Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"bedankt vooor de reacties ben al een stuk meer op men gemak, maar weet niemand hoe het komt, die hoofpijn, weet dat het van de x is, maar doorwat het komt, omdat mijn serotonine misschien leeg is?"
"neurotoxin zei: Het risico op een psychose van 220mg MDMA is extreem. Ben je achteloos en gebruik je het toch, dan zou ik heel graag van je willen horen hoe het was. Naar mijn idee wordt dat een trip naar de hel... Klik om te vergroten... nou dat is het net niet, zo een snoepje is het enige waaar ik niet van para word in niks verchijnselen heb van psychoso ofso, enige keer dat ik in een psychose was na dat ik 5 dagen wakker was van de snelle, niet van het blowen. & ja voel de x nu idd minder fel, maar toch nog wel heftig hoor die 220mg"
"ik heb afgelope weekend van zaterdag avond tot dinsdagmorgen elke avond een paar lijntjes speed gesnoven met een paar kamerade.heb van zaterdag tot nu amper 5 uurtjes geslapen nu al meer dan 1dag na men laatste lijntje voel ik me nog steeeds mentaal rotslecht en kan nogaltijd niet op min gemak slapen en soms voel ik me echt onrustig enz.. weeet iemand hoe dit komtttt??????"
"wist ik ook wel dat dat door de speeed kwam, maaaar zo was echt niet normaaaal, ik weet ondertuusse al dat ik paar dage in een psychose zat; niet vooor nog is mee te maken"
"bedanktt voor reactiess"
"ben 16 jaaar 1m85 grooot en weeg ruim 106kg gebruik nu al ruim 4Ã 5 weken 1x in de week(weekend) xtc blowde al van van 13e dagelijks wiet na 3 jaaar dagelijks blowe werd ik echt heeeel para van de wiet en heb in die tijd al vele dinge geexperimenteerd zoals sos speed & paddo laatste was xtc, het was zooooo geweldig en de enige drug waaar ik me echt goed van voelde en niet para van werd nu vorige weeek vrijdag&zaterdag 2 snoepjes hebbe gevrete heb ik al een 3 dage barstende koppijn vandaag gaaat hjet al stukke beter nu is mijn vraaag, zou ik na zo veeel drug te hebbn genome veel hersenschade hebbe opgelopen? heb echt al veeel meegemaakt in die jare dat ik met drug begon (depressie,psychose,nu denk ik ook HPPD, weet niet zeker) nu wil ik dit weekend laatste keer x gaaan doen en dan kappe met alles ahja voordat ik het vergeet te zegge, na een weekendje goed uit de bol zijn gegaan voel ik me tege donderdag weer helemaal kiplekker, lijk wel alsof dan mijn serotonine alweer normaal is."
"bedankt voor de snelle reactie, maaar ik maak me toch een beetje zorgen vooor mijn hoofpijn wat blijft aanhouden, nu al van de zaterdagnacht na mijn laatste snoepje, heb ook echt para gedachtens dat ik een hersentumor heb , dat ik aan die kutkoppijn ga stervens etc.. ja, dit weekend laatste keer dan echt stoppe ermee, heb alles gehad & weet wat het allemaal is"
"ja echt stoppen, weet dat k het karakter heb. & langs de huisarts , ja maar, hij heeft toch ook een zwijgplicht voor mij tege me ouders, ookal ben ik minderjarig, of zie ik dit verkeerd?"
"ja had toen ik onder de x zat mijn bloeddruk gemeten met een kameraad, hij was veeeel te hoog zij hij en ze ware alemaal in paniek omdat hij zo verschrikkelijk hoog was, maar ik stelde hen gerust dat ik me echt goed voelde en dat ze hun geen zorge hoefde te make, mijn lichaam voelde ijskoud aan, maar ik zweete als een gek echt raar, en toch voelde ik me kiplekker zoals gewoonlijk...Onbegrijpelijk gewoon die"
"18.0 over nog iets,weet niet juist over wat, maar die 18 is in ieder geval al niet good & jaa denk eerder dat het een soort griepje is, dit weekend in ieder geval laatste x snoepe!!"