Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMaastricht

Maastricht

6 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
B
BuddhacheeseLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo allemaal, ik ben van plan om met vrienden dinsdag naar Maastricht te gaan, maar ikzelf ben nog geen 18 maar vriendin wel.
maar mijn vraag is dus welke wiet jullie mij kunnen aanraden.
ik smoke wel al best lang, heb ook al veel soorten geprobeerd maar ik wil nu naar de iets duurdere soorten gaan, ik wil zo eens iets anders proberen :)
kunnen jullie mij een lijstje geven van de soorten (hasj en wiet)+ prijs (ongeveer) in Maastricht van de Kosbor, de Smoky, Mississippi en de Easy-Going? :smoke:


danku
Buddhacheese :stoned:
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#2
zo'n lijst hangt in de coffeeshop ook als ik me niet vergis. (laat je vrienden ff een kijkje nemen)
de mensen ginder zullen je vragen beter kunnen beantwoorden lijkt me.
om toch nog ff soortjes te noemen, NLX, silver haze die kwamen van op een boot...
B
BuddhacheeseLid
01-01-2024, 00:00
#3
mandragora zei:
zo'n lijst hangt in de coffeeshop ook als ik me niet vergis. (laat je vrienden ff een kijkje nemen)
de mensen ginder zullen je vragen beter kunnen beantwoorden lijkt me.
om toch nog ff soortjes te noemen, NLX, silver haze die kwamen van op een boot...
Klik om te vergroten...


ja dat weet ik maar ik ben aan het zoeken naar de duurdere soorten, zoals Kush, en Blueberry Cheese, en is er ook nog Buddacheese in Maastricht? of een iets duurdere hasj
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb geen idee.

Meestal zijn de duurdere soorten sativa achtige soorten zoals amnesia of super silver haze.

Mijn ervaring is dat er een aantal 'normale' skunk soorten zijn tussen de 7-9 euro per gram.
Waarvan niet percé de kwaliteit meer oploopt met de prijs maar vooral de potentie.

Vanaf 9 euro de gram is het naar mijn ervaring altijd haze, of moet het erop lijken.

Elke shop heeft een ander aanbod, wat vaak per week/maand veranderd.
Ook is elke partij wiet anders, en word het vandaag blueberry cheesecake super deluxe genoemd terwijl het gister nog de NLX super lemon skunk was...
F
FondsspondsLid
01-01-2024, 00:00
#5
in de kosbor hebt ge geflipte hasj
F
FondsspondsLid
01-01-2024, 00:00
#6
of in de fanta hebt ge bleuberry
B
BuddhacheeseLid
01-01-2024, 00:00
#7
PepTalk zei:
Ik heb geen idee.

Meestal zijn de duurdere soorten sativa achtige soorten zoals amnesia of super silver haze.

Mijn ervaring is dat er een aantal 'normale' skunk soorten zijn tussen de 7-9 euro per gram.
Waarvan niet percé de kwaliteit meer oploopt met de prijs maar vooral de potentie.

Vanaf 9 euro de gram is het naar mijn ervaring altijd haze, of moet het erop lijken.

Elke shop heeft een ander aanbod, wat vaak per week/maand veranderd.
Ook is elke partij wiet anders, en word het vandaag blueberry cheesecake super deluxe genoemd terwijl het gister nog de NLX super lemon skunk was...
Klik om te vergroten...


ja ik zie wel morgen, ma toch bedankt :grin: :stoned: :stoned:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."