#1
Ik overweeg 2-FMA of 3-FMA te nemen maar weet er te weinig van en vind niet heel veel op het forum erover.
Zouden de mensen met ervaring van ieder de onderste 3 een cijfer van 0 tot 10 willen geven waarvan 0 geen effect en 10 heel veel effect is en graag ook met een toelichting, thanks!
-Motivatie
-Stimulatie/Wakker gevoel
-Euforie
Welke dosis in mg neem je en hoelang werkt het bij jou?
Zouden de mensen met ervaring van ieder de onderste 3 een cijfer van 0 tot 10 willen geven waarvan 0 geen effect en 10 heel veel effect is en graag ook met een toelichting, thanks!
-Motivatie
-Stimulatie/Wakker gevoel
-Euforie
Welke dosis in mg neem je en hoelang werkt het bij jou?