Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Geachte, Ik ben Tim, 15 jaar en ik ben nieuw in de wereld van drugs en dergelijke. Ik en een aantal vrienden zijn wel geïnteresseerd in wat 'uitproberen' met wiet, heeft iemand hier ervaring mee? Ik weet van mensen uit mijn klas dat ze smoken, daarmee bedoel ik niet af en toe maar elke dag. We zijn allemaal 15/16 en willen gewoon wat proberen, alleen wiet, dus geen hevigere middelen. Ik heb wel contacten binnen school die bereid zijn te verkopen, nu nog jullie informatie/tips. Wat zouden jullie voor de eerste keer aanraden? Puur, mixje van ..% en ..%? Voorgedraaid of niet? (ik rook zelf ook niet) Voordat mensen gaan reageren met 'niet aan beginnen, slecht voor je, je verpest je leven ermee' wil ik dat jullie snappen dat ik in een fase zit waarin ik dingen wil proberen. Dus als je van die reacties wilt posten: hou ze voor je, ik weet waarmee ik mee begin en ik weet zeker dat ik het wil proberen. Greetz, Tim"
"Bedankt voor jullie reacties! Ik hou het nu nog maar bij een mix aangezien ik niet (regelmatig) rook. Ik zal ook niet te vaak gaan smoken maar proberen zal geen kwaad kunnen. Ik hou jullie wel up-to-date als het er van is gekomen. Tof dat jullie zo snel en relaxt reageren!"
"Devilwish91 zei: Ik zal u aanraden om zelfs daar vanaf te blijven als je weet van uw eigen dat je je laat gaan wanneer je iets leuk vindt. Het is maar wiet ja, ik heb ook 5 jaar lang misschien alle dagen gerookt, er was niks aan de hand, ik wou NOOOIT in mijn leven iets anders proberen zelfs dan dat, maar ja shit happens, van het een komt het andere. En vroeger zei ik ook altijd wat is dit voor bullshit, als ik wiet wil wil ik het ,betekent niet dat ik aan nog iets anders ga beginnen. Jawel dus. Klik om te vergroten... Het lijkt me niet zo moeilijk om die tekst eens door te nemen, ik zei dat ik geen behoefte had aan reacties die zeiden dat ik er niet aan moest beginnen. Voordat mensen gaan reageren met 'niet aan beginnen, slecht voor je, je verpest je leven ermee' wil ik dat jullie snappen dat ik in een fase zit waarin ik dingen wil proberen. Dus als je van die reacties wilt posten: hou ze voor je, ik weet waarmee ik mee begin en ik weet zeker dat ik het wil proberen. Klik om te vergroten... En voor de rest: plek en wiet is geregeld, degene die verkoopt wil het best voor ons draaien (zo kunnen we zien dat we niet geflasht worden). Nog een weekje wachten en dan feesten!"
"Beste, Ik en een hele goeie vriend van me (D) hebben 2 pakketjes Trip-E uit de smartshop gehaald. Een hele aardige, relaxte man die het ons best wilde meegeven. Op de gebruiksaanwijzing staat dat je maar 1 van de 4 capsules moet nemen maar ik hoor verhalen over mensen die 4 capsules nemen en daar niet veel van voelen. Ik en D hebben iets meer dan een half jaar actief geblowd en willen 2 capsules nemen en bijpakken als het niet genoeg is, we zijn op de hoogte van de 45 minuut lang inlooptijd, net als bij spacecake. Ik heb onlangs een heftige spacecake ervaring gehad (zie tripreport) en daar ook heel veel gehallucineerd, mijn bed die rondjes ging draaien, mensen die van gezicht veranderden.. Wat zouden jullie ons aanraden en algemene tips zijn welkom! Ik ben 14, 1.90 en rond de 65 kilo. D is iets kleiner maar breder en weegt waarschijnlijk ook zoiets. Hartstikke bedankt voor jullie hulp!"
"Bedankt voor de reactie en ik weer dat het misschien te vroeg is om te proberen.. Maar naar mijn idee is de setting te goed, mijn ouders hebben vakantie en we kunnen doen wat we willen. M'n zus is de laatste persoon die even naar mijn kamer gaat. In de handleiding staat 1 capsule, moeten we ons als onervaren trippers daar aan houden of kan 2 geen kwaad? Ik zal denken aan je tips."
"Psychedelibee zei: In trip-e zit naast Hawaiian Baby Woodrose ook Guarana, waardoor het waarschijnlijk iets minder versuffend is als alleen hbw zaadjes. Echter staat er niet duidelijk bij hoeveel zaadjes er in 1 capsule zitten, dus geen idee hoe sterk het is. Klik om te vergroten... 275 mg Hawaiian Baby Woodrose en 25 mg Guarana. Ik heb niet zo veel verstand van deze getallen. Bedankt voor de tips, ik hou het sowieso op 1 en dan kijk ik wel hoe het gaat."
"Ik kan me dit echt heel goed voorstellen! Ik heb onlangs ook een vrij hevige bad trip gehad (alleen door een veel te hoge dosering). Ik herken wat je zegt en fijn dat je er geen last meer van hebt! Ik had heel veel last van paranoia maar ik denk ook dat ik veel denken afschuif op de bad trip. Iets wat er helemaal niks mee te maken had leek mij relevant.. Misschien was dat bij jou ook zo?"
"Beste, Ik heb onlangs een vrij enge ervaring gehad met spacecake (viewtopic.php?f=21&t=55790). Dit was een maand of anderhalf geleden, ik heb sindsdien twee keer geblowd. Eén keer twee joints met 3 goede vrienden. Vandaag heb ik een hashrocket (joint met 4 tippies) gerookt met een groep van 6. Voor deze ervaring werd ik hier heel stoned van.. ik voel er niks van. Ik heb geen idee wat er aan de hand is, moet ik een tijdje stoppen of komt het dat ik toleratie heb opgebouwd? Alvast bedankt! Mvg."
"Ik heb een half jaar lang eigenlijk elke week een paar keer geblowd, dit varieerde van 1x in de week tot 4x in de week. Ik heb nu toetsweek dus daarom heb ik niet zo veel geblowd. Ik heb bij dezelfde mensen gehaald, en vandaag was het een gram Power Afghaan. Eerst zou ik daar aardig van de wereld mee raken (delend met 5/6 mensen) maar nu voelde ik niks.. Ik wil in de zomervakantie wel weer "actief" gaan blowen en daarna is het voor een tijd klaar aangezien school toch prioriteit heeft. Het is niet dat ik bang of zo ben geworden, ik hou nog altijd van wiet! Is er iets wat ik kan doen tegen ongewust inhouden?"
"Bedankt voor de reacties! Dinsdag eindelijk vakantie en dan met één van mijn beste vrienden een gram of anderhalf delen. Niet alles hoeft op, we doen het rustig aan tot we stoned zijn. Ik denk dat het ook wel kan helpen als ik het doe met iemand waar ik altijd op zal vertrouwen. Hopelijk nog hetzelfde effect als vroeger!"