Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"^zijn ze ook"
"Welkom , en ja dat is echt FUCKING brilliant Probeer space tetris eens"
"van coca meestal wat bescheidener maar speed |------------------------------------| zoiets ongeveer... en coca is daar ongeveer de helft van"
"^ HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA"
"davev zei: Jaaaaaaaaaaaah hoor, nou degene die werkelijk 140 euro gaat betalen voor een grammetje coke is naar mijn inzien wel een ezel met de hoofdletter E!!! 1 gram zuivere ongekookte coke kost bij een straatdealer tussen de 40 en 60 euro. en 1 gram gekookte coke of crack kost bij een straatdealer tussen de 30 en 40 euro. ik betaal 35 voor een goeie gram base en 50 voor een gram ''echt goeie'' ongekookte coke. Maare als jij er 140 voor over heb dan mag je het bij mij kopen in het vervolg... Zo moeilijk ben ik niet hehe Klik om te vergroten... Zuivere coke? jij woont in colombia neem ik aan?"
"Ik heb eigenlijk maar een raad: Stop met basen! Je zal vast wel met iets aankomen als ja maar dat is het probleem niet, maar dat is het wel en iedereen die ontkend heeft last van waanbeelden! Rook dan af en toe es een jointje maar base.... et maakt je kapot..."
"FlipMeister zei: Ik heb eigenlijk maar een raad: Stop met basen! Je zal vast wel met iets aankomen als ja maar dat is het probleem niet, maar dat is het wel en iedereen die ontkend heeft last van waanbeelden! Rook dan af en toe es een jointje maar base.... et maakt je kapot... Klik om te vergroten... Goatske zei: Eerlijk gezegd zie ik er niet veel kwaad in wanneer je het af en toe eens gebruikt zoals in ons geval een paar avonden tijdens drie weken vakantie. Dit gebeurd 2x per jaar in de zomer- en kerstvakantie. Beide hebben we geen probleem om het zonder te doen. Zodra we ergens anders op vakantie zijn gebruiken we in het geheel niet. We staan beide behoorlijk sterk in onze schoenen en verliezen de realiteit niet uit het oog, we weten donders goed wat het aan kan richten. Ik ben dan ook niet bang dat hij eraan verslaafd zal raken maar vind het heel erg vervelend dat ik hem letterlijk en figuurlijk niet kan bereiken omdat hij zo in zichzelf gekeerd raakt. Klik om te vergroten... Zal ik mijn werkloze bestaan opgeven om waarzegger te worden? Wees eens anders dan al die telefoon en darkscope gasten en luister naar ons..."
"1 gram"
"Ice Queen"
"lijkt wel een rozijntje"