Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"*leest schuin door alle pagina's heen* Ik ben hetero. Maar ik geloof in sexual fluidity. Dat mensen in meer of mindere mate heen en weer glijden op een schaal. Ik geef de links en dan kunnen jullie zelf lezen. Ik leg bagger uit https://en.wikipedia.org/wiki/Kinsey_scale https://en.wikipedia.org/wiki/Sexual_fluidity Ik vind mannen het leukst en het lekkerst. Sex met een vrouw spreekt mij ook aan, alhoewel ik het nog nooit gedaan hebt. Wel gezoend en het is fijn en lekker. Net zo lekker als met een man. Sex, intimiteit met iemand is gewoon leuk. Een relatie met een vrouw zou ik geen nee tegen zeggen....Als ik verliefd raak op een vrouw, waarom niet. Het is nog niet eerder gebeurd. Wat ben ik dan van geaardheid? Ik vind denken in hokjes zo beperkend. Maar blijkbaar is het nodig om het soort van te kwantificeren"
"Roze olifant zei: âBi-schierigâ, maar dan een tikje meer? Wie weet kom je daar pas echt achter na seks/relatie met een vrouw. Maar helemaal met je eens, waarom moet het altijd in hokjes. Er zijn zoveel tussenvormen mogelijk. Nergens voor nodig. Dat hokjesstoppen is iets wat de maatschappij graag wil. Sommige dingen moet je ook gewoon helemaaaaaaal niet willen kwantificeren. Ze zouden hun tijd beter steken in het kwantificeren van LSD-zegels. Dat dan weer wel. Klik om te vergroten... Stop je mij nu in het hokje van 'bi-schierig, maar dan een tikje meer?'"
"Iedereen moet doen waar hij/zij goed bij voelt Wil je een hokje, prima. Kies uit de bestaande of we verzinnen er een. Lekker met franjes, lichtjes en planten Ik wil alleen zeggen dat geen hokje ook goed is, lekker belangrijk zo'n hokje. Of je nou 50/50 (hoe kan je dat ĂŒberhaupt kwantificeren) op mannen en vrouwen val. Overwegend op mannen of op mannelijke vrouwen, vrouwelijke mannen. Ik wil niet hiermee de discussie dood maken. Alleen uit het hokjes denken komen. Het voelt beperkend en geeft ruimte tot oordelen. Want als hetero, kan je niet een keer (of 2x, 3x etc) op iemand van hetzelfde geslacht vallen. Want je bent hetero. Als je als bisexueel vaker op vrouwen valt, daar vaker een relatie mee gehad heb. Ben je dan niet lesbisch die af en toe op mannen valt? Ik heb mijzelf in het hokje van hetero gestouwd....Maar voel mij daar niet thuis. 1 omdat het een hokje is en ik liever lekker ruimte heb Want als ik aangeef dat ik vrouwen leuk vindt, maar nog niet ontdekt heb in welke hoedanigheid, is het verwarrend. En dan 'moet' ik weer mijzelf uitleggen. Niks mis overigens met het woord bi-schierig. Alleen is het weer dus een hokje"
"Haha. Ik voelde mij nergens en bij niemand hier in dit topic aangevallen hoor! Ik benader het met een knipoog en een lach We kennen elkaar niet zo goed en met geschreven tekst is altijd lastig aan te voelen hoe iets of iemand het bedoelt. Was inderdaad een retorische vraag"
"Ik vraag mij wel af hoe het komt dat mannen die met een andere mannen zoent het 'vies' vinden (als hetero). Terwijl vrouwen met een andere vrouw zoenen (als hetero) wel vaak lekker vinden. Zoenen vrouwen gewoon lekker of zit er toch een psychisch component dat als heteroman een andere man zoenen niet oké is? Dus zoenen= bah? Als iemand lekker zoent, is het toch lekker zoenen?"
"Mijn post is langer geworden dan gedacht"
"Ook vrouw hier, maar dat is aan mijn nick en avatar te zien Ik heb alles gelezen en bij mij kwamen ook de gedachten van die wil (zonder met moeite) sex hebben met drugs. Ik vind dat je bericht op mij overkomt als: wat moet ik zeggen zodat vrouwen openstaan voor sex met mij en met drugs. Het klinkt dermate gefixeerd, dat er geen ruimte is voor een ander voor ontdekking. Icm hoe je reageerde op Acht en de avatar van een pak (wat dominantie uitstraalt en status) kom je best onetrack over. Nu heb je het eea genuanceerd gelukkig. Ik wilde je dit wel terug geven hoe het op mij overkomt, zodat je er wat aan hebt. Nu snap ik wel dat je niet hetzelfde bericht op je datingprofiel neerzet. Alleen heb je een bepaalde eagerness, fixatie waardoor je vrouwen kan afschrikken. Ik bedoel, wat is onze pitch om vrouwen duidelijk te maken hoe lekker sex met chems is. Wat ik ook proef in je berichten is dat je zo afkeurend bent in dat vrouwen "zo een fles wijn weg zuipen" en wellicht sex hebben, maar raar is dat ze geen drugs willen uitproberen en sex hebben. Zo'n instelling is weinig aantrekkelijk voor mij. Ik ben het eens met de reacties dat ie gewoon moet gaan daten en het sex met drugs moet loslaten. Pas als je het leuk heb met iemand, een bepaalde klik, zal er wellicht een mogelijkheid zijn dat iemand dat met jou wil ontdekken. Genoeg vrouwen (schat ik zo in) die als je het zo zou vragen nee zouden zeggen. Maar bij een klik wel open voor staan. Kan het btw zijn dat jouw doelgroep vrouwen vrij beperkt is en je ergens gefrustreerd bent dat je maar niet die leuke vrouwen kan vinden die hier into zijn? Net zoals dat er maar een groep vrouwen en mannen into anale sex zijn? En er zijn vrouwen die het weleens willen proberen maar de groep die het helemaal niks vinden is vele malen groter. In die vijver zwemmen en maar afvragen waarom ze het niks vinden is zonde van je energie. Kom ik weer terug op wat ik eerder zei: het heeft tijd nodig om leuke vrouwen te vinden die ervoor open staan om het een keer proberen. Een deel ervan is misschien open om het vaker te doen."
"Hallo allemaal! Nieuw op df en ga zo te zien heel wat uurtjes doorbrengen hier Excuus voor mijn lange verhaal, blijkbaar moet ik van alles en nog wat kwijt hier Ik zou het fijn vinden om te horen of mensen zich (deels) in kunnen herkennen en advies te ontvangen. Ik heb geprobeerd een vergelijkbaar topic te vinden, om dubbele topics te voorkomen. Ik kan geen recente vinden. Maar als er 1 is of die wat ouder zijn, graag een linkje. Lees graag hoe anderen het beleven Kwestie: Ik zit momenteel in een 'dip'. Naar mijn weten geen serotonine-tekort dip, maar een soort 'wat heb ik een leuke tijd gehad en nu moet ik straks weer terug naar het normale leven' dip. Context: 31 jaar. Ik ben sinds dit jaar begonnen met het gebruiken van XTC. Heb het nu 5x gebruikt en alle keren was heerlijk Hou van festivals en feestjes met de dancemuziekgenres (big room) house, trance, techno en in de juiste setting deephouse. Oudjaarsdag naar een groot vet feest geweest en dat was ON-VER-GE-TE-LIJK. Ik ben een blije gebruiker. Ben energiek en hou van lekker dansen. Ik merk dat ik teveel uitkijk naar een volgende feestje. Niet zozeer om te gebruiken. Ik wissel feestjes af met en zonder een snoepje. Juist omdat ik niet te vaak mijn brein wil leeg trekken. Ik zei voorheen dat ik high ben van life Ik kan intens genieten van anderen die wel lekker gaan en kan het daardoor het fijne gevoel bijna zelf ervaren. Heb een leuke fulltime baan. Heb fijne familie en vrienden. Ben een klein jaartje single. Ben een relatie-iemand en mis wel iemand. Heb voldoende dates Werk vraagt veel van mij qua tijd en mentaal, waardoor een werk-privé balans belangrijk is. Denk soms weleens work hard, play hard. Ik sport, kan meestal prima mijzelf vermaken (heb tig topics ondertussen open staan van df om te lezen ). Ben gelukkig met mijzelf. Heb een weg afgelegd met ik soms in de knoop zat met mijzelf. Een aantal jaren zit ik goed in mijn vel. Ergens denk ik: waar maak ik mij druk over? Prima toch dat je geniet van festivals en feestjes. Zolang ik bewust bezig ben met het (niet) gebruik, is het prima. Het leven is eenmaal niet '1 groot feest'. Werken, eten, sporten en slapen horen er eenmaal ook bij. Juist die afwisseling maakt dat ik lekker kan genieten wanneer ik sta te dansen. En toch bekruipt mij dat ik iets te graag uitkijk naar de volgende feest. Maar misschien ben ik nu te kritisch naar mijzelf Kan het misschien zijn dat het de nieuwigheid is? Ik heb het feesten sinds kort ontdekt met een snoepje op. Wou ergens dat ik het eerder ontdekt had (rond mijn 20e ofzo). Maar ergens is het zoals het is en heeft op latere leeftijd beginnen ook wel voordelen. Op den duur is de nieuwigheid ervan af en heb ik gedanst op de meeste feesten. Is dit herkenbaar? Hoe lang duurde het bij jullie voordat de nieuwigheid ervan af is?"
"Bedankt voor alle reacties. In gesprek met anderen krijg je andere inzichten en leer je nieuwe dingen Ik kan mij ergens voorstellen dat men denkt, komt er weer een nieuweling die alles nieuw en fantastisch vind. Misschien heb ik dat ook over een aantal jaren. Ik merk dat ik het mis in mijn omgeving om hierover te praten en te delen. Vandaar dat ik niet meer ga lurken hier, maar een account aangemaakt heb @Senna Ik herken het....En ben er bewust te van om elke keuze, situatie goed af te wegen. Ik wil niet té vaak gebruiken, maar dat is dus wel al gebeurd de laatste 3x. Ik wil er geen gewoonte van maken en 2019, 2020 misschien gebruiken om te ontdekken en daarna 'normaal/gezond' doen. Ik wil nog lang kunnen feesten en genieten Tof om te horen dat drugs je door een bepaalde periode heeft geholpen. Wie ben ik om te oordelen of je verstandig gebruikt, met mate of niet. Jij bent baas over je eigen leven. Zolang je maar bewust van bent. @Mindless Helemaal waar Nachtje erover geslapen, morgen werken na 2 weken vakantie en we gaan weer het normale leven in. Zonder dit, ook geen high's. Las ergens in een topic dat het normaal is om eenmaal naar leuke dingen uit te kijken, zoals een vakantie, date met die leuke man etc. Wanneer dit adequaat is, is er niks aan de hand. Niet dat te kort op elkaar gebruiken normaal is. Ook hierin moet ik even mijn weg in vinden. Ik zie dat je Jung in je handtekening heb, leuk! Heb je een MBTI-profiel? Zo ja, welke?"
"De nummers Smack my bitch up en Firestarter (mainstream muts hier ) waren een onderdeel van de muziek die ik veel luisterde op mijn mp3-speler. Erop los gegaan met het uitgaan. Ze waren niet zo populair meer als vroeger, maar toch. Kijk trouwens nu het nieuws terug. Ik kijk die van RTL en NL1. Die van RTL kwam het als item terug. Bij NL1 ook, maar daarna zei Jeroen dat als je hulp nodig hebt, 113 kan bellen. Vind ik echt super goed dat ze dat benoemen bij elke zelfmoord die op het nieuws komt. Rip Keith"