Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik zag afgelopen zaterdag op Awakenings in de westergas ook genoeg mensen fout gaan. Was heel erg warm daarbinnnen en dat helpt natuurlijk ook niet. Veel mensen drinken er gewoon bij dus XTC + alcohol + temperaturen van ik schat rond de 35 a 40 graden is wachten op problemen. En die waren er ook dus...."
"Coke is zeker overrated maar je moet er zeker mee oppassen. Voor je het weet ben je verslaafd. Begint met af en toe in het weekend en voor je het weet begin je op woensdag al zenuwachtig te worden voor het weekend. En wat betreft de dealerpraatjes: ze hebben allemaal het beste en puurste. Ze zijn allemaal paranoide want iedereen is een potentiele juut en ze denken bijna allemaal dat ze Tony Montana himself zijn. Heb nu iemand die goed spul levert en met een constante kwaliteit. Ben benieuwd hoe lang dat weer duurt."
"Misschien wil ze het niet thuis omdat het anders de 3 weken niet overleefd ? Dat zou bij mij persoonlijk meer zorgen opleveren dan de houdbaarheid ervan."
"Ok, M'n moeder had het dus 4 weken geleden. Ze was wel terminaal maar had geen kanker. Is nu dus ook 3 weken geleden overleden (kutzooi). Maar ik ga haar die pufjes en ze werd er een beetje dizzy van en voelde zich wel lekker. Heb vroeger tramadol gehad voor m'n rug en dat was ook wel lekker dus dacht misschien is het ook wel zoiets. Maar als het daar dus niet op lijkt dan breng ik het morgen naar de apotheek. Kwam het tegen toen we het huis aan het opruimen waren. Waren nog niet in de kamer geweest waar ze overleden was na de begrafenis. Bedankt voor de info!"
"Denk dat de meeste mensen zoiets verwachten zoals in blow. Discoshit....pure as the driven snow. Helaas is het niet echt makkelijk om hieraan te komen in NL. Er is gewoon teveel rotzooi op de markt. Heb vroeger een mannetje gehad die echt goed spul had en het niet echt versneed omdat hij een goede prijs voor zichzelf had. Tegenwoordig is het 9 van de 10 x rommel en als iemand die het nog nooit gedaan heeft dat krijgt dan heeft hij ook zoiets van laat maar zitten. Zou ik ook hebben, Is ook veel te duur geworden. Vroeger haalde ik met z'n 3en gewoon een vinger van 5 gr voor het hele weekend en dan hadden we over en daar betaalden we peanuts vergeleken met nu. Kan ook de goede contacten ervoor niet meer vinden. * had wat prijzen in het bericht staan die ik maar weg gehaald heb. Weet niet of ik prijzen mag vermelden."
"Ik had hem geplaatst en ik keek hem nog eens na en bedacht me dat ik op een ander forum (geen drugs) prijzen had neergeplempd en dat leverde me bijna een ban op na m'n 1e bericht dus dacht even aanpassen maar"
"Ik kom ook uit Leiden. Gebruik nu af en aan een jaar of 10. Heb wel gemerkt dat op het moment dat er gezegd word dat ze flakes of kristal hebben dat je het 9 van 10 keer wel kan negeren. *modknip, overtreding regel 1, permanente ban*"
"Ben nieuw hier...recreatief gebruiker(meestal in het weekend of op feestjes). Nou heb ik een Instanyl spray gevonden en vroeg me af of er mensen zijn die het ook gebruiken. Heb het nog niet geprobeerd maar ben wel nieuwsgierig. Is het echt link dan breng ik het gewoon naar de apotheek. Ik hoor graag jullie ervaringen... Gr."