Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke disso lijkt het meest op ketamine?

Welke disso lijkt het meest op ketamine?

53 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
E
ExperimenteeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Jumping Jack zei:
Okey als ik tijd heb zal ik eens kijken.

Goed dat je zelf stappen hebt ondernomen.
Helaas is de GGZ ook zo een instelling.
Je zou verwachten dat een land als ons met de middelen en kennis die we hebben zulke instellingen goed voor elkaar heeft maar het tegendeel is waar.
Een vriendin van mij, een lieve meid, is niet al te slim en heeft totaal geen mensen kennis, heeft een opleiding gedaan psychologie voor het NFI.
Ze begreep het niet en moest elk jaar over doen tot ze elke keer er net door kwam.
Maar dat kan dus.. Totaal ongeschikt voor dat onderwerp maar als je maar blijft proberen kom je er wel doorheen.
Nu gaat ze voor het Pieterbaan centrum dus de psychologische testen afnemen en heeft ze een macht gekregen die iemand kan tekenen voor het leven. Zoals ik zei.. een lieve meid maar als ik voor zou stellen dat zij degene is die bepaald of je TBS gaat krijgen zou ik echt bang zijn en boos.
Dat is dus het probleem omdat ze uiteindelijk toch het papiertje heeft gehaald zit ze daar toch.
En niemand toen aan de bel toen ze elke keer faalde. En dus duidelijk niet de eigenschappen bezit om de functie te vervullen.
Daarom ook kunnen zulke officiële instellingen een rotzooitje zijn.

Ik koop wel een vaker 2 gram keta en doe daar 3 dagen mee.
Microdoses!
Dan begin ik in de ochtend met mini lijntjes en zo ga ik 3 dagen door met dat.
Ik neem het niet om te spacen, maar mijn complete gedachtegang veranderd dus in een positieve manier.
Ik zou zeggen probeer het en je kijk op het leven veranderd compleet.
Klik om te vergroten...
Bedankt voor je reactie,en wat goed van je vriendin dat ze zich heeft opgewerkt.
Hoe kan ik het proberen als geen echte keta heb??
G
Guapo TemudginLid
01-01-2024, 00:00
#2
Speed met +- 70% amfetamine. 50 tot 100 mg op de hele avond. niet slikken maar snuiven. Dan heb je iets om mee af te wisselen.
E
ExperimenteeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Guapo Temudgin zei:
Waarom probeer je niet eens een upper?
Klik om te vergroten...
Bedankt voor je reactie,ik probeer regelmatig een upper,maar moet daarbij ook downers gebruiken ,anders vlieg ik idd naar het plafond.
Een upper helpt maar werkt een benzo tolerantie in de hand.Ik gebruik een cathinione en 3-fea en 3- fpm.Maar word heel onrustig,dus moet in balans met downers gebruiken.
Het is erg lastig,want ritalin werkte destijds averechts.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#4
Guapo Temudgin zei:
OP heeft ADHD dus in niet te grote hoeveelheid prima te doen lijkt mij.
Klik om te vergroten...
Die redenering snap ik niet. Als je adhd hebt kun je sneller slapen na een upper?
Ik heb ook adhd en lig bijna 24 uur wakker na bv 1 bommetje speed.
E
ExperimenteeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Experimenteeltje zei:
Bedankt voor je reactie,ik probeer regelmatig een upper,maar moet daarbij ook downers gebruiken ,anders vlieg ik idd naar het plafond.
Een upper helpt maar werkt een benzo tolerantie in de hand.Ik gebruik een cathinione en 3-fea en 3- fpm.Maar word heel onrustig,dus moet in balans met downers gebruiken.
Het is erg lastig,want ritalin werkte destijds averechts.
Klik om te vergroten...
Guapo Temudgin zei:
OP heeft ADHD dus in niet te grote hoeveelheid prima te doen lijkt mij.
Klik om te vergroten...
Nou ik heb wel last van mijn adhd in extreme mate,enorme onrust alsof een Mieren kolonie zich in mijn lijf begeeft.
G
Guapo TemudginLid
01-01-2024, 00:00
#6
De Dunne zei:
Die redenering snap ik niet. Als je adhd hebt kun je sneller slapen na een upper?
Ik heb ook adhd en lig bijna 24 uur wakker na bv 1 bommetje speed.
Klik om te vergroten...
Niet bommen en kleinere hoeveelheden? Ik heb zelf add, als ik 50mg snuif dan droom ik lekker hoor.
E
ExperimenteeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
De Dunne zei:
Die redenering snap ik niet. Als je adhd hebt kun je sneller slapen na een upper?
Ik heb ook adhd en lig bijna 24 uur wakker na bv 1 bommetje speed.
Klik om te vergroten...
Yep precies,ben overgevoelig wat dat betreft.
E
ExperimenteeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
De Zandman zei:
Uppers hebben als groot nadeel dat zij tot een nacht tot plafonddienst leiden...
Klik om te vergroten...
Yep precies,dus moet beide nemen,En ben al verslaafd aan benzo,s.
E
ExperimenteeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Guapo Temudgin zei:
Niet bommen en kleinere hoeveelheden? Ik heb zelf add, als ik 50mg snuif dan droom ik lekker hoor.
Klik om te vergroten...
Bij mij werkt dit niet moet echt Benz,s erbij nemen,anders geen slaap voor mij.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#10
Guapo Temudgin zei:
Niet bommen en kleinere hoeveelheden? Ik heb zelf add, als ik 50mg snuif dan droom ik lekker hoor.
Klik om te vergroten...
Dat is dan echt persoonlijk en ligt niet aan adhd of add. Bij mij en bij de meesten maakt de manier van inname niets uit qua werkingsduur. Misschien een uurtje maar meer niet.
E
ExperimenteeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Guapo Temudgin zei:
Speed met +- 70% amfetamine. 50 tot 100 mg op de hele avond. niet slikken maar snuiven. Dan heb je iets om mee af te wisselen.
Klik om te vergroten...
Alleen een upper werkt niet,moet dan samen met downers.
E
ExperimenteeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
De Dunne zei:
Dat is dan echt persoonlijk en ligt niet aan adhd of add. Bij mij en bij de meesten maakt de manier van inname niets uit qua werkingsduur. Misschien een uurtje maar meer niet.
Klik om te vergroten...
Eens,iedereen heeft een andere brain chemistry,ik ben ook Hsp,er,dus extra gevoelig.En dat maakt het zo complex.
En frustrerend natuurlijk.
E
ExperimenteeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Had dit al uitgelegd zie link https://drugsforum.nl/threads/welke-disso-lijkt-het-meest-op-ketamine.70790/post-1614195
G
Guapo TemudginLid
01-01-2024, 00:00
#14
De Dunne zei:
Dat is dan echt persoonlijk en ligt niet aan adhd of add. Bij mij en bij de meesten maakt de manier van inname niets uit qua werkingsduur. Misschien een uurtje maar meer niet.
Klik om te vergroten...

Over de gehele dag? En kun je dan ook niet slapen van ritalin? Voor mijn gevoel is snuiven een stuk korter door de snelle piek en dan het zakken. Bommetje is redelijk constant komt langzaam op gaat langzaam weg.
G
Guapo TemudginLid
01-01-2024, 00:00
#15
Experimenteeltje zei:
Eens,iedereen heeft een andere brain chemistry,ik ben ook Hsp,er,dus extra gevoelig.En dat maakt het zo complex.
En frustrerend natuurlijk.
Klik om te vergroten...
Experimenteeltje zei:
Alleen een upper werkt niet,moet dan samen met downers.
Klik om te vergroten...

Waarom samen met downers?
G
Guapo TemudginLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ahh ook niet met een minimale hoeveelheid? 's morgens beginnen zou kunnen helpen.
Ben benieuwd of er nog iemand komt met een goede aanbeveling, want het is knap lastig om wat voor je te bedenken haha.

Ik ben niet zo van de research chemicals maar als 3-meo-pcp op pcp lijkt dan is het niks voor jou.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#17
Guapo Temudgin zei:
Over de gehele dag? En kun je dan ook niet slapen van ritalin? Voor mijn gevoel is snuiven een stuk korter door de snelle piek en dan het zakken. Bommetje is redelijk constant komt langzaam op gaat langzaam weg.
Klik om te vergroten...
Over de hele dag? Wat bedoel je?
Als ik bv middags 1 bommetje speed neem slaap ik echt 24 uur niet als ik niet mega veel blow of een benzo neem.
Methylfenidaat werkt anders als speed. En werkt ook vele malen korter dan speed dus niet te vergelijken. Als ik om 16.00 mijn Methylfenidaat neem kan ik avonds gewoon slapen. Dat werkt max 3 a 4 uren en speed het dubbele plus een langere nasleep.
E
ExperimenteeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Guapo Temudgin zei:
Ahh ook niet met een minimale hoeveelheid? 's morgens beginnen zou kunnen helpen.
Ben benieuwd of er nog iemand komt met een goede aanbeveling, want het is knap lastig om wat voor je te bedenken haha.

Ik ben niet zo van de research chemicals maar als 3-meo-pcp op pcp lijkt dan is het niks voor jou.
Klik om te vergroten...
Ja reageer heftig,zodat ik maar een mespunt neem.Ik heb gewoon pech dat is gevoelig ben.
Het luistert nauw.
Maar hoe zit het die andere disso,s zoals dck op ec??
E
ExperimenteeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
De Dunne zei:
Over de hele dag? Wat bedoel je?
Als ik bv middags 1 bommetje speed neem slaap ik echt 24 uur niet als ik niet mega veel blow of een benzo neem.
Methylfenidaat werkt anders als speed. En werkt ook vele malen korter dan speed dus niet te vergelijken. Als ik om 16.00 mijn Methylfenidaat neem kan ik avonds gewoon slapen. Dat werkt max 3 a 4 uren en speed het dubbele.
Klik om te vergroten...
Zo zie maar weer "it,s all subjective" een ieder reageert anders.The brains are very complex🧠
G
Guapo TemudginLid
01-01-2024, 00:00
#20
De Dunne zei:
Over de hele dag? Wat bedoel je?
Als ik bv middags 1 bommetje speed neem slaap ik echt 24 uur niet als ik niet mega veel blow of een benzo neem.
Methylfenidaat werkt anders als speed. En werkt ook vele malen korter dan speed dus niet te vergelijken. Als ik om 16.00 mijn Methylfenidaat neem kan ik avonds gewoon slapen. Dat werkt max 3 a 4 uren en speed het dubbele.
Klik om te vergroten...

Dat uurtje :P.
Ik houd met pep altijd rekening met 10 uur. Niet dat het compleet uitgewerkt is maar ik kan er dan prima op slapen. Ik zorg er dan wel voor dat ik minimaal gebruik in hoeveelheid en dagen. 100mg en max 2 dagen in totaal denk ik 5 of 6 keer per jaar. Vroeger heb al te gek gedaan met hoeveelheden nu kan ik het meer waarderen. Een beetje is genoeg. Oh en snuiven is voor mij echt wel een stuk korter als bommen, voor jou niet?

Methylfenidaat is dat na een grote hoeveelheid niet hetzelfde effect als pep? Ik zou het ook krijgen maar mijn moeder vond mij destijds te jong. Is inmiddels ook al 16 jaar geleden haha.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."