Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Tip voor de aanschaf van pure natriumhydroxide: bij de Gamma, huismerk, in de witte busjes Kost geen drol."
"Ik zit aardig in de buurt van jouw lengte en gewicht. Voor een lekker effect gebruik ik 3/4 buisje van 10 ml, dus dat betekent ongeveer 7,5 ml. Om het effect daarna te houden gebruik ik elke 2 - 3 uur daarna een half buisje (5 ml) Misschien gebruik je dus ietsje te weinig. Maar goed, da's een kwestie van uitproberen, want het werkt voor iedereen weer ietsje anders. Een heel buisje bijvoorbeeld zorgt ervoor dat ik scheel ga kijken, dat vind ik dan weer wat minder prettig..."
"Ai, je hebt gelijk! Ik was in de veronderstelling dat we 10 ml buisjes gebruiken. Dit blijkt 5 ml te zijn. Dus ik neem terug wat ik zeg, mijn dosis ligt dan rond de 3,5 ml. Je zou dus wat moeten voelen als je okay spul hebt."
"sjoerd101 zei: heb sinds kort gbl in huis, en hoorde dat dit 2x zo sterk is als ghb? hoeveel moet ik dan per keernemen ? heb gister precies 3 ml gehad en voelde er weinig van.. is dit dan te weinig?? Klik om te vergroten... Apart. Als ik pure GBL neem (99,95%) dan is het 1,5 ml voor een lekker gevoel, komt voor mij overeen met 3,5 ml GHB."