Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOptimale Salviavoorbereiding

Optimale Salviavoorbereiding

9 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
h
henkie84Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Het komt vaker voor dat Salvia de eerste keer weinig tot geen effect heeft, dit schijnt te maken te hebben met omgekeerde tolerantie. Ik moet zeggen dat de manier hoe je beschrijft dat je het wilt nemen erg goed is. De exacte hoeveelheid weet ik even niet.
p
pieter-bLid
01-01-2024, 00:00
#2
dosering is alles wat erin past :)
*maar wel een sitter hebben...anders is dat niet verantwoord.
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hallo drugsgebruikers :grin:

Vandaag is m'n grammetje Salvia 10x extract toegekomen.
Kunnen jullie me eens zeggen hoe ik best te werk ga voor een optimaal effect? Ik lees namelijk vaak dat mensen er geen effect van hebben.

Ik ben van plan het in zo'n waterfall bong te roken en aan te steken met een kaars (hogere verbrandingstemp. dan aansteker, niet?) omdat ik geen stormaansteker oid heb.
Wanneer de 2L fles volledig gevuld is, zal ik proberen alles in 1 trek binnen te krijgen en dan zo lang mogelijk in m'n longen houden.

Hoeveel moet er per persoon eigenlijk in m'n kopje?
1/3 van de gram, of is dat al te veel?

Groeten!
F
ForrestLid
01-01-2024, 00:00
#4
pipoxyz zei:
dosering is alles wat erin past :)
*maar wel een sitter hebben...anders is dat niet verantwoord.
Klik om te vergroten...

Met Salvia kan volgens mij alles gebeuren, maar een sitter is inderdaad een vereistte om verantwoord te gebruiken en veiligheid jegens jezelf (en omgeving) centraal te stellen.
Geniet en vergeet je verwachtingen....
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hoi

De trip was best geslaagd hoor.
Het systeem van de waterfall bong werkte uitstekend.
Alleen hebben we geen kaars gebruikt omdat het kaarsvet dan op de salvia zou vallen. Maar een standaard aansteker deed werkte ook wel goed.

Ik heb zo'n vierde van de gram opgerookt.

Willen jullie dat ik een tripreport schrijf?
Geef dan dan wel wat tijd, want ik ben de ervaring nog aan het verwerken. :wink: (Klinkt gay, I know, maar het was echt zooooo bizar).
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik heb begrepen dat de vlam temperatuur zeer belangrijk is.

Dus met een goede butane torch moet je veel meer voelen dan met een aansteker, kan iemand dat nu ook echt bevestigen ?

Stonie
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#7
Wel, ik was in ieder geval goed van de kaart van een gewone aansteker.

Maar, de dosis was dan ook redelijk hoog + ik heb nog geen stormaansteker gebruikt om te vergelijken.
E
ErnstJüngerLid
01-01-2024, 00:00
#8
De eerste keer Salvia had ik met de gewone aansteker opgerookt, en daar niets van gevoeld. Lag het aan de aansteker of het feit dat het de eerste keer was? Ik kan het niet zeggen.

De tweede en derde keer heb ik het met een kaars aangestoken en het effect was onvergelijkbaar. Zalig! :hearteyes:

Kaarsvet is wel degelijk een probleem. Als je de kaars schuin houdt valt het niet in de Salvia, maar lekt het ofwel langs je hand (auw!) ofwel langs de bong (djuu!).
Nadat de Salvia uitgewerkt was en ik weer op Moeder Aarde beland was, moest ik opmerken dat de bong helemaal toegeplakt was met kaarsvet. :rolleyes:

Volgende keer haal ik toch maar mijn stormaansteker boven.

Volgende week krijg ik mijn 20x extract en zal er wel een verslagje volgen...
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik heb niet meer gedaan dan gewoon 1/20e gram 20x extract, een klein waterpijpje, een normale aansteker, diep inademen en zo lang mogelijk inhouden.

Dat was mijn poging om voorzichtig eens salvia te proberen en ik ben daarna out gegaan en weet er niets meer van. Begin dus met echt een klein beetje, en een gewone aansteker zal wel prima zijn.
p
pieter-bLid
01-01-2024, 00:00
#10
lol..die keren dat ik salvia heb gerookt was atijd gewoon alles wat erin past..weleenswaar 5x extract, maartoch..gewoon het hele zakje dus.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."