Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Sw99 zei: Misschien klink ik nu als een lul, maar ik denk dat ik te egocentrisch ben om genot te halen uit goede dingen voor anderen doen 😂 Klik om te vergroten... Dat denken best veel mensen maar geloof me, als je er eenmaal aan begint merk je dat je een heel ander beeld van jezelf krijgt. Mensen gelukkig maken maakt jezelf ook gelukkig. Jezelf egoïstisch noemen om te voorkomen dat je iets goed gaat ondernemen klinkt als een goeie smoes afkomstig van je ego 😋"
"New Dawn zei: Ik stop de rest van het jaar met alle stimulanten om te kijken hoe dit zich ontwikkelt, als mijn klachten niet verdwijnen of verminderen dan ga ik er mee naar de huisarts. Klik om te vergroten... Hoe is’t?"
"Solotov zei: Ik zou niet weten wat er sarcastisch aan is tbh? Klik om te vergroten... Ik denk dat hij eti als laatste hulpmiddel ziet. Maar wat je wel zegt, 1mg eti onder de tong voor het slapen en je tukt als een roos"
"Solotov zei: Aah zo. Vind zelf 1mg wel chill als te strak sta. Scherpe randjes dr af toch Klik om te vergroten... Ja precies, maar ik denk dat @Tomorrowneverknows hem eventueel neemt tijdens de come down, dan zijn er van scherpe randjes al geen sprake meer. 😋"
"Solotov zei: Het is zijn feestje Klik om te vergroten... Slaapfeestje, ook leuk 😂"
"Tomorrowneverknows zei: Ga nog steeds hard, raas door Tomb Raider heen! Dit lijkt me nou echt typisch zo’n drug waarbij je telkens wil bijnemen, maar hoe meer je dat doet, hoe meer messed up je wordt… Oppassen geblazen kinders Klik om te vergroten... Vooral als je slaap gaat missen of te weinig eet/drinkt gaat het bergafwaarts! Echt goed blijven drinken en als het kan eten. Maakt een wereld van verschil. Je was inmiddels vanavond gestopt met snuffelen toch?"
"Tomorrowneverknows zei: thanks voor de tip @Flualhamdulillam, heb een flesje water bij de hand, en net dus wat gesnacked, ben benieuwd hoe ik me morgen voel.. Klik om te vergroten... Nice! Hou me op de hoogte hoe het slapen verloopt, als je wilt. Ben benieuwd 🙂"
"gekkemanlol zei: ik vind speed ook geweldig werken voor het gamen heel veel potjes cod erop gedaan Klik om te vergroten... Daarom was mijn K/D ratio altijd < 0.5 ik speelde tegen drugsgebruikers!"
"Tomorrowneverknows zei: Nog even een laatste vraag, hoop dat jullie me willen helpen. Hoe zit het met tolerantie tov speed? En nee lieve vrienden, niet dat ik het van plan was, maar zou je speed 2 dagen achter elkaar kunnen gebruiken bijvoorbeeld? Of werkt het dan niet meer (zo goed), zoals bij de meeste psychedelica? Klik om te vergroten... JE MOET NOOIT TWEE DAGEN ACHTER ELKAAR SPE… Tomorrowneverknows zei: maar zou je speed 2 dagen achter elkaar kunnen gebruiken bijvoorbeeld? Klik om te vergroten... Dat kan 👍🏻 Het effect zal op eenzelfde dosis misschien wat milder zijn, maar tolerantie bouwt niet extreem snel op bij amfetamine. Gezond is anders, maar dat was duidelijk haha."
"Jaaa ja, nu begin ik mijn kaken écht een beetje te voelen. Hiervoor viel het mee, een beetje getril maar niet heel veel spanning. Die komt nu opzetten!"