Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLive tripreport 3-FMA

Live tripreport 3-FMA

12 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
E
EngineerxyzLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo allemaal,

Ik weet niet of dit mag maar ik ga een live trip report houden. Dat vind ik makkelijker dan achteraf een heel verhaal proberen te schrijven.

Even wat gegevens:

leeftijd: 27 jaar
lengte: 1.85m
gewicht: 105 kg

Disclaimer: ik heb gisteravond 3 biertjes op met een halve gram sos. Dit heeft tot 06:00 vanochtend gewerkt en daarna ben ik gaan slapen tot 12:00. Ik heb een maaltijd gegeten met veel vetten, eiwitten en carbs. Goede bodem gelegd. Heb ook 3 L water gevuld met elektrolyten en magnesium, mineralen etc.

Ik heb een weegschaal voor grammen. en die kan ook milligrammen wegen met een afwijking van +/- 10 mg ongeveer. Ik heb een dosis 3-FMA afgewogen op 50 mg. (0,05 g)
En dit heb ik om 13:00 genomen.

(15:00) T + 2:00:

Het is een langzame opkomer. Ik weet niet waarom, misschien komt dit door de vetrijke maaltijd (zalm, rijst, groente). Ben even een rondje stad gelopen en toen ik thuiskwam merkte ik dat het wat beter ging werken. Heb nu wel wat trillende handjes. Als ik achter de pc ga zitten en me concentreer op 1 ding (lezen, filmpjes kijken) dan voel ik een goede concentratie.
Het geeft tot nu toe een clean energy met geen rushes of serotonine-achtige verschijnselen zoals blijheid e.d. en ik merk dat ik een droge mond heb. Na een halve liter water gedronken te hebben krijg je direct weer een droge mond.

Ik hou jullie verder op de hoogte, heb nog 10 mg erbij genomen en ik ga een poging wagen tot studeren (natuurkunde, en wiskunde)
E
EngineerxyzLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hb het gevoel alsof er een langzame rush op gang aan het komen is. Het lijkt erop alsof het ook seksueel stimulerend is en dat het libido wat omhoog gaat. 😆

Als ik opsta van mijn bureaustoel en ff ga liggen dan voel ik tintelingen over mijn hele lichaam. Beetje net als die amfetamine tintelingen. Moet wel erop blijven letten dat ik niet 20 uur in mijn bureaustoel vastgeplakt blijf zitten. Ff af en toe opstaan en wat lopen door het huis. Ff wat stretchen kan je lichaam goed doen.

Merk wel dat je spieren wat meer verstijven dan normaal en dan voel je ook echt je spieren in je nek trekken. Ik had daar al langer last van. Gelukkig volgende week naar de fysio.

Hartslag: 120 slagen/minuut.

Ben vergeten mijn hartslag in rust op te meten. Dat zal ongeveer liggen tussen de 70-80 want ik heb totaal geen conditie meer sinds ik ben gestopt met hardlopen.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik volg af en toe :)

Voor die droge mond een tip.
Suikervrije muntjes als rucolatjes of suikervrije Napoleon sabbelen.
Kauwgom gaan me kaken pijn van doen :grin:

Hoelang denk je het te trekken ?
E
EngineerxyzLid
01-01-2024, 00:00
#4
inner_search zei:
Ik volg af en toe :)

Voor die droge mond een tip.
Suikervrije muntjes als rucolatjes of suikervrije Napoleon sabbelen.
Kauwgom gaan me kaken pijn van doen :grin:

Hoelang denk je het te trekken ?
Klik om te vergroten...

Bedankt voor de tip! Wat bedoel je met hoelang denk je het te trekken? Hoelang deze trip gaat duren ? Ik denk 24 uur zoiets. In ieder geval deze hele dag + nacht.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#5
Jezelf in slaap gestudeerd ?
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#6
Engineerxyz zei:
Bedankt voor de tip! Wat bedoel je met hoelang denk je het te trekken? Hoelang deze trip gaat duren ? Ik denk 24 uur zoiets. In ieder geval deze hele dag + nacht.
Klik om te vergroten...
Dan volg ik je tot een uur of 1 vanacht :grin:
Zover ik begrepen heb is het dus puur functioneel, en is er geen sprake van een amfetamine achtige rush ?
Had ik ook niet met 2f(m)a.
Was een goede vervanger voor methyl op lichte dosis , maar geraakte er langs geen kanten van in slaap.
Van 2fma sliep ik nog beter dan 2fa.

Veel plezier, en leer ze !
Straks krijg je je steekproef wiskunde :wink: :grin:
E
EngineerxyzLid
01-01-2024, 00:00
#7
inner_search zei:
Dan volg ik je tot een uur of 1 vanacht :grin:
Zover ik begrepen heb is het dus puur functioneel, en is er geen sprake van een amfetamine achtige rush ?
Had ik ook niet met 2f(m)a.
Was een goede vervanger voor methyl op lichte dosis , maar geraakte er langs geen kanten van in slaap.
Van 2fma sliep ik nog beter dan 2fa.

Veel plezier, en leer ze !
Straks krijg je je steekproef wiskunde :wink: :grin:
Klik om te vergroten...

Ja ik wilde het uittesten als een functionele stimulant met miss wat extra rush eigenschappen op hogere doseringen. Ik wil wel het hele spectrum van de compound testen. Met alle voorzichtigheid natuurlijk. Ik zit nu op ongeveer 60 mg in totaal en heb het gevoel dat ik zo nog wel iets kan bijpakken.

Dat komt denk ik doordat ik al een hoge tolerantie heb van jaren gebruik. Speed, coke etc.

Dus die RC’s zijn allemaal goed te handlen.

Ik wil het overdags functioneel houden voor werk en studie te doen vandaag. En dan straks wat hoger In dosering. Kijken wat het recreatief doet.

Heb ook het gevoel alsof ik die allersterkste ritalin pilletjes heb genomen (54mg) ofzo methylphenidate als ik me niet vergis. Het voelt ook een beetje zo.
E
EngineerxyzLid
01-01-2024, 00:00
#8
(17:00) T + 4:00

Concentratie gaat goed. Kan me heerlijk verdiepen in allerlei onderwerpen. Krijg bij vlagen tintelingen over mijn hele lichaam. Dit gaat dan weer ff weg en dan lijkt het alsof het is uitgewerkt en dan komt het weer ff terug. Heb wel het gevoel alsof het al begint uit te werken. Hmm.

Ietswat seksueel stimulerend ook. Nou heb ik niet zoveel libido verhoging meer omdat ik een laag libido heb. Maar af en toe springt het ff op. Dan lijkt het alsof ik weer in de puberteit zit ofzo.

Ik ga zo wat fruit snijden en vitamines nemen. De k dat het belangrijk is om wel gwn goed te eten. Ook al heb je geen honger en geen zin om te eten.

Ben ook iets meer gaan zweten en heb klamme handjes. Koude handen en voeten heb ik ook, zoals met elke stimulant.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#9
Engineerxyz zei:
Moet wel erop blijven letten dat ik niet 20 uur in mijn bureaustoel vastgeplakt blijf zitten.
Klik om te vergroten...
Heel goed idee inderdaad! :grimacing:
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#10
inner_search zei:
Jezelf in slaap gestudeerd ?
Klik om te vergroten...
Live tripreports gaan altijd zo. Enthousiast begin, steeds kortere en warrigere beschrijvingen en dan halfverwege ineens opgehouden :grin:
Maar de poging waarderen we zeer!
M
MegadudeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Neo-Shulginist zei:
Live tripreports gaan altijd zo. Enthousiast begin, steeds kortere en warrigere beschrijvingen en dan halfverwege ineens opgehouden :grin:
Maar de poging waarderen we zeer!
Klik om te vergroten...

Ja, heel goed verwoord. Te grappig. 2-FMA lijkt me dan altijd nog 1e keus voor als je concentratie wilt. Klein beetje 2-FMA en dan win ik ook opeens van iedereen met Wordfeud (soort Scrabble op mijn I-pad) .
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#12
Neo-Shulginist zei:
Live tripreports gaan altijd zo. Enthousiast begin, steeds kortere en warrigere beschrijvingen en dan halfverwege ineens opgehouden :grin:
Maar de poging waarderen we zeer!
Klik om te vergroten...

Haha ja, vooral de live psychedelica reports raken nooit ver. :grin:

Wel jammer dat we TS niet meer gehoord hebben. Ik heb zelf niet veel ervaring met functionele RC-stims en ben bijvoorbeeld wel benieuwd naar verschillen met dexamfetamine en methylfenidaat; of het nog wat toevoegt vooral. Of/en verschil met andere RC’s.

3-FMA heeft toch ook een bepaalde serotonine-affiniteit? Werkt het dan wel voor studeren?
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#13
Roze Olifant zei:
3-FMA heeft toch ook een bepaalde serotonine-affiniteit? Werkt het dan wel voor studeren?
Klik om te vergroten...
De serotonine-activiteit in de nucleus accumbens van ratten blijkt maar beperkt hoor. Die zit volgens een onderzoek slechts net boven de normaal.

Goeie vraag wel.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."