Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"bron: Telegraaf Haarlem - Advocaat Han Vallenduuk is een geldinzamelingsactie begonnen voor een Antilliaanse bolletjesslikker die hij bijstaat. De man had naar eigen zeggen drugs gesmokkeld om de operatie voor zijn vrouw te betalen. Vallenduuk zegt persoonlijk geraakt te zijn door de tragedie van zijn cliënt die in de Dominicaanse Republiek woont. De Antilliaan, die geen strafblad heeft, werd 1 augustus op Schiphol gepakt met 84 bolletjes coke in zijn maag, zo weet het Haarlems Dagblad. De vrouw van de smokkelaar heeft baarmoederhalskanker. Haar echtgenoot hoopte met één tochtje de 3000 euro kostende operatie te kunnen betalen. De raadsman heeft de medische papieren opgevraagd en zegt overtuigd te zijn dat het verhaal klopt en dat er snel geld moet komen. Vallenduuk heeft de Stichting 3DA en heeft als eerste 250 euro gestort."
"Ik kan me er niet zoveel bij voorstellen..... Maar als ze nog proefpersonen zoeken"
"Wiki zegt Nieuw onderzoek Sinds 2000 staat ketamine in de belangstelling vanwege zijn antidepressieve werking. Uitbehandelde patiënten kregen ketamine per infuus. Bij twee derde van de patiënten halveerden de klachten, bij 50% hield dit effect een week aan. Bijzonder was dat de antidepressieve werking al na 2 uur optrad, in tegenstelling tot vrijwel alle andere antidepressiva, waarbij men een aantal weken op het effect moet wachten. Ketamine verstoort de werking van de NMDA-receptor. Inmiddels is er een bescheiden hoeveelheid bewijs die aantoont dat deze receptor een rol speelt bij depressie.[1][2][3]Het valt niet te verwachten dat ketamine in de reguliere geneeskunde als antidepressivum zal worden gebruikt. Wel doet men onderzoek naar andere stoffen met een vergelijkbaar effect op de NMDA-receptor. Klinkt op zich wel logisch, maar snuiven ze zich dan eenmaal per weer in een K-hole???"
"WENEN - Een Oostenrijkse dierenverzorger dacht de beste plek voor zijn wietplantage te hebben gevonden: het verblijf van een neushoorn in de dierentuin van Hellbronn, nabij Salzburg. De 59-jarige man had dertig wietplanten in het afgesloten verblijf gezet en runde een lucratief handeltje vanuit de zoo. Dat meldde de directeur van de dierentuin zaterdag. De wietplantage bleef lange tijd onopgemerkt, omdat de verzorger de enige was die in het verblijf van de neushoorn kwam. De dierentuin trof de wietplanten aan na een tip van de narcoticabrigade van de politie. Die hadden over de softdrugshandel gehoord van een klant van de dierenverzorger. De man die al jaren in de dierentuin werkte, is ontslagen. Het is niet bekend hoe lang hij al wiet kweekte in het verblijf van de neushoorn. bron: Telegraaf"
"intraveneus 0,5 mg/kg Mijn idee is dit juist niet te gebruiken als je toch al niet lekker in je vel zit. Als de keta na een uurtje uitgewerkt is lijkt het me dat je je nog rotter voelt. Maar goed......Als ik arts of psychiater zou zijn zou me dit wel leuk lijken te onderzoeken"
"Hoe kom je op het idee??"
"Ik denk dat alleen nog Datura overblijft maar ben er nu nog niet aan toe."
"Die was vanmorgen Na mijn trip-avontuur van zaterdag op de been geblevem met speed. Ik doe dit niet al te vaak, maar ik vind het soms heerlijk om een nacht te genieten van de rust. Ik heb ADD en word daardoor rustig tot gewoonweg loom of moe, van speed. s Nachts is het ook heerlijk stil dus een heerlijk moment om helemaal tot mezelf te komen'. Ik heb op die manier 9 of als ik wil 16 per week extra, speed gebruik ik dus eigenlijk om wakker te blijven. Zo ook vanmorgen. Ik stond zoals gewoonlijk op het punt te laat te komen toen ik me realiseerde dat ik de hele nacht nog geen lijntje had genomen. Snel tien dingen tegelijkertijd en ook een erg lomp lijntje, meer een vlekje, het koste me drie keer snuiven om het weg te krijgen. Ik beloofde mezelf beterschap voor de volgende keer, oude zeikert. Maar fris als een hoentje de deyr uit Ik zat best relexed in de auto, erg relexed. Zakte nog eens wat extra onderuit. Mijn ogen werden zwaarder en brandden een beetje, GAAAP... GAAAP.??...ik had net een reuzenlijn op, hoe kan....Mijn ogen werden nu echt zwaar, twee nachtjes dorgaan met speed is meestal geen enkel probleem. Ineens ging er een lampje op. ADD en speed dat is relaxed, werkt anders als bij saaie mensen, uhh normale. Het zal met de hoe veelheid speed te maken hebben gehad, vier keer mijn normale portie.Ik vond het een redelijke verklaring, maar ik zat nu met een probleem. Twee dagen niet geslapen, tollend van de slaap en een werkdag van 8 uur voor de boeg. Dan maar een nieuwe lijn extra er boven op, baat hen nier dan hoop ik maar dat het ook niet schaad. Tegen negen uur gestopt op de parkeerplaats. Een moment later toen ik mijn ogen weer opende, op 12 uur, maar heerlijk geslapen"
"Ritalin is wel zeker een drug, een harddrug zelfs. Als je geen ADHD hebt werkt het vergelijkbaar met speed en dat vinden veel mensen erg lekker maar trippen ga je er niet van ookal neem je er vijf...."
"AD(H)D"