Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGebruik ik teveel?

Gebruik ik teveel?

7 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
G
GebakkenBroodLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dus dan is het duidelijk dat mijn tolerantie veelste hoog is en ik moet stoppen met XTC.

Dank jullie wel!
G
GebakkenBroodLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoi, Ik had een vraagje of ik teveel XTC (MDMA) neem.

Ik doe het elke week met vrienden en dan slik ik pillen van 320mg en dat zijn er meestal 3/4 op 1 avond.
Soms in 1x of halfjes.
Nu zie ik online dat niemand eigenlijk niet zoveel neemt.
Alleen heb ik na die dag nergens last van, ook kom ik niet strak te staan met mindere dosis.
Na het spacen eet ik erg veel fruit en zorg ik voor een goed herstel.
Wat vinden jullie?
F
Foxy MethoxyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik vind dat je eerst mag lezen voor je zulke vragen stelt: https://drugsforum.nl/threads/mdma-xtc-handleiding.61333/

Sorry voor het wat botte antwoord maar wat vind je zelf? Wat verwacht je dat men nu gaat reageren?
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#4
GebakkenBrood zei:
Hoi, Ik had een vraagje of ik teveel XTC (MDMA) neem.

Ik doe het elke week met vrienden en dan slik ik pillen van 320mg en dat zijn er meestal 3/4 op 1 avond.
Soms in 1x of halfjes.
Nu zie ik online dat niemand eigenlijk niet zoveel neemt.
Alleen heb ik na die dag nergens last van, ook kom ik niet strak te staan met mindere dosis.
Na het spacen eet ik erg veel fruit en zorg ik voor een goed herstel.
Wat vinden jullie?
Klik om te vergroten...
Het antwoord op je vraag is "ja". Maar dat wist je zelf ook al wel toch?
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#5
GebakkenBrood zei:
Hoi, Ik had een vraagje of ik teveel XTC (MDMA) neem.

Ik doe het elke week met vrienden en dan slik ik pillen van 320mg en dat zijn er meestal 3/4 op 1 avond.
Nu zie ik online dat niemand eigenlijk niet zoveel neemt.
Alleen heb ik na die dag nergens last van, ook kom ik niet strak te staan met mindere dosis.
Na het spacen eet ik erg veel fruit en zorg ik voor een goed herstel.
Wat vinden jullie?
Klik om te vergroten...
Ik vind het ongelofelijk dom van je!
Er is een speciaal topic hier over verantwoord Mdma gebruik. Jammer dat je dit niet eerder hebt gelezen voordat je aan drugs begint, want het is altijd gevaarlijk als jij je niet vooraf verdiept in wat je in je lijf stopt.

De norm is 1,5- 2 mg per kg lichaamsgewicht.
Bij Mdma zijn de lange pauzes (3 maanden) belangrijk om je hersenen te laten herstellen.

Neem je 3/4 van een pil of neem je 3 tot 4 pillen; dat laatste mag ik niet hopen voor je arme gefrituurde hersenpan.

Dat je nergens last van hebt, dat lijkt zo. Fysiek herstel je snel, maar de receptoren van je hersenen hebben lang de tijd nodig om te herstellen, als het al herstelt...
Je klinkt als een jong persoon. Besef goed dat je je hele leven met deze hersenen moet doen.

Te vaak gebruiken van Mdma kun je grote problemen mee krijgen in je mentale gezondheid, lees je toch alsjeblieft goed in.
En de lol en het gevoel van Mdma verdwijnen ook snel. Je gaat steeds meer nemen en minder voelen. Die magie komt nooit meer terug.

Of had je gedacht dat we zouden zeggen: lekker zo doorgaan?
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#6
GebakkenBrood zei:
Dus dan is het duidelijk dat mijn tolerantie veelste hoog is en ik moet stoppen met XTC.

Dank jullie wel!
Klik om te vergroten...
Goedzo.

Enne, naam veranderen naar GebakkenHersens? :wink:
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Jij weet 100% zeker zelf het antwoord op jou vraag.

Maar je wil vast horen dat het allemaal wel mee valt..

Echt dit is zo vragen naar de bekende weg.😑🥱
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#8
Mevrouw Pløp zei:
Goedzo.

Enne, naam veranderen naar GebakkenHersens? :wink:
Klik om te vergroten...
Pisang Goreng. Of zoals de Indonesiërs de verbrande Nederlanders op Bali noemen: Belanda Goreng

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."