!"
"Beste Lezers, Ik ben onverantwoord bezig geweest met MDMA en heb te veel gebruikt. Mijn vraag is nu hoe kan ik het beste de schade verminderen. Ik snap dat stoppen de beste optie is en die ga ik zeker nemen. Maar zijn er nog andere dingen die ik kan doen?"
"Hoi, Ik had een vraagje of ik teveel XTC (MDMA) neem. Ik doe het elke week met vrienden en dan slik ik pillen van 320mg en dat zijn er meestal 3/4 op 1 avond. Soms in 1x of halfjes. Nu zie ik online dat niemand eigenlijk niet zoveel neemt. Alleen heb ik na die dag nergens last van, ook kom ik niet strak te staan met mindere dosis. Na het spacen eet ik erg veel fruit en zorg ik voor een goed herstel. Wat vinden jullie?"