#1
Beste,
Ik heb onlangs een vrij enge ervaring gehad met spacecake (viewtopic.php?f=21&t=55790). Dit was een maand of anderhalf geleden, ik heb sindsdien twee keer geblowd. Eén keer twee joints met 3 goede vrienden. Vandaag heb ik een hashrocket (joint met 4 tippies) gerookt met een groep van 6. Voor deze ervaring werd ik hier heel stoned van.. ik voel er niks van. Ik heb geen idee wat er aan de hand is, moet ik een tijdje stoppen of komt het dat ik toleratie heb opgebouwd? Alvast bedankt!
Mvg.
Ik heb onlangs een vrij enge ervaring gehad met spacecake (viewtopic.php?f=21&t=55790). Dit was een maand of anderhalf geleden, ik heb sindsdien twee keer geblowd. Eén keer twee joints met 3 goede vrienden. Vandaag heb ik een hashrocket (joint met 4 tippies) gerookt met een groep van 6. Voor deze ervaring werd ik hier heel stoned van.. ik voel er niks van. Ik heb geen idee wat er aan de hand is, moet ik een tijdje stoppen of komt het dat ik toleratie heb opgebouwd? Alvast bedankt!
Mvg.
