Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Geneesmiddel zei: Met het lekkere weer in aantocht is het perfect om het eens overdag op een rustige plek in de natuur te doen Klik om te vergroten... Ja dat is wel leuk inderdaad, ik woon ook op fiets afstand van het strand en de duinen. Ben dan alleen zo bang dat ik andere mensen tegen kom lijkt me niet fijn."
"Boyman zei: maar de side effects worden ook steeds erger met elke keer dat je bijneemt dus ik zou het niet per se aanraden. Klik om te vergroten... Wat zijn hier voorbeelden van? Ik merkte zelf eigenlijk echt weinig negatieve side effects. Boyman zei: Zoals hierboven ook al gezegd is MiPT met MET een leuke combo Klik om te vergroten... Ik denk dat dit het volgende word inderdaad, raad je MiPT ook los aan of is daar geen drol aan? Lees er gemixte reacties over. Ik wil denk ik eerst nog een keertje 4-HO-MET wil doen en het daarna misschien combineren. Mijn eerste psychedelic ervaring was 2CB en die was niet heel erg geslaagd (terug te lezen op mijn account) maar de tweede keer was echt geweldig. Vind het wel leuk om 4-HO-MET nog een keer te doen aangezien ik nu al wat beter weet wat ik kan verwachten!"
"@Geneesmiddel @Boyman Bedankt voor jullie reacties! Ik ga denk ik en MiPT en MET bestellen. Eerst nog een keer MET doen en daarna dan gewoon los MiPT."
"@Geneesmiddel @Boyman Gisteren met twee vrienden weer 4-ho-met gedaan en dit was m’n beste psychedelische ervaring tot nu toe! Geinig hoe dat zo kan verschillen door de mensen waarmee je tript. Erg intens maar wel erg leuk. Vond het ook leuk dat dit voor het eerst voor mij was dat ik ook een beetje meer met het mentale gedeelte bezig was!"
"Boyman zei: Tof! Hoe veel had je genomen? En wat maakte het verschil tussen deze en je vorige trip? Klik om te vergroten... 20mg, net zoveel als vorige keer. Muziek die we hadden uitgekozen was iets trippier en dit had duidelijk invloed op de trip. Ook was het gewoon veel leuker met z’n drieën, veel rustiger en daardoor kwam denk ik ook meer het mentale aspect naar voren. We hebben ook nog even in mijn achtertuin gezeten omdat een vriend een jointje wilde roken en het was echt geweldig buiten. Denk dat ik volgende keer lekker de duinen in ga!"
"Dirkjan zei: Aan de titel te zien dacht ik dat Johnny Snow weer terug was, tot ik me realiseerde die is natuurlijk allang in het hiernamaals. Klik om te vergroten... Is Johnny Snow serieus overleden? Ik heb zijn trip report + onderstaande reacties afgelopen week geleden."
"whitesugar zei: ook voelde ik een hele sterke connectie met degene die bij mij was. Klik om te vergroten... Leuk tripreport! Dit herkende ik idd echt heel erg op een gegeven moment voelde we ons gewoon 1."
"Ik heb een tijdje geleden voor het eerst xtc gebruikt, en afgelopen zondag voor het eerst mdma. In beide gevallen begon ik op het laatst lichtelijk te hallucineren. Bij de xtc zag ik in een heg allemaal verschillende leuke dingen, weet niet meer precies wat het was ik herinner me alleen nog astronauten en aapjes en blije gezichten. Bij mdma begonnen alle plinten en alle hoeken van de kamer regenboog kleuren te worden. Totaal niet heftig maar ik zag het wel degelijk. Ik genoot er beide keren wel van! komt dit vaker voor?"
"inner_search zei: Wrs net voor de comedown ? Klik om te vergroten... Tijdens de xtc heeft het echt lang geduurd, ik denk wel een paar uurtjes. Bij de mdma was het inderdaad vlak voor de comedown. inner_search zei: Hoeveel mg had je op ? Klik om te vergroten... xtc was niet getest. Ik had 1,25 op. (Dom ik weet het) De mdma begon ik met 140 mg, aangeraden op mijn gewicht. Later op de avond verdeeld heb ik nog 3x tussen de 40/60mg bijgenomen . Dus in totaal +/- 290 mg."
"Geneesmiddel zei: Zag ook dat je zei dat jullie het met een groep doen, hoe groot is die groep? Klik om te vergroten... Zeven man, maar zoals ik in de conclusie al zei wil ik voortaan inderdaad eigenlijk met drie man dit soort dingen gaan doen. Het is inderdaad gewoon te veel. Hoe doseer je 4-HO-MiPT en 4-HO-MET goed? We hadden nu gewoon pilletjes (volgensmij noemen ze dat pellets?). Ik ga dan denk ik gewoon een beetje van beiden bestellen! En afwachten of er een mooi moment komt dat we het kunnen proberen aangezien ik gewoon nog bij mijn ouders thuis woon."