#1
Beste lezers,
Na een aantal maanden zijn mijn vrienden over gestapt van xtc naar 4mmc.
Alleen vind ik hun gebruik te veel.
Ze hadden vorig weekend met zijn 2en 5g opgesnoven.
Hoe zorg ik ervoor dat ze hier mee ophouden?
Wat zou ik tegen hun kunnen zeggen zodat ze in ieder geval hun gebruik verminderen?
Na een aantal maanden zijn mijn vrienden over gestapt van xtc naar 4mmc.
Alleen vind ik hun gebruik te veel.
Ze hadden vorig weekend met zijn 2en 5g opgesnoven.
Hoe zorg ik ervoor dat ze hier mee ophouden?
Wat zou ik tegen hun kunnen zeggen zodat ze in ieder geval hun gebruik verminderen?