Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"De Zandman zei: Huisartsen weten ook veeeel te weinig betreffende het voorschrijven van oxcycodon. Het is tenenkrommend soms met welk gemak deze zeer verslavende pijnstiller voorgeschreven wordt... Klik om te vergroten... Maar Please zeg me dat methadon echt heftiger is om af te bouwen. Ik ben echt geen watje. Maar oxy gaat toch gewoon lukken?"
"Spyro zei: Een kliniek hoort jou hier gewoon bij te helpen... Zou toch eens goed informeren. Ik zou je eigen foto misschien wel even weghalen ivm privacy, tenzij je er helemaal oké mee bent maar het is nogal wat op met een hele foto op een DrugsForum te staan. Klik om te vergroten... Vanmiddag ook gebeld. Oxycodon op recept. Maar wil er af. Wat een nare mensen. Zit er nu nog geen 4 maanden aan.mnisschien 3 maanden. Hou t niet bij. Lang verhaal. Moest er snel af van huisarts. Heb ook ptss. Kan 7 maanden wachten en dan beslissen die motherfuckers daar of ik in opname moet? Inmiddels 30 mg. Met soms terugval. Maar voel me er klote door. Dus wil .Maar hulp krijg ik niet. Zodra ik minder krijg ik nare herinneringen. Wordt suicidaal. Lig hele dagen op bed. Wil niet dood maar dat t stopt. Kom niet buiten. Zie leven niet meer zitten. Kan ik in 1x stoppen . Heb kratom en diazepam"
"Eve's drop zei: Wiet olie werkt erg goed tegen pijn maar dan moet men er echt in geloven, zeker wanneer men al sterk afhankelijk is van opiaten. (Oxycodon is toch al snel 2x zo sterk als diacetylmorphine/heroïne) De kratom (zeker de rode strains) gaan je ontzettend helpen om af te wenden van de opiaten, maar ik zal zeker niet de twee tegelijk gebruiken omdat er verhalen rondgaan dat kratom de werking van de medicijnen kan verminderen. Ook is het dubbel zo slecht voor je organen zeker wanneer men rauwe poeder inslikt (tosh and wash manier) Thee zetten is daarom ook sterk aan te raden (bitter smaakje met een vleugje rotte vis) Tot slot kan ik je enkel aanraden om eens naar alternatieven te kijken i.p.v. de boel opschroeven, specialisten zijn namelijk vrij huiverig voor verslaving en in de medische wereld word men dan al snel binnen een maand van de medicatie afgewend. Met alle gevolgen van dien. Ik zeg lees lees en lees alles wat er te lezen is over pijn en pijnbestrijding (ook de minder leuke verhalen van de horror des opiaten) Good luck man! You kick ass. Klik om te vergroten... Heroïne is veel euforischer en verslavender dan oxy. Het valt me op dat dit forum mensen bang maakt. Ik ben nooit bang geweest en heb veel doorstaan. Door de horror verhalen hier lijkt de afkick van oxy wel 20000x erger dan van heroïne en methadon. Niet helpend . Ondersteun mensen hier en geef ze hoop. Het zijn vooral de niet opiaatgebruikers hier die alles schijnen te weTen."
"Eve's drop zei: Dit is toch ondersteunend? Wat voeg jij hieraan toe dan? Ik geef wat tip and tricks bijvoorbeeld, maar heb nooit gezegd dat de afkick van oxy erger is dan heroïne. Wel dat het sterker is in dezelfde hoeveelheid milligrammen. Zo is 10mg oxy sterker dan 10mg bruin. Maargoed ik ben geen opiaat verslaafde dus ik schijn er niets over te weten haha. Klik om te vergroten... Lucky voor jou. Misschien ben jij nu ff iets waar ik onbewust op afreageer. Maar bruin dat is zo zo anders. Dat ga je niet wegen. Als je verslaafd daaraan bent en genoeg geld dan rook je veel meer dan nodig. Tolerantie stijgt enorm. Sorry. Ben erg gefrustreerd. Haat oxy en alle opiaten. Wil zo graag. Maar ben er soms zo suicidaal van. Waarom lukte in mijn leven alles. Van b en w af . Haat die troep.roken doe ik niet, drinken haat ik .methadon na 1,5 jaar 70mg in 1xGestopt ondanks de dood van mijn moeder en zusje."
"Eve's drop zei: Knetter gestoord man, ik snap je frustratie. Maar je bent gewoon goed bezig. De honger naar misbruik heb ik ook alleen met totaal andere zooi. Iedereen heeft zo wel zijn eigen strijd, dan nog is het niet goed om zo te reageren vind ik. Lucky voor jou dat je gestopt bent kerel. En nu volhouden! Klik om te vergroten... Dankjewel."
"Tur4x zei: Ik ben zelf een half jaar clean geweest van oxycodon. Door een hele felle ontsteking waarbij ik geopereerd moest worden, ben ik het weer gaan gebruiken. Na 6 maanden was mijn tolerantie weer 0. Dom dat ik weer ben gaan gebruiken? Ja en nee... Ja omdat ik nu alweer 80 uur in een detox zit (cold turkey) Nee omdat ik hier alleen maar van leer. De oxycodon is een duivels middel, althans ik ervaar het zo. Het laat je denken dat je alleen nog kan functioneren op de opiaat. Hiervoor heb ik het 3 jaar geslikt, en je wilt niet weten waarvoor.... ik slikte het en kreeg het op recept wat later gewoon een afkick verschijnsel bleek te zijn: namelijk een hele onrustige schouder. verdiep je eens in ‘old pain 2 go’ succes!! En voorkom ophogen, ik wil je dat echt meegeven, voorkom echt ophogen, zodra je dat gaat doen is het einde zoek!! Klik om te vergroten... Vertel.hoe verloopt de cold turkey"
"Qimma zei: hey allemaal, Ik ben 15 wkn zwanger en gebruik al jaren tijd oxycodon (nadat tramadol niet meer werkte). Ik slikte hoge doseringen oxycodon (4x4 20 Mg per dag). Ik ben in goede handen bij een prima gyneacoloog en de huisarts. Naast oxycodon slikte ik erg hoge doseringen diazepam en oxazepam maar dat is teruggegaan naar alleen af en toe een oxazepam onder begeleiding van de artsen. De diazepam neem ik niet meer. De oxycodon is teruggegaan van 4x4 naar 3x3 pd waar ik al behoorlijke ontwennings verschijnselen van heb.. Nu mn vraag over oxycodon. Volgens de artsen is oxycodon minder schadelijk voor mijn baby dan benzodiazepinen. Ik mag deze dus onder toezicht van mijn gyneacoloog en huisarts gebruiken en krijg deze voorgeschreven. Mijn gyneacoloog noemde iets over methadon en dat ik misschien daarop over moet ter vervanging van de oxycodon. Ik heb verschillende vragen (ik heb over 10 dagen een afspraak bij de arts maar zou graag van iemand hier (ervaringsdeskundigen) hun mening horen). waarom is methadon “beter” dan oxycodon aangezien ik overal lees dat methadon verslavender werkt? Heeft iemand ervaring met zwangerschap en oxycodon/methadon? Zijn er andere opties? Ik gebruik het nu eigenlijk alleen nog maar omdat ik hevig afhankelijk ben.. afkicken is gewoon geen optie, als ik er 1 minder of smorgens wakker wordt (kortwerkende oxycodon dus na 8 uur zeker allaaaang uitgewerkt) neem ben ik al doodziek.. Ik voel me enorm schuldig tegenover mn baby maar ik kan er niets aan doen! Ik ben al zo blij dat ik van de diazepam af ben en de oxazepam zo weinig gebruik (met de irrationele angsten en slapeloosheid van dien vandaar dat ik om dit tijdstip nog wakker ben, ik durf niet te- en kan niet slapen). Bedankt voor het lezen! Ik hoop op begrip.. ik voel me echt al heel rot over deze situatie. Liefs, Qimma Klik om te vergroten... Methadon is troep. Van oxys kom je nog af ,maar methadon lukt menig persoon niet. Ik wordt op dit forum soms wat bang. Ik moet van oxy af. Alles ooit ct afgekickt. Maar door zoveel enge verhalen lijkt oxys onmogelijk . Methadon is veel heftiger."
"Bruin is veel heftiger dan oxycodon of snelwerkende oxy. Ik begrijp de vergelijking enigszins, maar een beetje bruin roken is vele malen heftiger dan vele oxys. Begin Nooit aan bruin of meet. Het is geen oxy, ook al zegt Google van wel. In Amerika gebruikt men vele hogere dosissen."
"Oxy biedt nog kans op leven. Bruin is een neerwaartse spiraal wanneer men mentaal niet sterk genoeg is. Het is namelijk heel moeilijk om t stoppen . Methadon, nooit doen. Wat ze ook zeggen. Vereist enorme wilskracht daar mee te stoppen. Dan valt oxy mee. Langzaam afbouwen. En je hebt je leven terug. wel mbv een goede arts. Ik struggle er zelf mee na dat ik ze heb voorgeschreven gekregen. Maar ik weet uit ervaring dat dit niet vergelijkbaar is met die straattroep"
"Dopemonster zei: Hi kids do you like oxy?, wanna pop it like a molly?🤪 Klik om te vergroten..."