#1
Dus dan is het duidelijk dat mijn tolerantie veelste hoog is en ik moet stoppen met XTC.
Dank jullie wel!
Dank jullie wel!
Het antwoord op je vraag is "ja". Maar dat wist je zelf ook al wel toch?Hoi, Ik had een vraagje of ik teveel XTC (MDMA) neem.
Ik doe het elke week met vrienden en dan slik ik pillen van 320mg en dat zijn er meestal 3/4 op 1 avond.
Soms in 1x of halfjes.
Nu zie ik online dat niemand eigenlijk niet zoveel neemt.
Alleen heb ik na die dag nergens last van, ook kom ik niet strak te staan met mindere dosis.
Na het spacen eet ik erg veel fruit en zorg ik voor een goed herstel.
Wat vinden jullie?
Ik vind het ongelofelijk dom van je!Hoi, Ik had een vraagje of ik teveel XTC (MDMA) neem.
Ik doe het elke week met vrienden en dan slik ik pillen van 320mg en dat zijn er meestal 3/4 op 1 avond.
Nu zie ik online dat niemand eigenlijk niet zoveel neemt.
Alleen heb ik na die dag nergens last van, ook kom ik niet strak te staan met mindere dosis.
Na het spacen eet ik erg veel fruit en zorg ik voor een goed herstel.
Wat vinden jullie?
Goedzo.Dus dan is het duidelijk dat mijn tolerantie veelste hoog is en ik moet stoppen met XTC.
Dank jullie wel!
Pisang Goreng. Of zoals de Indonesiërs de verbrande Nederlanders op Bali noemen: Belanda GorengGoedzo.
Enne, naam veranderen naar GebakkenHersens?![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."