Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo allemaal, Ik weet niet of dit mag maar ik ga een live trip report houden. Dat vind ik makkelijker dan achteraf een heel verhaal proberen te schrijven. Even wat gegevens: leeftijd: 27 jaar lengte: 1.85m gewicht: 105 kg Disclaimer: ik heb gisteravond 3 biertjes op met een halve gram sos. Dit heeft tot 06:00 vanochtend gewerkt en daarna ben ik gaan slapen tot 12:00. Ik heb een maaltijd gegeten met veel vetten, eiwitten en carbs. Goede bodem gelegd. Heb ook 3 L water gevuld met elektrolyten en magnesium, mineralen etc. Ik heb een weegschaal voor grammen. en die kan ook milligrammen wegen met een afwijking van +/- 10 mg ongeveer. Ik heb een dosis 3-FMA afgewogen op 50 mg. (0,05 g) En dit heb ik om 13:00 genomen. (15:00) T + 2:00: Het is een langzame opkomer. Ik weet niet waarom, misschien komt dit door de vetrijke maaltijd (zalm, rijst, groente). Ben even een rondje stad gelopen en toen ik thuiskwam merkte ik dat het wat beter ging werken. Heb nu wel wat trillende handjes. Als ik achter de pc ga zitten en me concentreer op 1 ding (lezen, filmpjes kijken) dan voel ik een goede concentratie. Het geeft tot nu toe een clean energy met geen rushes of serotonine-achtige verschijnselen zoals blijheid e.d. en ik merk dat ik een droge mond heb. Na een halve liter water gedronken te hebben krijg je direct weer een droge mond. Ik hou jullie verder op de hoogte, heb nog 10 mg erbij genomen en ik ga een poging wagen tot studeren (natuurkunde, en wiskunde)"
"Hb het gevoel alsof er een langzame rush op gang aan het komen is. Het lijkt erop alsof het ook seksueel stimulerend is en dat het libido wat omhoog gaat. 😆 Als ik opsta van mijn bureaustoel en ff ga liggen dan voel ik tintelingen over mijn hele lichaam. Beetje net als die amfetamine tintelingen. Moet wel erop blijven letten dat ik niet 20 uur in mijn bureaustoel vastgeplakt blijf zitten. Ff af en toe opstaan en wat lopen door het huis. Ff wat stretchen kan je lichaam goed doen. Merk wel dat je spieren wat meer verstijven dan normaal en dan voel je ook echt je spieren in je nek trekken. Ik had daar al langer last van. Gelukkig volgende week naar de fysio. Hartslag: 120 slagen/minuut. Ben vergeten mijn hartslag in rust op te meten. Dat zal ongeveer liggen tussen de 70-80 want ik heb totaal geen conditie meer sinds ik ben gestopt met hardlopen."
"inner_search zei: Ik volg af en toe Voor die droge mond een tip. Suikervrije muntjes als rucolatjes of suikervrije Napoleon sabbelen. Kauwgom gaan me kaken pijn van doen Hoelang denk je het te trekken ? Klik om te vergroten... Bedankt voor de tip! Wat bedoel je met hoelang denk je het te trekken? Hoelang deze trip gaat duren ? Ik denk 24 uur zoiets. In ieder geval deze hele dag + nacht."
"Hallo iedereen, Ik heb een grammetje 2-FMA besteld om uit te proberen. Het doel is om er een extreem productieve dag van te maken. Ik heb een milligram weegschaal om de dosis af te kunnen wegen. Ik krijg ook gelatine capsules binnen morgen want ik heb absoluut geen zin om het te snuiven. Een capsule werkt beter. Weet iemand of de dosis gewichts afhankelijk is? Dus als iemand zwaarder weegt dat hij dan ook het beste een goeie dosis kan pakken en dan niet meer bij hoeft te pakken? Of kan je beter een lichte dosis nemen en vanuit daar opbouwen ? Sommige mensen nemen 25 mg, lijkt mij heel licht en sommige nemen 100mg + Ik ben al bekend met amphetamines en heb ook een redelijke tolerantie opgebouwd in mijn wilde jaren. Ben op mijn 18e begonnen met mdma. Redelijk veel en vaak. Dus om de paar weken /maanden feestjes en flink gebruiken. Ook huisfeestjes bij mensen thuis tussendoor. Laatste keer dat ik heb gebruikt was eind februari (coke). Ik weet niet precies wat de impact op dopamine en serotonine is. Kan iemand die EC50 waarden uitleggen? Dat is mij niet helemaal duidelijk"
"EC50 waarden verschillende stoffen 4-FA DA : 33.3, NE : 18.3, 5-HT : 218 3-FA DA : 24.2, NE : 16.1, 5-HT : 1937 Dextroamphetamine DA : 8.0, NE : 7.2, 5-HT : 1756 Methamphetamine DA : 4.67, NE : 6.47, 5-HT : 116 2-FMA DA : 20, NE : 16, 5-HT : 750 Ik begrijp niet hoe ik deze waarden moet interpreteren. Heeft iemand hier kaas van gegeten?"
"Zeelanddude zei: Here you go 2-FMA 2-Fluoromethamphetamine (also known as 2-FMA) is a novel stimulant substance of the amphetamine class. It is a structural analog of methamphetamine and is related to 2-FA, 3-FA, and 4-FMA. 2-FMA produces its stimulant effects through action at dopamine and norepinephrine receptors in the brain. m.psychonautwiki.org En verder sluit ik me aan bij het advies van @Ganggang💯 Klik om te vergroten... Bedankt. Deze website had ik ook al gezien. Ik zou het niet weten maar ik vind 50 mg nogal weinig. Dat denk ik omdat ik een grote tolerantie inmiddels heb opgebouwd over de jaren."
"Ganggang💯 zei: Stapelen met dit soort stofjes resulteert vaak in slapeloze nachten. Ik zou beginnen met een goede dosis en hoogstens 1 keer bijnemen. Klik om te vergroten... Ja dit had ik ook al in gedachten. Ik ben zelf nogal aan de zware kant (106 kg). Maakt dit uit voor de dosering? Lijkt me van wel, tenminste wat ik me kan herinneren uit mijn feest verleden. Zwaardere mensen kunnen wat hogere startdosis pakken. Wat is de maximale dosis voordat je ongewenste bijwerkingen krijgt met dit soort stofjes? Ik snap dat dit individueel afhankelijk is van elk lichaamstype maar toch."
"Doffert zei: Hoe kan je iets weinig vinden als je de stof nog nooit tot je hebt genomen. Elke stof heeft een andere potentie. Klik om te vergroten... Ja dat klopt. Op wat voor start dosering zou jij inzetten?"
"inner_search zei: Dan volg ik je tot een uur of 1 vanacht Zover ik begrepen heb is het dus puur functioneel, en is er geen sprake van een amfetamine achtige rush ? Had ik ook niet met 2f(m)a. Was een goede vervanger voor methyl op lichte dosis , maar geraakte er langs geen kanten van in slaap. Van 2fma sliep ik nog beter dan 2fa. Veel plezier, en leer ze ! Straks krijg je je steekproef wiskunde Klik om te vergroten... Ja ik wilde het uittesten als een functionele stimulant met miss wat extra rush eigenschappen op hogere doseringen. Ik wil wel het hele spectrum van de compound testen. Met alle voorzichtigheid natuurlijk. Ik zit nu op ongeveer 60 mg in totaal en heb het gevoel dat ik zo nog wel iets kan bijpakken. Dat komt denk ik doordat ik al een hoge tolerantie heb van jaren gebruik. Speed, coke etc. Dus die RC’s zijn allemaal goed te handlen. Ik wil het overdags functioneel houden voor werk en studie te doen vandaag. En dan straks wat hoger In dosering. Kijken wat het recreatief doet. Heb ook het gevoel alsof ik die allersterkste ritalin pilletjes heb genomen (54mg) ofzo methylphenidate als ik me niet vergis. Het voelt ook een beetje zo."
"(17:00) T + 4:00 Concentratie gaat goed. Kan me heerlijk verdiepen in allerlei onderwerpen. Krijg bij vlagen tintelingen over mijn hele lichaam. Dit gaat dan weer ff weg en dan lijkt het alsof het is uitgewerkt en dan komt het weer ff terug. Heb wel het gevoel alsof het al begint uit te werken. Hmm. Ietswat seksueel stimulerend ook. Nou heb ik niet zoveel libido verhoging meer omdat ik een laag libido heb. Maar af en toe springt het ff op. Dan lijkt het alsof ik weer in de puberteit zit ofzo. Ik ga zo wat fruit snijden en vitamines nemen. De k dat het belangrijk is om wel gwn goed te eten. Ook al heb je geen honger en geen zin om te eten. Ben ook iets meer gaan zweten en heb klamme handjes. Koude handen en voeten heb ik ook, zoals met elke stimulant."