Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMdma likjes

Mdma likjes

4 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
G
GabberSnuifDuifLid
01-01-2024, 00:00
Hoi, ik wil binnenkort voor het eerst mdma likjes gaan proberen en aangezien ik hier geen ervaring mee heb wil ik graag een aantal dingen weten.

1.hoeveel moet ik nemen? Gwn beginnen met 1 dipje?en hoeveel moet dat dipje ongeveer zijn? En wanneer moet ik dan bijnemen?

2. Hoelang duurt het ongeveer tot het inwerkt?

3. Ik wil die avond waarschijnlijk ook een beetje 3mmc gaan gebruiken, kan dat samen met mdma?

4. Zijn er nog andere dingen wat ik moet weten of rekening mee moet houden

ik heb al een aantal keer xtc gebruikt maar voor mij klapt die iedere keer net wat te heftig binnen (ook bij kleine hoeveelheden) dus daarom wil ik kijken of mdma likjes fijner voor mij is.
3mmc heb ik ookal eerder gebruikt trouwens.

Ik hoop dat iemand mijn vragen kan beantwoorden, alvast bedankt.
T
TheRealKoekertLid
Beter niet combineren. En mdma en xtc is precies hetzelfde. Verder zie https://psychonautwiki.org/wiki/MDMA
_
_shikantazaLid
GabberSnuifDuif zei:
Hoi, ik wil binnenkort voor het eerst mdma likjes gaan proberen en aangezien ik hier geen ervaring mee heb wil ik graag een aantal dingen weten.

1.hoeveel moet ik nemen? Gwn beginnen met 1 dipje?en hoeveel moet dat dipje ongeveer zijn? En wanneer moet ik dan bijnemen?
Klik om te vergroten...
Dosering = 1 á 1,5 mg per kilo lichaamsgewicht. Stel, je weegt 80 kg dan is een goede dosering tussen de 80 en 120mg MDMA. Maximaal 1 keer bijnemen - de helft van de eerste dosering 2 uur na de eerste dosis. Niet meer en niet vaker.

GabberSnuifDuif zei:
2. Hoelang duurt het ongeveer tot het inwerkt?
Klik om te vergroten...
45 minuten tot een uur bij orale inname.
GabberSnuifDuif zei:
3. Ik wil die avond waarschijnlijk ook een beetje 3mmc gaan gebruiken, kan dat samen met mdma?
Klik om te vergroten...
Ik zou ‘t niet doen.
GabberSnuifDuif zei:
4. Zijn er nog andere dingen wat ik moet weten of rekening mee moet houden
Klik om te vergroten...
Weeg je dosisen af. Drink water of fris. Neem af en toe even rust.
GabberSnuifDuif zei:
ik heb al een aantal keer xtc gebruikt maar voor mij klapt die iedere keer net wat te heftig binnen (ook bij kleine hoeveelheden) dus daarom wil ik kijken of mdma likjes fijner voor mij is.
3mmc heb ik ookal eerder gebruikt trouwens.

Ik hoop dat iemand mijn vragen kan beantwoorden, alvast bedankt.
Klik om te vergroten...
No problemo.
C
CeraLid
In nemen met zoete drank zou ik aanraden. Of de kristalletjes in een capsule doen. De smaak ik namelijk om te kotsen😆. Het kan zijn dat je het gevoel krijgt koud te hebben, maar let op dat dat vaak niet het geval is dus weet wanneer je echt moet afkoelen.
N
New DawnLid
Ik zou je in ieder geval willen adviseren om de gewenste totale dosering van tevoren af te wegen.

Likjes nemen is vragen om onder / overdoseren...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."