Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"OtherShore zei: Lekker bezig! Goed dat je hulp hebt gezocht. Klik om te vergroten... Thanks man, het voelt echt als een bevrijding! Hulp zoeken is een aanrader voor iedereen die in een zelfde soort situatie verkeerd"
"Beste mensen Een aantal dagen geleden was ik actief of dit forum. Veel mensen hebben tegen mij gezegd dat ik hulp nodig heb omdat ik te veel van gebruiken houd. De ideeën die ik heb geuit hebben voor veel scheven ogen gezorgd. En daar ben ik het ook mee eens dat het, in de mate waarop ik het nu doe, niet wijs is voor het lange termijn. Mijn idee was dan ook om te gaan stoppen met alles. Dit heb ik nog niet gedaan. Vind het toch heel moeilijk. Het is gewoon zo moeilijk om de dag te beginnen/door te komen zonder iets in je systeem te hebben, zonder duidelijk stimulatie het zit zo in mij afgestemd ik ken bijna gewoon niet anders. Pff zo vervelend gewoon jezus man stoppen met alles? man man man wat is dat moeilijk. Ik slik ongelooflijk hoge dosis armodafinil 1500mg op het moment. Daar ga ik vanaf morgen dan wel volledig mee stoppen maar dan ga ik kratom ( witte variant ) voor het eerst proberen. Dit is ook niet slim met mijn gebruikers verleden omdat kratom niet iets is wat je dagelijks moet gaan misbruiken. Om eerlijk te zijn heb ik geen plan. Ik ga het per dag bekijken. Morgen stoppen met armo dan kratom en kijken hoe dat is en dat zie ik het wel. Wil ik diep van binnen daadwerkelijk stoppen met alles voor altijd? Als ik echt heeeeeeel goed naar mezelf kijk..... Het antwoord is dan als volgt: Zolang op lange termijn ik niet naar de klote ga / hoeveelheden gebruik die niet funnest voor je receptoren zijn gewoon normale add doseringen, dan wil ik niet met stims stoppen. Verantwoord gebruiken dus. Oke dus speed dat is uitgesloten daar ga ik nooit meer aan beginnen ''check''. Zolang ik mijn add medicatie en armodafinil niet abuse dan vind ik dat prima. Alleen kan ik dat verantwoord nemen? Nou de kans dat ik dat kan is naar mijn idee velen malen groter dan op lange termijn nooit meer iets gebruiken. Alleen mijn verleden is een en al abuse in hoge doseringen dus misschien zit ik ook maar wat uit mijn nek te lullen ik heb geen idee meer op het moment om eerlijk te zijn. Morgen dus voor het eerst kratom kijk wel hoe dat is ik zie wel. Aangezien ik de keus heb gemaakt om niet volledig met alle middelen te stoppen en kratom te gaan gebruiken zal ik mijn vragen over kratom gebruik ook op dit forum stellen en alle adviezen die gegeven worden zwaar mee laten wegen in mijn beslissingen, want voorzichtigheid is belangrijk in deze situatie Dit was ff een korte update. Ik zal om de paar dagen updates geven, want ik ga stoppen met mijn stims die ik nu gebruik maar toch andere dingen gebruiken terwijl in mijn geval gestopt moet worden. Verslaafd dus."
"_shikantaza zei: Doe het niet alleen. Vraag om hulp en zorg er voor dat iemand je in de gaten houdt. Klik om te vergroten... Naar de arts gaan zal ik op het moment niet doen omdat mijn overtuiging is dat het nog niet zo slecht gaat dat er snel ingegrepen moet worden, maar 1500mg armodafinil..... 'krab achter mijn hoofd'. Ben heel eigenwijs ik weet het ik heb hulp nodig je hebt gelijk. Ik ben iemand die op de blaren moet gaan zitten wil ik echt wakker geschut worden althans dat is mijn overtuiging.... vind gebruik op het moment te fijn om een arts te contacteren. XMR zei: Kratom is geen vervanging voor stimulanten. Bovendien is het een erg slecht idee, je wisselt gewoon de ene verslaving in voor de andere. De bijwerkingen zullen wel verschillen. Van kratom kun je erg last krijgen van je maag en om een of andere reden krijg ik er soms ook gevoelige tanden van. Ook kan je onnodig agressief/gefrustreerd worden wanneer het uitwerkt. Klik om te vergroten... Witte kratom met name Maeng Da variant dosering 5g werkt, zover ik heb kunnen inlezen, wel stimulerend toch? Ben niet van plan om het 1 week achter elkaar te gebruiken denk meer zo van: Hoe kan ik morgen volledig stoppen met mijn achterlijke hoge dosis armodafinil....kratom komt bij mij op als antwoord als soort van vervanger that's all. Ik heb geen plan op het moment, ik bekijk het per dag, nu ik er meer over nadenk ja kratom is gewoon niet heel slim gezien mijn verslavingsgevoeligheid, maar ik kan niet zelf stoppen met armodafnil zonder een vervangend iets, ben te verslaafd om een arts te contacteren, te verslavingsgevoelig om de kans aannemelijk te schatten kratom verantwoord te kunnen gaan gebruiken...... ik weet het ook niet meer. Wat betreft de bijwerkingen van kratom die je hebt genoemd ik zal het wel mee maken zal dat hier ook duidelijk vermelden hoe ik het ervaren heb morgen. Gelukkig ben ik iemand die vrijwel nooit bijwerkingen ervaart van medicijnen of middelen maar dat zegt in dit geval denk ik ook niet heel veel."
"Plex zei: Goed dat je wilt stoppen. Nu voelt het misschien onnatuurlijk nuchter te zijn maar als je eenmaal een tijdje nuchter bent wordt het vanzelf je nieuwe normaal. Dan kan je gewoon energiek van het leven genieten zonder stims! Zoek ondersteuning bij professionals en vrienden/familie, mensen willen je steunen. Klik om te vergroten... ik moet eigenlijk niet denken maar gewoon doen. Zodra ik begin te denken zit ik in de knoop ja"
"Bedankt voor het advies. Ik ga 1 keer kratom doen hoop dat het daar dan eigenlijk ook bij blijft..."
"Zal jullie op de hoogte blijven houden. Nogmaals dank."
"OtherShore zei: Is het anders een optie om eerst wat te minderen? Je hoeft stimulantia niet af te bouwen als je stopt, dus je kunt er plotsklaps mee stoppen, maar vaak heb je net even een zachtere landing als je een paar dagen lang afbouwt. Minderen kan ook al een positieve ontwikkeling zijn. Is het overwegen waard, want ik heb het gevoel dat te hoog inzet. Ik denk dat de kratom trouwens een teleurstelling wordt. Kratom is een veel milder middel dan dat je gewend bent. Klik om te vergroten... Minderen heb ik niet eens overwogen lol zou wel het proces makkelijker moeten maken. Wat wel zo is is dat modafnil, ondanks maanden/jaren gebruik, abrupt gestopt kan worden afhankelijk wordt je er niet van maar nooit zo hoog in mijn doseringen gezeten dus wie weet is dat nu anders. Minderen is the way to go maar dan moet ik weerstaan om niet bij te gaan pakken wat weer zo moeilijk is want dan voel je een beetje effect je kan het proeven maar het is niet wat je wilt, laatje open doen paar erbij pakken en je dag is lekker. Ja intern ergens zitten als dat het geval is lijkt het beste alleen het ''jammere'' wat dat betreft is dat ik niet naar de klote ga door modafinil het is in dat opzicht vrij subtiel als ik mijn 2g speed per dag nu dagelijks zou nemen ja dan zie ik heel duidelijk een doom scenario voor me die ik nu niet heb daar zit ik eigenlijk een beetje mee"
"Update: Ben niet gestopt. Slik meer dan voorheen. 10 tot 12 stuks 150mg armo. Heb 2-FMA geprobeerd 100mg dat was wel oke spul was tevreden. Nu 10 stuks Armo op en 4 stuks 50mg lisdex. Tsja wat moet ik nog meer zeggen, schaam me eigenlijk gewoon. Ik ben niet iemand die naar zijn arts gaat uit zichzelf ben te zwak daarvoor, nee maar goed dit is ook niet goed. Mijn brein zegt: Beter dit, dan dat."
"Bedankt . Ik ga mezelf nog 1 kans geven morgen omdat ik weet dat ik het kan (eerder gedaan met succes vroeger) en zelfs ik nu helemaal inzie dat het misgaat omdat ik 16 armo nu op heb like wtf. Het eerste wat in mij opkomt na de laatste zin geschreven te hebben: oh vandaag komt 2-fma binnen die je morgen kan nemen waar je wel de gewenste effecten van gaat voelen. Armo kan ik 30 van nemen denk ik en niet tevreden zijn. AAAAAAAAAAA man man man ok ik houdt het hierbij voor nu moet werken"
"Beste Leden, Een aantal maanden was ik actief op dit forum. Posts aangemaakt over mijn speed verslaving die ik niet kon uitoefenen i.v.b.m mijn vriendin die ik toendertijd had inwonen. Ook over mijn modafinil verslaving. Zat op 10 pillen (1500mg) Armodafinil Waklert per dag Ik had zoveel tolerantie dat ik een post had gemaakt zo van: "Als ik bijv 3 dagen benzo's neem, dan een dag aan de alcohol en vervolgens de dag daarna kratom...". Om zo op die manier aan mijn amfetamine of beter gezegt 'Uppers* tolerantie te resetten en tergelijkertijd andere middelen tot mij nemen... De reacties waaren "Verslavings zorg!" Etc ha tsja ik poste dat om meer mensen te vinden die mij juist hielpen met mijn plan xD Niet lang hierna was ik niet meer actief.... Wat is er gebeurd.....?!? Ik begon met 2-FMA. Ik nam 4 tot 6 pillen van 50mg per keer zo ongeveer om de 9 uur. Sloeg 1 nacht slapen over om de dag, lekker gamen. Maar toen... ojee Het ging uit met mijn vriendin. Niet door mijn gebruik.... Nu was ik dus alleen.... Toen ze er nog was had ik 100gram speed weggegooid voor haar omdat ik haar niet kwijt wou Dus je raad het al. Speed besteld. 2 gram per dag ging er doorheen Maar dat was niet genoeg. Ik wou meer. Ff kijken op de site waar ik altijd bestel "Hmm wat is een amfetamine dat sterker is dan speed?" Voor het eerst in mijn leven Crystal Meth besteld. 50mg begon ik mee tot 75mg Ging er opzich wel goed op, maar ik had er meer van verwacht.... Na wat onderzoek gedaan te hebben kwam ik erachter dat P2P Crystal Meth bestaat. Een goedkoperen maar veel potenter is door de d-isomoter. In America heeft p2p het overgenomen om deze reden. Dus ik gelijk bestellen. Volgende dag in huis.... Holy fcking shit, p2p daar ga je hard op man, wow! 100mg had ik tot mij genomen, 2dagen wakker misschien wel 3. Om de 12 uur bijgepakt. Maar what comes up, must go down En down ging ik Ik voelde mij instabiel, angstig, niet meer helder van geest. Geslapen maar het ging niet meer beter. Het ging heel slecht met mij... Toen kreeg ik een flashback naar jullie reacties: "Verslavingszorg". Ja ik heb dat nodig.!! Met mijn arts gepraat die heeft mij ingeschreven bij een kliniek in Den Haag. Speciale Kliniek voor mensen met meerdere diagnosis. Dubbele Diagnose Kliniek. Mijn diagnosis zijn: Autisme en soms Psychose. Ja ik weet het lekker slim om dan te gaan gebruiken met psychoses i know.... Maar goed, ik heb daar 5 weken gezeten en ben intensief behandeld. De behandeling bestond uit 4 groeps gesprekken per week waarvan ieder 1 uur duurde en 1op1 cgt 1x per week ook van 1 uur. Heeft enorm geholpen wij hebben goede zorg in Nederland. Mijn lisdexamfetamine is wel verhoogd op verzoek van mij... . Krijg in de middag 30mg extra dus 80mg per dag. Nu ik afgekicked ben heb ik de volledige effecten terug van de lisdex! Voel me weer goed erdoor. Niets anders nodig hoor! Door de meth voelde ik er NIETS meer van, nu weer wel ! Woehoe! Ik ga nooit maar dan ook echt nooit meer harddrugs bestellen BEN ER HELEMAAL KLAAR MEE (L) Waarom? Ik wil een gezinnetje hebben als ik 35 ben, geen drug die het waard is om dat te vergooien. Ben ik 70 en zit achter de geraniums? Pff ga je gang ouwe bestel maar dan vind ik het prima xD maar nu? absoluut geen denken aan! Nou dat was het dan voor nu. Wou nog NEP proberen eigenlijk maar dat ga ik ook niet doen. Wat ik wel doe is af en toe een paar dagen pauze nemen van lisdex > modafinil (2 stuks!) 300mg nemen, om zo de tolerantie van lisdex op lange termijn tegen te gaan. Modafinil is stukke minder sterk dan lisdex dus dit zie ik als een plus. Alright, that's that. I'm back! Clean en wel. Nog bedankt voor de strenge woorden, die hebben mij ertoe geleid om toch hulp te zoeken (L)"