Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3mmc afkick verschijnselen snuiven en capsules

3mmc afkick verschijnselen snuiven en capsules

8 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
D
De pen is van je zusLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ja denk het wel, beste is meteen stoppen.

Alleen is oraal de craving minder als het uitwerkt dan met snuiven.

Als die niet van plan is om te stoppen waarom wil die dan afbouwen?
E
EmmaHLid
01-01-2024, 00:00
#2
Zijn de afkick verschijnselen van 3mmc met innemen van capsules net zo erg/ hetzelfde als bij snuiven?

Een vriend van mij is verslaafd aan 3mmc en nog niet van plan te stoppen. Hij snuift altijd en zijn neus is ook vaak stuk. Ik heb hem uitgelegd hoe je capsules kan vullen en hij gebruikt die als zijn neus stuk is.
Als hij een dag of 2 niet neemt heeft hij erg last van afkick verschijnselen, maar dan ook echt erg.
Zweet aanvallen
Onrustigheid
Schokken/ spier trekkingen
Diaree
Noem maar op.

Hij wilt afbouwen via capsules op de hoop dat de verschijnselen daar minder van zijn.
Iemand ervaring mee of verstand van?
Hoor het graag van jullie.
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#3
EmmaH zei:
Een vriend van mij is verslaafd aan 3mmc en nog niet van plan te stoppen.
Klik om te vergroten...
Tja misschien zit hier dan het hele probleem.
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#4
Afbouwen is met 3-MMC niet nodig. Je kunt in een keer stoppen en dan moet je even door de zure appel heen bijten.

Afbouwen is vaak een term die een verslaafde gebruikt om toch nog door te kunnen gebruiken.
A
AartsbokLid
01-01-2024, 00:00
#5
Cold Turky maar als hij zo een mens is met ontregeld dopamine afgifte kan dat een langdurige hel zijn. Dan beter ziekenhuis.

de after effects zijn erger dan de drug. Als de piek voorbij is werkt de stimulatie en eventuele agressiviteit of agrevatie nog 4-14 uur verder en slaapt hij ook niet als hij regelmatig gebruikt.

als ziekenhuis echt geen optie is (maar waarom niet?) koop dan een gram nep om te taperen en geef max 50 mg per dosis per 5 uur.. zachtere comedown en minder crash. Tenzij hij heel serotonine addicted is (instant gratification) o.a. door zijn mogelijks verstoord dopamine afgave of zijn receptoren die niet meer voldoende reageren zal die binnen 3 dagen kunnen stoppen. Lukt de eerste dag al niet: ambulance! Zonder tegenspraak of excuus. Doe je buren bellen om je kosten te besparen.
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#6
@Aartsbok Je reageert op allemaal hele oude topics waarvan de topicstarters ook al heel lang niet meer online zijn geweest 🙈
A
AartsbokLid
01-01-2024, 00:00
#7
MyLittlePonyPack zei:
@Aartsbok Je reageert op allemaal hele oude topics waarvan de topicstarters ook al heel lang niet meer online zijn geweest
Klik om te vergroten...
excuses, ik moest eens niet werken en zocht topics zonder antwoord en probeerde bij te dragen. Beter mijn bakkes houden? Ik ben nogal hulpvaardig van aard en dat kan wel eens veel worden op een forum. Dacht weldat dit hiervoor diende maar ik zal dimmen. Excuses voor enige irritatie (oprecht)
S
SneeuwStormLid
01-01-2024, 00:00
#8
Aartsbok zei:
excuses, ik moest eens niet werken en zocht topics zonder antwoord en probeerde bij te dragen. Beter mijn bakjes houden? Ik ben nogal hulpvaardig bevat aard en dat kan wel eens veel worden op een forik. Dacht weldat dit hiervoor diende maar ik zal dimmen. Excuses voor enige irritatie (oprecht)
Klik om te vergroten...
Excuses lijken mij niet nodig, maar je staat wel erg aan. Misschien even iets anders gaan doen? Dansen en springen. Is dat wat?
A
AartsbokLid
01-01-2024, 00:00
#9
SneeuwStorm zei:
Excuses lijken mij niet nodig, maar je staat wel erg aan. Misschien even iets anders gaan doen? Dansen en springen. Is dat wat?
Klik om te vergroten...
Ik doe dagelijks de split en mijn katas :) is dat even goed of moet ik ze nog filmen ook? Ik wil hoor, als straf voor uw amusement :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."