Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Lysergine zei: Is het vanuit Rusland importeren van ondansetron, domperidon, metoclopramide en lidocaine of zelfs propofol strafbaar? Klik om te vergroten... Ja. Onder de geneesmiddelenwet, net zoals ketamine."
"Voor tien 'standaardeenheden' is de boete best hoog ja. :P Voor het dealen van schijf 1 (1-60 pillen) krijg je 8/3 punt per pil, dat komt voor 10 pillen neer op bijna 27 punten. 27*29 (de boete is 29 euro per punt) komt neer op €783. Ook krijg je 20 extra punten omdat je harddrugs dealde, dat komt neer op €580, totaal van 1363 euries dus."
"Haha, veel plezier in ieder geval!"
"Lysergine zei: @SkittlesAndMe & @Fool: Denken jullie dat bij het invoeren van een doosje domperidon, propranolol, lidocaine en ondansetron problemen te verwachten zijn? Klik om te vergroten... Ik denk het niet, maar er is natuurlijk altijd een risico aanwezig."
"Klopt, daarvoor moet je stalen zenuwen kweken. :P"
"xEmilyy zei: Kan een dealer opgepakt worden wanneer de telefoon van een vaste klant nagecheckt wordt door plisie?? Klik om te vergroten... Het kan wel bewijs zijn ja, of het voldoende is durf ik niet te zeggen Zijn er maniertjes zodat je plisie je telefoon niet meer zo grondig kan nachecken, simkaart eruit halen oid? Of is dit niet mogelijk? Bedankt. Klik om te vergroten... Verbranden en begraven, en dan ook nog zorgen dat de politie geen aanleiding heeft om je telefoongegevens op te vragen bij je provider."
"Dat wisselt heel erg per drugsoort en gebruikerspatroon, wiet is bijvoorbeeld veel langer aantoonbaar dan DMT. Zie ook deze richtlijnen. http://alwaystestclean.com/drug-detection-times-chart/ Vooral alcoholmisbruik is erg lang te zien aan de hand van leverwaardes, met de meeste drugs zal dit wel meevallen. Wat betreft je rechten en plichten over die testen, wat let je om dit gewoon aan het CBR te vragen? Je Concerta-gebruik zou ik gewoon aangeven bij je ADHD-psychiater."
"Als je met een opgerookte joint in de auto gepakt wordt, dan veranderd de situatie natuurlijk wel hé."
"Een VOG is specifiek voor bepaalde werkzaamheden, iemand die een aantekening voor drugsgebruik heeft zal hoogstwaarschijnlijk wel een VOG krijgen om te werken in een ouderentehuis, maar iemand die alleenstaande ouderen in beroofd heeft waarschijnlijk niet. Dit maakt ook dat je vraag een beetje lastig te beantwoorden is, maar waarschijnlijk kun je dit zelf beter inschatten aangezien je zelf weet in welke richting je je stage krijgt en wat normale eisen zijn voor jouw sector."
"Daarintegen mogen ze je uberhaupt niet zomaar vragen om een drugtest te doen als je je niet in het verkeer mengt en geen misdrijf begaan hebt."