Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Re: Kimmerd zei: Heb ook redelijk wat last, maar al bij al gaat het nog , Alleen dan : Dat ik soms het gevoel heb voor flauwtevallen Uh , Me Down Voel , Futloos, Geen honger, geen dorst, En Oh , veel spierpijn Klik om te vergroten... Ik herken dit wel, alleen heb ik het wel alleen op een specifiek moment: Als ik vrijdag tot zaterdag n nachtje heb gebruikt en ik moet zaterdag werken. Even vol lichamelijk actief enzo (werk bij een tuinder). Plotseling wordt t helemaal zwart en trekt t bloed gewoon volledig uit he hoofd. En dit dan meestal wel 4 a 5x binnen 2 uur ofzo. Hierna gegeten in de pauze en na de pauze er geen last meer van. Dit laat dus zien dat het komt omdat je zo'n extreem tekort aan energie hebt dat je lichaam het dus gewoon even niet trekt.....Niet prettig, dus probeer ik nu voor het werken (en oo wat is het moeilijk), even een klein bodempje te leggen. Hoeft niet perse veel, maar gwoon dat je teminsten iets binne hebt gekregen. (2 boterhammen, 1-2 fruitstuk(ken), bakje yoghurt met musli enz)"
"willemv zei: CheeseBurger zei: Hallo, ja ik begrijp wel dat je twijfelt maar ik denk toch wel dat hij gelijk had, maarja wie ben ik om daarover te oordelen he Ik ben altijd al gevoelig geweest voor braken, ook als ik van een narcose operatie wakker word braak ik gal, ik braak gewoon snel denk ik. En alles ging idd snel voorbij maar maandag was het ergste, dinsdag was echt alles bijna voorbij, woensdag was ik terug de oude, gek he Moet ik even een foto posten van het zakje? De speed was al bij al geelig. Klik om te vergroten... Je vergelijkt speed met een narcose operatie dat kan dus niet. Een narcose is het tegenovergestelde van pep het is een narcose middel opiaten en benzodiazepinen en weet ik wat allemaal en speed is een upper een amfetamine. Van narcose is het algemeen bekend dat je moet braken en van speed heb ik nog nooit moeten braken. Denk zelf eerder dat het spul bedorven is geweest of met iets goors versneden want wat je er op ervaart is niet normaal. Klik om te vergroten... Ik zelf niet, maar ik heb 2 maten die regelmatig bij het nemen van speed moeten braken. Dit komt bij hun vooral door de smaak die in hun mond komt na een tijdje of als je erg hard hebt doorgehaald. Dit weerhoudt hun wel niet van het pakken van de speed omdat ze maar een heel klein moment hier misselijk van zijn. Ik zelf vind de smaak ook niet prettig maar kan het verdragen. Wel heb ik de dag erna een hele dag zo'n droge vieze smaak in mn mond. Net alsof ik een pakje sigaretten achterelkaar heb opgerookt, naar bed ben gegaan en zonder tanden te poetsen weer op staat enzo....bah. Ik kan poetsen wat ik wil, drinken wat ik wil en zelfs eten wat ik wil (EN ALS IK KAN) haha. Maar nog blijf ik de smaak hebben. Dit is tijdens het gebruiken al soms licht aanwezig en voel op de avond meestal zelf al of het weer erg gaat worden. Weet hier iemand misschien wel een oplossing voor? Alle kleine beetjes baten, want zo de zondag doorstaan is echt zwaar. Persoonlijk: je voelt je zo depri als wat en denkt heletijd eraan. Afleiding is moeilijk te vinden. Sociaal: ik zeg op de zondag nog geen 100 woorden als het kan. Totaal geen behoefte aan. Sociaal tijdelijk ook heel erg onzeker door allemaal zo'n kleine factoren. Een avondje speed vind ik leuk, vooral als ik al echt een tijd niks meer heb gehad, dan voel ik alle prettige gevoelens en reacties in 1x, van euforie tot praatkicks en eindeloos doorgaan....dit vind ik geweldig. Maar als elke zondag daardoor er zo uitziet en erger en erger wordt houd die speed er voor mij binne de kortste keren op."