Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Goedemiddag Allemaal, Ben me wat aan het inlezen over doseringen van 3mmc. Ik heb het een paar keer gedaan en dan niet meer dan +- 125mg per keer slikken, en maximaal 2 innames met een tussentijd van +- 3 a 4 uur ertussen. Laatst iets meer gebruikt: circa 0.75 gram over een periode van 13 uur ook met steeds minimaal 2 uur ertussen. Mijn vraag is nu: Hoeveel gram per sessie is echt gevaarlijk en moet je oppassen voor een overdosis? Ik probeer dit antwoord op het internet te vinden, maar heb nog niet iets concreets kunnen vinden. Ik lees verhalen op het internet dat er bij sommige sessies gemakkelijk meerdere grammen doorheen kunnen gaan. Terwijl ik in eerste instantie dacht dat dit al aan de hoge kant is."
"Goedemorgen Allen, Gisteravond heb ik voor het eerst CBD-wiet gerookt tegen een aantal klachten die ik ervaarde. (vooral slaap/vermoeidheidsklachten) De effecten/ervaring die ik hiervan had waren redelijk overweldigend (positief). Ik had niet verwacht dat het zo'n effect zou geven, en daarom luidt mijn vraag ook deels: is dit het normale effect van CBD? Of werkt het misschien op iedereen anders? Ik had een voorgedraaide joint met 100% CBD (geen tabak). Ik heb ongeveer een kwart gerookt binnen 10 minuten a 1 kwartier) Bij de eerste trekjes viel het me op dat ik amper wat in m'n keel voelde en amper voelde dat het roken naar binnen ging. (bij normale joint heb ik dat altijd heel erg). Een paar flinke hijsen zonder nog iets te voelen, en bij een laatste hijsje die ik nam werd ik een klein beetje misselijk en besloot ik dat het genoeg was. Na 5 a 10 minuten op de bank kikte hij in. Het begon als een warm gevoel vooral in m'n hoofd en oren. Lichte tintelingen. Dit trok langzaam door m'n hele lichaam, van m'n hoofd naar m'n tenen. De tweede golf begon ik een beetje te trillen, ook deze ging weer van m'n hoofd langzaam naar beneden. De derde golf ging het weer door m'n lichaam maar leek het gevoel steeds een beetje te stoppen bij 'pijnlijke' plekjes. Ik had een beetje last van m'n voortand en van m'n knie, en dit zorgde voor ietsje verzachting. Andere effecten die ik tijdens de trip voelde waren: - zelfverzekerdheid - opgewondenheid Deze effecten ken ik eigenlijk alleen van de wat heverige drugs, dus was wel verrast dat dit hier ook optrad. Tijdens de hele trip wel volledig bij bewustzijn geweest en gewoon het gevoel dat ik compleet helder kon nadenken. En daarnaast het idee dat de space meer in m'n lichaam was dan dat hij per se m'n brein in een andere dimensie tilde. Na 1 a 1.5 uur naar bed gegaan. Tegen deze tijd van de trip zorgde elke kleine lichaamsbeweging voor een warme gloed door het lichaam. Al met al een positieve maar toch iets heverige ervaring dan gedacht. Misschien goed om te melden dat ik verder nooit wiet of hasj rook. Heeft iemand van jullie ervaring met CBD en zijn de bovengenoemde effecten 'normale' effecten? Alvast bedankt voor jullie reactie"
"Dag Allen, Bedankt voor de reacties. @Green Dude. Wat je beschrijft over het self-awareness heb ik in het verleden ook wel gehad als ik een keer blowde/spacecake deed. Denk inderdaad dat CBD dat gevoel veel minder geeft en het zelfs daarbij kan helpen. Deze dag erna ook een wat relaxter gevoel, dat alles wel even goed is zo. Ik ben benieuwd of, als je dit wat vaker doet, of we dan dezelfde effecten blijven houden als bij de eerste keer."
"Dag Allen, Bedankt voor jullie reacties en wijze woorden . Ik denk dat blijkt, na ook een zoektocht op het internet, dat er geen eenduidig antwoord te geven is over wanneer het echt te gevaarlijk wordt. Maar dat we zeker wel kunnen vaststellen dat je van sommige hoeveelheden kunt zeggen dat het te hoog is. Hier kwam mijn vraag ook vandaan: Omdat ik het gevoel heb dat de laatste hoeveelheden die ik heb gebruikt zeker aan de te hoge kant zaten. De vraag is zeker niet als bedoeling om m'n eigen grenzen op te zoeken. Dat het waarschijnlijk een te grote hoeveelheid voor mij was, blijkt wel aan hoe ik me nu 32 uur later na de laatste inname voel. Ervaar soms nog wel wat lichte space effecten en zeker ook de 'kater' gevoelens die het met zich mee kan brengen. Bij voorgaande gebruiken was ik de volgende dag meestal wel weer scherp, maar dat is nu zeker niet het geval. Daarnaast heb ik +- 3 uur na de laatste inname een soort van toeval/epileptische aanval gehad die me ook redelijk heeft overvallen. Het duurde slechts enkele seconden, maar was toch even van de wereld en viel er toch van op de grond en maakte me een beetje verward. Enig onderzoek op de psychonautwiki heeft wel doen inzien dat dit soort dingen bij (hevig) gebruik van 3mmc kunnen voorkomen. Dus van absolute paniek is geen sprake, maar om te zeggen dat ik terugkijk op een prettige ervaring is zeker niet waar. Ik verwacht dat ik me morgen wel weer wat 'normaler/stabieler' zal voelen. Heeft iemand een idee hoeveel dagen er nog effecten merkbaar kunnen zijn na gebruik? Zal wel te maken hebben dat bepaalde gedeeltes in de hersenen helemaal op zijn en weer bijgevuld moeten worden. Al met al een ervaring om eens goed over na te denken en van te leren."
"Goedemiddag Allen, Ik ben van plan om binnenkort voor het eerst 6-APB te testen. Na wat onderzoek op het internet zit ik te denken aan +~ 80-100mg. Ik lees en zie echter verschillende verhalen over de twee dagen na het gebruik. Dat deze dagen als heftig worden ervaren en dat de kater hevig kan zijn. Maar ik hoor ook verhalen dat mensen er helemaal geen last van hebben. Wat is jullie ervaring met dit stofje? Is de kater heel heftig en heb je echt 2 vrije dagen nodig na gebruik, of valt het mee? alvast bedankt voor jullie reactie!"