#1
Ik ga je niet enthousiasmeren om te smokkelen maar ben zelf regelmatig met aardig wat zooi door Duitsland gereden. Ook zonder zooi, nog veel vaker en ben nog nooit aangehouden.
Kan zijn dat je in fuik terecht komt maar als je je route wellicht een beetje aanpast zodat je niet van de NL kant komt aanrijden verklein je de kans daar ook enorm mee.
Kan zijn dat je in fuik terecht komt maar als je je route wellicht een beetje aanpast zodat je niet van de NL kant komt aanrijden verklein je de kans daar ook enorm mee.