Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Wat ik als zeer positief ervaar van regelmatig trippen. Ong. 1 maal per maand inmiddels een jaar lang (paddo's/ mescaline). Is dat ik mijn gedachten veel beter kan visualiseren. Bijvoorbeeld een gezicht van iemand die ik slechts een keer heb ontmoet."
"Ik zelf houd heel erg van natuurlijke/ aardse muziek. Zo vind ik dier- en natuurgeluiden erg prettig. Verder wereldmuziek: tribal, volks, volklore, mystiek etc. Pink Floyd al een paar keer op forumberichten zien passeren. Dit heeft het luisteren van hen bij mij aangewakkerd en is top! Bedankt hiervoor!"
"1 Juli: Radiohead in het Westerpark"
"TechNora zei: Die langwerpige glasachtige scherfjes zijn juist de normale structuur van keta... Klik om te vergroten... Dat klopt inderdaad! Ik kocht altijd vloeibare ketamine hcl in de apotheek in India die ik vervolgens uitkookte. Het resultaat was een wit/roze splinterachtige poeder. Lysergine veel plezier met de Keta!"
"Goedenavond allen, Behalve wat algemene info op sites over de buitenkweek van paddestoelen zijn er weinig kweekervaringen en tips in het nederlands te vinden. Dit is voor mij de eerste keer dat ik zelf paddestoelen kweek in de vrije natuur. Ik zal mijn ervaringen tot nu delen en hoop dat er meer ervaringen en eventueel tips in dit forum aan de orde komen. Ik heb vandaag mijn Psilocybe subaeruginosa buiten gezet. Mijn voorkeur ging uit naar kaalkopjes, maar helaas kon deze niet op de alombekende inetsmartshops kopen. Heeft iemand enig idee van de psilocine en psylocybine verhoudingen in Psilocybe subaeruginosa. Goed hoe ziet mijn opzet eruit. Aangezien ik geen tuin heb, maar wel een prachtig balkon heb ik bij de Blokker een curverbox gekocht van ong 80 bij 40 en 17 cm hoog. Ik heb de houtsnippers 24 uur geweekt in vuilniszakken die ik later uit heb laten lekken. De box heb met een laagje aarde van 2cm gevuld. Hierdoor schijnt het mycelium beter te aarden en een "wortelstelsel" te vormen. Vervolgens ong 7,5 kg houtsnippers met de spwanbag gemixt. Mijn vader maakt nog een omhulsel om direct zonlicht te vermijden en hekje tegen katten. Ik ben benieuwd en heb er een goed gevoel over. Zin in de zomer, maar kijk zeker uit naar de herfst en haar productiviteit."
"Ik begrijp dat als je rond de lente periode begint het mycelium genoeg tijd heeft om zich te vormen, zodat er rond de herfstperiode een eerste flush kan komen. Ik heb de houtsnippers en de spawnbag als het ware met door elkaar gehusseld. Ik heb de aarde helaas niet gesteriliseerd. Op jou advies Malotet de bak direct naar binnen geplaatst."
"Re: Tom Wolfe ErnstJünger zei: Wie heeft er hier Tom Wolfe's The Electric Kool-Aid Acid Test gelezen? Het boek is zeer bekend en Wolfe is nu eenmaal een fantastisch schrijver. Klik om te vergroten... Ben er net in bezig. Vette tijdsperiode. Lang leve de Pranksters!"
"loadrunner zei: iron maiden deep purple deep purple staat dan op nummer 1 bij mij Klik om te vergroten... Is ook niet verkeerd!"
"Zeer interessant. Jammer dat ik mij (nog) af laat schrikken door het gehele extraheerproces, waardoor ik mij een mooie ervaring voorbij laat gaan."
"Ik weet nog te herinneren hoe ik als zes-jarige zeer getrouwe imitaties gaf van deze man. Born in the USA!"