Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Heeft er iemand van jullie ervaring met wiet over de grens 'smokkelen'(of goeie tips). Binnen een paar maanden vertrek ik voor een week naar Praag (met school) en ik heb al in lange tijd geen week zonder joint meer meegemaakt. Nu heb ik er totaal geen gedacht van hoe het daar nu zit met de controles enz., kent er iemand veilige manieren (behalve het in je reet ofzo steken)?? Ik heb al gehoord van een deo-fles of shampoofles, maar dat vertrouw ik niet 100% en ik weet ook niet hoe je het precies moet doen. Can anyone help me out? [/i]"
"De eerste maanden ton ik xtc gebruikte (ongeveer een jaar geleden de eerste keer) had ik ook nooit last van een dipje (behalve mss een beestje vermoeid en prikkelbaar de maandag en dinsdag na weekendgebruik). het viel in ieder geval nog best mee, terwijl ik toch wel enkele (soms 4 of 5) zeer goeie pillen nam op één nacht. Nu krijg ik echter de indruk dat ik daar veel meer last van heb. Ik begin soms te huilen om de kleinste dingen, of soms zelfs voor niets. Het betert wel na enkele dagen, maar toch...ik gebruik nu ongeveer om de 2 à 3 weken, of soms is er iets meer tijd tussen. Wel neem ik niet zoveel pillen meer op één avond, maar soms wel 2 tegelijkertijd om te beginnen.Ik vind het jammer dat xtc niet blijft zoals je het de eerste keer voelt, maar het blijft toch wel zalig op feestjes."