Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hierbij lijkt het me leuk als mensen met interessante doc's komen over drugs Nps of miss spiritualiteit,als het maar boeiend is. Ducu's films openen je eyes weer anders. Is hier animo voor? Ik zag vorige wk deze docu "Dosed" Over de benefits van iboga shrooms A must see Trouwens hele interessante docu tip StorylineAfter years of prescription medications failed her, a suicidal woman turns to the underground to try and overcome her depression, anxiety, and opioid addiction with illegal psychedelic medicine, like magic mushrooms and iboga. { "lightbox_close": "Close", "lightbox_next": "Next", "lightbox_previous": "Previous", "lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.", "lightbox_start_slideshow": "Start slideshow", "lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow", "lightbox_full_screen": "Full screen", "lightbox_thumbnails": "Thumbnails", "lightbox_download": "Download", "lightbox_share": "Share", "lightbox_zoom": "Zoom", "lightbox_new_window": "New window", "lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar" }"
"Dosed (2019) ⭐ 7.1 | Documentary 1h 22m m.imdb.com"
"Neo-Shulginist zei: Sowieso alles van Hamilton's Pharmacopeia Klik om te vergroten... Bedankt voor het delen,ik ga zeker kijken als mijn brains het toestaan(concentratie) Ik heb deze doc ook onlangs gezien,super en bewijs van de benefits van drugs. De overheid en andere ontwetenden laten Kansen liggen.Door tunnelvisie denken"drugs zijn slecht" Eigelijk zeer ernstig want we kunnen zoveel leren van new stoffen,en er mensen mee helpen.Althans het leven draaglijker maken. En wat doet de overheid nu zoveel mogelijk bannen. Het gestuntel van de overheid zie je terug in beleid corona ect. The Way of the Psychonaut: Stanislav Grof's Journey of Consciousness (2020) ⭐ 7.4 | Documentary 1h 26m m.imdb.com"
"Neo-Shulginist zei: Een documentaire over de LSD-producenten die in je jaren '60 genoeg LSD voor de hele wereld probeerden te maken om zo de spirituele revolutie te kickstarten. Klik om te vergroten... weer een goed voorbeeld,dat de overheid voor geld gaat ipv mentale gezondheid.kapitalisme!"
"Hallo beste medegebruikers, De vraag begint met het Onderwerp,en welke heeft de meest lange anti depressive werking? Ik gebruik zo nu en dan 2-fdck 150 mg,en beleef dan een dromige roes en kan dan van kunst en muziek genieten.Ik merk ook een korte anti depressive werking,maar de roes duurt te kort. Ik wil absoluut niet holen,want flip al als ik wiet rook,word dan angstig en paranoia . Belangrijk om te melden ik ben depressief en heb adhd en wat angstig.Ja je hebt nooit 1 diagnose. Dus geen psychedelic voor mij. Mijn verder gebruik zijn Etizolam en 4-emc en 3-fea. Zou graag wat anders willen uit proberen,maar ben bang voor een bad trip. Waar ik bestel zijn deze disso,s beschikbaar. Dck O-pce 3-meo-pcp Dmxe Hxe Mxpr mxipr Dus graag wat advies zal ik enorm waarderen. Kan iemand mij uitleggen wat al die andere disso,s zijn/de werking. En welke zouden jullie me aanraden gezien mijn verhaal/history.? 2-fdck verdraag ik zeer goed,maar korte werking en de next day weer depri. Ja ik weet het dat ik voor mentale problemen bij GGz moet zijn.Maar zij kunnen mij niet verder helpen.(complexe problematiek) En soms you need relief. Hoop dat jullie het begrijpen,trouwens de Meeste psychonauten doen aan zelfmedicatie. Nou vind dat ik me aardig kwetsbaar heb opesteld,hoop op constructive reacties. Alvast bedankt and much love Vr gr Artlover Love is from the infinite, and will remain until eternity. The seeker of love escapes the chains of birth and death. ~Rumi~ Art is our only salvation from the horror of existence. ..."
"Books also make fun -"
"Guapo Temudgin zei: Speed met +- 70% amfetamine. 50 tot 100 mg op de hele avond. niet slikken maar snuiven. Dan heb je iets om mee af te wisselen. Klik om te vergroten... Alleen een upper werkt niet,moet dan samen met downers."
"De Dunne zei: Dat is dan echt persoonlijk en ligt niet aan adhd of add. Bij mij en bij de meesten maakt de manier van inname niets uit qua werkingsduur. Misschien een uurtje maar meer niet. Klik om te vergroten... Eens,iedereen heeft een andere brain chemistry,ik ben ook Hsp,er,dus extra gevoelig.En dat maakt het zo complex. En frustrerend natuurlijk."
"Had dit al uitgelegd zie link https://drugsforum.nl/threads/welke-disso-lijkt-het-meest-op-ketamine.70790/post-1614195"
""