Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums6-APB heftige kater of niet?

6-APB heftige kater of niet?

3 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
F
FreidJohannesLid
01-01-2024, 00:00
#1
Goedemiddag Allen,

Ik ben van plan om binnenkort voor het eerst 6-APB te testen. Na wat onderzoek op het internet zit ik te denken aan +~ 80-100mg.

Ik lees en zie echter verschillende verhalen over de twee dagen na het gebruik. Dat deze dagen als heftig worden ervaren en dat de kater hevig kan zijn.
Maar ik hoor ook verhalen dat mensen er helemaal geen last van hebben.

Wat is jullie ervaring met dit stofje? Is de kater heel heftig en heb je echt 2 vrije dagen nodig na gebruik, of valt het mee?

alvast bedankt voor jullie reactie!
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#2
Geen last van gehad. Beetje vermoeid
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hoi @FreidJohannes welkom op het forum!

Mijn ervaring is dat de katers van 6-apb vergelijkbaar zijn met die van mdma bij een vergelijkbare dosis. Ik weet niet of je al vaker mdma hebt gedaan en zo ja wat voor jou een gebruikelijke dosis is dan. Persoonlijk vind ik 80-100mg 6-apb een redelijk bescheiden dosering en verwacht ik dat je kater dan wel mee zal vallen. Maar veel hangt af van je lichaamsgewicht, gewenning en gevoeligheid. Je zult ook bij een bescheiden dosis waarschijnlijk wel iets van lamheid, vermoeidheid en pufloosheid merken. Vrij zijn is ideaal maar, afhankelijk van het soort werk dat je moet doen, geen must.
C
ChefCurryLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik vind de katers aanzienlijk minder dan mdma alleen heb ik wel net zoals bij mdma een afgevlakt gevoel voor een langere tijd. Bij mdma jank ik extreem veel en krijg ik duizeligheid. Bij 6apb erg moe maar ook rustig op 1 of andere manier. Ik weet niet of dit anders uitpakt bij andere gebruikers. Ik weet wel dat er een aantal mensen zijn op dit forum die wel erge katers er van krijgen. Je moet het zeker niet onderschatten.de dagen erna vrij zijn is wel handig zodat je goed uitrust. Mvg

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."