Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIk voel niks meer van wiet?

Ik voel niks meer van wiet?

11 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
F
FecioulLid
01-01-2024, 00:00
#1
Beste,

Ik heb onlangs een vrij enge ervaring gehad met spacecake (viewtopic.php?f=21&t=55790). Dit was een maand of anderhalf geleden, ik heb sindsdien twee keer geblowd. Eén keer twee joints met 3 goede vrienden. Vandaag heb ik een hashrocket (joint met 4 tippies) gerookt met een groep van 6. Voor deze ervaring werd ik hier heel stoned van.. ik voel er niks van. Ik heb geen idee wat er aan de hand is, moet ik een tijdje stoppen of komt het dat ik toleratie heb opgebouwd? Alvast bedankt!

Mvg.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#2
Heb je niet gewoon andere wiet?
c
cheironLid
01-01-2024, 00:00
#3
als je in anderhalve maand tijd twee keer hebt geblowd, onmogelijk dat je tolerantie hebt opgebouwd. Wat het wel kan zijn, is gissen natuurlijk. Maar dat in ieder geval niet.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb deze even verplaatst naar het juiste subforum.

Apart dat je er niks van voelt, tolerantie kan niet als je zo weinig blowt. Wellicht dat je het onbewust een beetje tegen houd sinds je vervelende ervaring met spacecake.
F
FecioulLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb een half jaar lang eigenlijk elke week een paar keer geblowd, dit varieerde van 1x in de week tot 4x in de week. Ik heb nu toetsweek dus daarom heb ik niet zo veel geblowd. Ik heb bij dezelfde mensen gehaald, en vandaag was het een gram Power Afghaan. Eerst zou ik daar aardig van de wereld mee raken (delend met 5/6 mensen) maar nu voelde ik niks.. Ik wil in de zomervakantie wel weer "actief" gaan blowen en daarna is het voor een tijd klaar aangezien school toch prioriteit heeft. Het is niet dat ik bang of zo ben geworden, ik hou nog altijd van wiet! Is er iets wat ik kan doen tegen ongewust inhouden?
c
cheironLid
01-01-2024, 00:00
#6
Nou ja, een gram wiet halen, geen tabak bijmengen, puur roken in n vloei of (water)pijp en doorroken tot je wat voelt. Effect gegarandeerd.

Apart, want normaal wordt je juist gevoeliger, in de zin dat ervaren rokers ook van één trekje het effect kunnen voelen, terwijl onervaren mensen dat dan nog niet registreren.

Maar puur roken is sowieso wel een pré, als je dat niet al doet. Tabak heeft toch een tegengesteld effect op de high.
F
FecioulLid
01-01-2024, 00:00
#7
Bedankt voor de reacties! Dinsdag eindelijk vakantie en dan met één van mijn beste vrienden een gram of anderhalf delen. Niet alles hoeft op, we doen het rustig aan tot we stoned zijn. Ik denk dat het ook wel kan helpen als ik het doe met iemand waar ik altijd op zal vertrouwen. Hopelijk nog hetzelfde effect als vroeger! :stoned:
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#8
cheiron zei:
Apart, want normaal wordt je juist gevoeliger, in de zin dat ervaren rokers ook van één trekje het effect kunnen voelen, terwijl onervaren mensen dat dan nog niet registreren.
Klik om te vergroten...
Zou ik zeggen ja... Ik kijk er altijd enorm van op als mensen hier zeggen dat ze 2 of 3 en soms wel 5(!) gram op een dag roken/rookten... Daar kan ik een maand mee vooruit... :openmouth: Ik rook 't zelf puur en word al lekker high van een heel klein beetje... In 't begin merkte ik van een heel klein beetje vrijwel niets, maar na een tijdje werd dat gewoon genoeg.
F
FecioulLid
01-01-2024, 00:00
#9
Wat een geslaagde dag! Om 12u uit door proefwerkweek en met twee vrienden (Y en E) wat eten en een gram gehaald. Drie heerlijke jointjes gedraait en naar een rivier gegaan. Jointjes gerookt en dat voelde toch weer goed! :stoned: Snel een duik nemen omdat het heeel warm werd en daar heel veel tintelingen gevoeld. Later die dag nog gewoon gezellig gedaan met Y en E en echt goeie gesprekken gehad,

Cheers en bedankt voor jullie tips!
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Fecioul zei:
Bedankt voor de reacties! Dinsdag eindelijk vakantie en dan met één van mijn beste vrienden een gram of anderhalf delen. Niet alles hoeft op, we doen het rustig aan tot we stoned zijn. Ik denk dat het ook wel kan helpen als ik het doe met iemand waar ik altijd op zal vertrouwen. Hopelijk nog hetzelfde effect als vroeger! :stoned:
Klik om te vergroten...
Laat even weten hoe het gegaan is :stoned:.
c
cheironLid
01-01-2024, 00:00
#11
Fecioul zei:
Hopelijk nog hetzelfde effect als vroeger! :stoned:
Klik om te vergroten...

Moet wel goedkomen lijkt me. Met wiet hoor je op zich wel vaker dat het effect over de tijd heen verandert, maar tolerantie zoals jij bij sommige andere stoffen hebt zie je eigenlijk niet.

Veel plezier, met dit lekkere weer moet dat wel goedkomen :)
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Top dat het weer werkt en met die hitte slaat het sowieso harder in.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."