Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"is het nog gelukt om aan ghb te komen? neem aan dat je het wel hebt vertelt aan iemand want ik had op een gegeven moment precies hetzelfde probleem. ghb had ik nog een laagje van en de ghb waar ik eerst bij 6 man kon halen hadden opeens niks meer. paniek! toen voor 100e euro's 5L kunnen krijgen. gelukkig word ik ook bijna opgenomen. weg met die ellende! succes man en blijkbaar weet @GABA-B Bonanza niks af van een wachtlijst met zijn opmerking als weer typisch zo'n lange wachtlijst. niks typisch aan 🤣 weer een apart rare opmerking van je en niet alleen naar @RXEFC maar ook naar anderen. jij weet blijkbaar alles over de gaba b receptoren dus dan moet je ook weten dat je er een kronkel van in je kop krijgt en dat als je een verslaving hebt het niet goed met je gaat maar je toont naar meerdere mensen totaal geen begrip en lacht ze uit. ik heb het toevallig bij mijn intake nagevraagd waarom ik toen nog 5 maanden moest wachten en veel mensen zijn tijdens de corona naar de klote gegaan dus het was letterlijk pakken wat je pakken kan omdat er aan de grondstoffen amper aan te komen was of nog steeds is."
"wat vervelend om te lezen dat je dit verschijnsel hebt. ik ben nu 3 jaar verslaafd en wordt ook bijna opgenomen en heb ook dit verschijnsel. het hoort inderdaad bij de afkick van ghb dus je bent gelukkig niet de enige. nog even doorzetten meid. je bent al bijna aan de beurt ondanks dat ik ook snap dat elke dag 1 dag te lang is. wat ik niet snap is de onprofessionele trieste reactie van @GABA-B Bonanza . heel zielig. ook te lezen in zijn andere reacties naar jou en sommige anderen. laat jezelf er niet door kisten. je weet althans zelf wel beter he 😉 zet hem op en succes!"
"ik noem niet exact een prijs. ik weet dat het niet mag dus vandaar dat ik dat typte. en dat neemt niet weg dat hij niks weet over een wachtlijst. maar thanks voor het doorgeven man"
"ik wist het voor de intake nog niet net als vele andere het niet weten voor de intake. dat wordt pas op die dag vertelt als je er ook nog eens zelf naar moet vragen en sowieso als je jezelf pas hebt aangemeld weet men van niks. en wie zegt dat ik naar Nederland ga? heb je een document of bron van alle wachtlijsten voor alle drugs? ben benieuwd"
"dat heb je goed gedaan. beter 10x bellen dan 1x te weinig. ook dat verschijnsel heb ik. als het buiten ook warm is is het superheet en als het buiten koud is is het ijskoud. bij elke kliniek doen ze het op hun eigen manier maar dat geeft niet. je klinkt er ook heel positief over. gelukkig ben je bijna aan de beurt. nog even doorbikkelen! 💪🏽"
"wat ik nog aan ghb thuis heb staan zou ik nog een aantal weken mee vooruit kunnen maar geen kans want ik wordt 18 juli opgenomen @GABA-B Bonanza 🤣"
"stond nergens iets op de site dus heb ik er express om gevraagd"