#1
Bedankt voor je reactie,en wat goed van je vriendin dat ze zich heeft opgewerkt.Okey als ik tijd heb zal ik eens kijken.
Goed dat je zelf stappen hebt ondernomen.
Helaas is de GGZ ook zo een instelling.
Je zou verwachten dat een land als ons met de middelen en kennis die we hebben zulke instellingen goed voor elkaar heeft maar het tegendeel is waar.
Een vriendin van mij, een lieve meid, is niet al te slim en heeft totaal geen mensen kennis, heeft een opleiding gedaan psychologie voor het NFI.
Ze begreep het niet en moest elk jaar over doen tot ze elke keer er net door kwam.
Maar dat kan dus.. Totaal ongeschikt voor dat onderwerp maar als je maar blijft proberen kom je er wel doorheen.
Nu gaat ze voor het Pieterbaan centrum dus de psychologische testen afnemen en heeft ze een macht gekregen die iemand kan tekenen voor het leven. Zoals ik zei.. een lieve meid maar als ik voor zou stellen dat zij degene is die bepaald of je TBS gaat krijgen zou ik echt bang zijn en boos.
Dat is dus het probleem omdat ze uiteindelijk toch het papiertje heeft gehaald zit ze daar toch.
En niemand toen aan de bel toen ze elke keer faalde. En dus duidelijk niet de eigenschappen bezit om de functie te vervullen.
Daarom ook kunnen zulke officiële instellingen een rotzooitje zijn.
Ik koop wel een vaker 2 gram keta en doe daar 3 dagen mee.
Microdoses!
Dan begin ik in de ochtend met mini lijntjes en zo ga ik 3 dagen door met dat.
Ik neem het niet om te spacen, maar mijn complete gedachtegang veranderd dus in een positieve manier.
Ik zou zeggen probeer het en je kijk op het leven veranderd compleet.
Hoe kan ik het proberen als geen echte keta heb??