Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2-FMA besteld

2-FMA besteld

12 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
E
EngineerxyzLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo iedereen,

Ik heb een grammetje 2-FMA besteld om uit te proberen. Het doel is om er een extreem productieve dag van te maken. Ik heb een milligram weegschaal om de dosis af te kunnen wegen. Ik krijg ook gelatine capsules binnen morgen want ik heb absoluut geen zin om het te snuiven. Een capsule werkt beter.

Weet iemand of de dosis gewichts afhankelijk is? Dus als iemand zwaarder weegt dat hij dan ook het beste een goeie dosis kan pakken en dan niet meer bij hoeft te pakken? Of kan je beter een lichte dosis nemen en vanuit daar opbouwen ?

Sommige mensen nemen 25 mg, lijkt mij heel licht en sommige nemen 100mg +

Ik ben al bekend met amphetamines en heb ook een redelijke tolerantie opgebouwd in mijn wilde jaren. Ben op mijn 18e begonnen met mdma. Redelijk veel en vaak. Dus om de paar weken /maanden feestjes en flink gebruiken. Ook huisfeestjes bij mensen thuis tussendoor. Laatste keer dat ik heb gebruikt was eind februari (coke).

Ik weet niet precies wat de impact op dopamine en serotonine is. Kan iemand die EC50 waarden uitleggen? Dat is mij niet helemaal duidelijk
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#2
Stapelen met dit soort stofjes resulteert vaak in slapeloze nachten. Ik zou beginnen met een goede dosis en hoogstens 1 keer bijnemen.
D
DoffertLid
01-01-2024, 00:00
#3
De concentratie waarbij bij 50% van de testorganismen na een bepaalde blootstellingduur een effect optreedt.
E
EngineerxyzLid
01-01-2024, 00:00
#4
EC50 waarden verschillende stoffen
4-FA
DA : 33.3, NE : 18.3, 5-HT : 218

3-FA
DA : 24.2, NE : 16.1, 5-HT : 1937

Dextroamphetamine
DA : 8.0, NE : 7.2, 5-HT : 1756

Methamphetamine
DA : 4.67, NE : 6.47, 5-HT : 116

2-FMA
DA : 20, NE : 16, 5-HT : 750

Ik begrijp niet hoe ik deze waarden moet interpreteren. Heeft iemand hier kaas van gegeten?
E
EngineerxyzLid
01-01-2024, 00:00
#5
Zeelanddude zei:
Here you go
m.psychonautwiki.org

2-FMA

2-Fluoromethamphetamine (also known as 2-FMA) is a novel stimulant substance of the amphetamine class. It is a structural analog of methamphetamine and is related to 2-FA, 3-FA, and 4-FMA. 2-FMA produces its stimulant effects through action at dopamine and norepinephrine receptors in the brain.
m.psychonautwiki.org m.psychonautwiki.org

En verder sluit ik me aan bij het advies van @Ganggang💯
Klik om te vergroten...

Bedankt. Deze website had ik ook al gezien. Ik zou het niet weten maar ik vind 50 mg nogal weinig. Dat denk ik omdat ik een grote tolerantie inmiddels heb opgebouwd over de jaren.
E
EngineerxyzLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ganggang💯 zei:
Stapelen met dit soort stofjes resulteert vaak in slapeloze nachten. Ik zou beginnen met een goede dosis en hoogstens 1 keer bijnemen.
Klik om te vergroten...

Ja dit had ik ook al in gedachten. Ik ben zelf nogal aan de zware kant (106 kg). Maakt dit uit voor de dosering? Lijkt me van wel, tenminste wat ik me kan herinneren uit mijn feest verleden. Zwaardere mensen kunnen wat hogere startdosis pakken. Wat is de maximale dosis voordat je ongewenste bijwerkingen krijgt met dit soort stofjes? Ik snap dat dit individueel afhankelijk is van elk lichaamstype maar toch.
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Here you go
m.psychonautwiki.org

2-FMA

2-Fluoromethamphetamine (also known as 2-FMA) is a novel stimulant substance of the amphetamine class. It is a structural analog of methamphetamine and is related to 2-FA, 3-FA, and 4-FMA. 2-FMA produces its stimulant effects through action at dopamine and norepinephrine receptors in the brain.
m.psychonautwiki.org m.psychonautwiki.org

En verder sluit ik me aan bij het advies van @Ganggang💯
D
DoffertLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hoe kan je iets weinig vinden als je de stof nog nooit tot je hebt genomen. Elke stof heeft een andere potentie.
E
EngineerxyzLid
01-01-2024, 00:00
#9
Doffert zei:
Hoe kan je iets weinig vinden als je de stof nog nooit tot je hebt genomen. Elke stof heeft een andere potentie.
Klik om te vergroten...

Ja dat klopt. Op wat voor start dosering zou jij inzetten?
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Engineerxyz zei:
Bedankt. Deze website had ik ook al gezien. Ik zou het niet weten maar ik vind 50 mg nogal weinig. Dat denk ik omdat ik een grote tolerantie inmiddels heb opgebouwd over de jaren.
Klik om te vergroten...
Begin nou rustig aan, ophogen kan altijd nog.
oh, iemand was me al voor.
Vind het link om een startdosis te adviseren, maar tussen de 15 en de 30 mg lijkt me oke-ish om mee te beginnen. Misschien na 2 uurtjes nog wat bijpakken als het tegenvalt.

nogmaals, doe gewoon rustig aan met dat spul.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#11
Engineerxyz zei:
Ja dit had ik ook al in gedachten. Ik ben zelf nogal aan de zware kant (106 kg). Maakt dit uit voor de dosering? Lijkt me van wel, tenminste wat ik me kan herinneren uit mijn feest verleden. Zwaardere mensen kunnen wat hogere startdosis pakken. Wat is de maximale dosis voordat je ongewenste bijwerkingen krijgt met dit soort stofjes? Ik snap dat dit individueel afhankelijk is van elk lichaamstype maar toch.
Klik om te vergroten...
Probeer gewoon eerst de normale dosis uit. Als dat te licht is kun je de volgende keer (niet meteen de dag erna) een iets hogere dosis pakken. Over het algemeen hebben zwaardere mensen net iets meer nodig naar dit kan ook met tolerantie te maken hebben.
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#12
Als je echt puur functioneel gebruikt is 10-15mg totaal beter dan meer. Hoe meer effect hoe meer afleidend, en juist een subtiele motivatie boost zorgt voor zo'n geweldige productieve dag. Ik zou ook helemaal niet bijnemen.

Heb het zelf gister gedaan op 10mg, en dat is al super als je moet knallen!
H
Hebbenze?Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Hoeveel verschilt dit van 2fa voor jullie?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."