Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"inner_search zei: Heel het topic lezen , ook betreft je uitspraak cbd. Klik om te vergroten... Je gaat 0.1mg flualprazolam pillen maken. Dat is erg onhanding. En cbd heeft mijn leven gered toen dokter mij cold turkey zetten voor 3 dagen. Als jij iets gebruikt bij het taperen van benzos zal je dat allemaal moeilijker maken. Diclazepam is een potente diazepam met diazepam effecten. 1mg Diclazepam is 10mg valium. Lijkt mij logischste rc benzo om mee te taperen."
"Tevil19 zei: Hallo, Voor degene die van meerdere drugs zijn afgekickt, welke vonden jullie het naarst? Ik ben nu een keer van benzos(diazepam) , een keer van speed, en een keer van GHB afgekickt. Die van de benzodiazepinen was duidelijk de ergste. Ik werd eerst ziek en daarna werd ik angstig en constant nachtmerries. Ik kon simple taken niet meer uitvoeren. En het duurde ook verschrikkelijk lang. Speed vond ik hierbij veggeleken niks bij. Ik weet dat jullie me tegen zullen spreken. Ik vond het wel fijn dat ik veel kon slapen tijdens het down zijn. En het scheelt ook dat er geen lichamelijke klachten waren. Laatst dus van GHB afgekickt. Dit was heel heftig, beetje als benzo afkick maar dan heel lichamelijk. Het was wel snel weg. Heb me een week echt verrot gevoeld, maar dan was ik vrijwel van de lichamelijke afkick af. En angsten zijn nu ook helemaal verdwenen. Ik gebruikte diazepam wel veel langer dan de andere twee. Klik om te vergroten... Benzos, GHB, Nicotine, Amfetamine, Cannabis, Game verslaving. Nicotine is het moeilijkste en nog niet gelukt. Edit; game niet meer. Ghb 5 jaar clean, wel 5 detoxen gehad 4x delerium, laatste keer 1 week paychose. Amfetmine geen probleem heb t in mijn situatie even nodig. Cannabiz vN 5 gram per 2 dagen naar 2 jointjss per avond. Bsnzos zal me lukken. Nicotins blijft zwaar.r."
"Ganggang💯 zei: Heftig verhaal zeg. De combinatie met GHB snap ik ook niet helemaal. Wel goed dat je tot inzicht bent gekomen om een tijd niks te gebruiken. Dat is voor iedereen wel eens goed. En natuurlijk gefeliciteerd! Klik om te vergroten... GHB neemt angst weg, maar ik zou liever benzos gebruiken bij bad trip"
"Thomas Shelby zei: Ja man, ben je al bij de dermatoloog geweest hiervoor? Die kan je sws helpeb Klik om te vergroten... Ik loop al bij dermatoloog sinds ik 14 was, ben nu 29. Acne is weg, Hidradenitis niet wat betekend vaak een operatie."
"Thomas Shelby zei: Wtf heftig man.. Klik om te vergroten... Agh, vaders erfenis. Maar cbd blijjkt te helpen. Maaf cbd is geen optie nu want ik ga vol uit tot mb benzo detox begint. Edit: stuurde verkeerde foto. Dit je hele leven, in oksels, liezen en bovennaat van je kont. Zal helpt niks, dus alleen maar operaties en littekens. Sorry maar als 160mg x3 daags mjjn infecties stoppen vind ik dat heel okay"
"Thomas Shelby zei: Heb je littekens overgehouden van je acne? Ik wel, en heel veel.. Klik om te vergroten... Heel mijn rug, maar oksels liezen en bovennaat van kont is andere huidziekte. Kun je selfs griep van krijgen als het omtstoken ia."
"CbD verminder ook stress and blabla so that also helps, and CBD has anti flamitory"
"Ik geloof zelfs dat cbd antidepressivia gaat overnemen"
"inner_search zei: Cbd niet , maar ik maak zalf met cocsovet en eho voor men vrouw haar psoriasis , het is BIJNA hellemaal weg ! Met cbd crème of alle andere spullen (zelfs de weed niet.) Is het niet weg te krijgen. Klik om te vergroten... Geen idee wat dat is, maar mijn lichaam is allergisch voor iets waardoor ik schilvers op behaarde plekken krijg."
"inner_search zei: Dag 1 van men dagboek. Opgestaan om 5 uur , dit ging zeer moeizaam en wou men bed niet uit. Het enige dat me uit bed heeft geholpen was de gedachte dat men flualpra al klaar stond beneden. Dus met een verwarde, troebele blik , wazig hoofd naar beneden om men flualprazolam te nemen (0.5mg) , ik maak het in oplossingen nu en ik noem het al een paar weken junky juice. Dit is enorm onhandig om zo te taperen want ik moet de oplossing afmeten met een spuitje , en dus altijd bijhebben op werk. Ik voel me vanaf gisteren zeer futloos , heb nergens zin in , heb gisteren geslapen van 4 uur tot 8 uur savonds , en vervolgens van 10 uur savonds tot 5 uur deze ochtend. Ben nu aan het werk en loop verloren. Ik begin aan een job en kan men concentratie voor geen 1 minuut erbij houden , en hoe meer ik probeer hoe moeilijker ik het krijg meer moe ik word , zowel mentaal als fisiek. Alle spieren doen pijn en kijk als het waren alsof men ogen vanachter in men hoofd zitten. Ik tril enorm en zweet me te pletter. Kan geen geluid verdragen of fel licht en heb vandaag al meerdere discussies gehad met collega's. Ik trek me ook nix meer aan van wat ze vinden van me en ook men baas (niet men echte , maar sie op de site hier.)kan me gestolen worden. Op dit punt is het me zelfs geen zorg of ze me van de site gooien omdat ik men werk niet goed doe of verwaarloos. Als kers op de taart heb ik net 5mg 3-meO-PCP genomen van een collega en klaart de mist in men hoofd een beetje op. Ik weet dan ook geen blijf met mezelf , en ben toch redelijk angstig voor wat er de volgende dagen gaat gebeuren en denk ik constant aan men job te verliezen. En heb constante mindloops van getallen en cijfers waar ik gek van word. Zo dat is men ochtend (al enkele weken/maanden eigenlijk dezelfde routine). Ben ik depressief , ja enorm , en dat zie/wil ik nu pas onder ogen komen. Klik om te vergroten... Je gebruikt flualprazolam om te taperen. Probeer diclazepam poeder. 1mg is 10mg diazepam. En de 1mg flualprazolam die jij slikt is veel meer dan 10mg diazepam."