Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"1.63 (maar volgens m'n moeder ben ik iets gegroeid, jeej! Zal nu ongeveer 1.65 zijn denk ik) en 45 kilo. Bmi is dan 16,5 volgens mij."
"Laughing Buddha van de Dampkring, heerlijk spul"
"@ Remotay: hmm je hersenen worden dus sowieso beschadigd wanneer je x gebruikt, neem ik aan? Ongeacht of je dit nu eenmalig doet? Ik bedoel, je bewerkstelligt een onnatuurlijk proces in je hersenen en zoals ik me nu voel, lijkt het alsof m'n lichaam er alles aan doet om een flinke dip weer te boven te komen ;p. Wat je hebt qua gebruik op feesten heb ik dus ook, maar om het thuis te doen (met je geliefde bijvoorbeeld) lijkt me ook wel wat hebben, haha. Zeker gezien het feit dat je zoveel liefde voelt voor zoveel random mensen en iedereen zo lief en aardig vindt, volgens mij is dat gevoel nog 19340630 keer zo sterk als je het doet bij iemand van wie je echt houdt. Ik merk zo langzamerhand al dat ik in m'n hoofd kan relativeren, dat ik niet 24/7 terug moet denken aan die absurd fantastische avond vorige week. Als ik eraan denk verschijnt er een glimlach op m'n gezicht, maar de craving naar xtc wordt gelukkig steeds minder. @ Fool: hoe kan ik het best beginnen met sporten? het is namelijk voor mij, en als ik dit zo lees ook voor jou zo (volgens mij), echt een uitlaatklep om alles even los te laten. Momenteel moet ik namelijk nog niet echt denken aan een rondje hardlopen en ik voel me nog niet echt optimaal, maar weet wel dat sporten kan helpen. Wat raad je aan om mee te beginnen? Als ik dit zo lees heb ik volgens mij wel een behoorlijke dosering gehad voor mijn lengte/gewicht :') (de pillen die we hadden waren 160 mg en daar heb ik er op een avond eentje van gehad op een gewicht van 45 kilo een lengte van 1.64 meter). Ben blij dat ik nu al een heel stuk wijzer ben wat betreft doseringen en verstandig xtc gebruik."
"Er zijn al genoeg topics over (de eerste keer) 4f gebruiken, dus alvast mijn excuses dat ik weer een nieuw topic open. Toch moet ik deze vraag even gesteld hebben. Zaterdag ga ik naar een technofeestje waar ik voor het eerst 4f wil gebruiken. Ik heb de capsule (160 mg) via een huisgenoot die op datzelfde spul een paar avonden heel goed is gegaan. Bovendien ga ik er vanuit dat ze niet gaat liegen over het spul dat ze mij verkoopt. verder heb ik enige ervaring met xtc en vond dat redelijk overweldigend toen het insloeg (daarna ging ik overigens heel lekker), is dit bij 4f minder? Nu mijn vraag: is 160 mg een goede dosis om als onervaren gebruiker mee te beginnen? Maakt lengte/gewicht nog iets uit? Ik ben een meisje van 1.63 meter lang en weeg 45 kilo. En als ik de volledige dosis aan het begin van de avond inneem, rond een uurtje of 12, heb ik dan nog enige kans op een paar uurtjes slaap? Verder ben ik ook benieuwd of ik over (precies) een maand veilig een lichte dosis xtc kan nemen op een festival (ivm neurotoxiteit). Ik kijk al heel lang erg uit naar dit festival dus wil wel zeker weten dat ik het niet ga verpesten door zaterdag 4f te gebruiken. Alvast bedankt!"
"Bedankt voor de snelle reacties! Oei dus ik mag de komende twee nachten wel flink wat uren maken om zaterdagnacht te compenseren denk ik, haha. Vinden jullie het een fijnere of minder fijne drug dan mdma? Of zijn ze eigenlijk niet echt te vergelijken? Sommigen zeggen ook dat ze enorme doppen krijgen en gaan knarsetanden, anderen zeggen nergens last van te hebben. Is dit gewoon persoonsafhankelijk of ligt het aan de sterkte van de 4f? Bedankt in ieder geval!"
"Oké thanks nogmaals! Jullie hebben me aardig op weg geholpen . Moet eerlijk zeggen dat ik het wel weer erg spannend vind om iets nieuws te gebruiken, haha. Nog één vraagje: hoe zit het met misselijkheid en 4fmp? Van xtc werd ik de vorige keer, vooral aan het eind, enorm misselijk en heb ook moeten kokhalzen (overgeven lukte niet, volgens mij heb ik een beetje een fobie voor braken). Ik moet er wel bij zeggen dat mijn dosis xtc toen behoorlijk hoog was. Zou het met een normale dosis 4fmp beter gaan wat dat betreft?"
"Paarse batmans. Jezus wat waren die sterk :P"
"Sorry dat ik dit moet zeggen, maar ik denk dat je voorlopig echt even niks moet gaan gebruiken. Je hebt ne hersenen (en je lichaam) behoorlijk op de proef gesteld met zo'n enorme dosis MDMA. Als ik jou was zou ik zeker een paar maanden uittrekken om jezelf weer volledig op te lade en je serotonine balans weer op peil te brengen. Ik hoop dat je door deze na-effecten ook zelf wel de behoefte hebt om voorlopig even niets te gebruiken."
"Waarschijnlijk ben ik niet de enige die het erg relaxed vind om zo af en toe voor het slapen gaan een joint op te steken. Nu heb ik verschillende soorten uitgeprobeerd, maar ik ben vooral erg benieuwd wat jullie het liefst smoken voor het slapen en wat jullie aanraden! Oja, als je een tip hebt voor een goeie coffeeshop in Utrecht met iets specialere wietsoorten, hoor ik het graag."
"Bedankt voor de aanraders! Amnesia werkt voor mij beter overdag als ik behoefte heb aan creatieve uitspattingen haha, maar toch bedankt. Wat is echt een fijne indica? White widow voel ik niet mee zo, en ben eigenlijk we benieuwd wat voor indica's er nog meer beschikbaar zijn."