Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Kun je de speed ook uit de gemaakte neuspray terug halen? De mijne is erg sterk geworden dus even gas terug. Inhoud in een koffiefilter doen?"
"Psychedelibee zei: Als de oplossing te sterk is, kun je het toch ook gewoon aanlengen met extra vloeistof. Een koffiefilter gaat je niet helpen in ieder geval, want de amfetamine is opgelost in vloeistof en die vloeistof gaat gewoon door het koffiefilter heen. Klik om te vergroten... Thanks!"
"Haarsteeg1 zei: K hole is wel wat anders dan onder narcose zijn Klik om te vergroten... Excuus. Bericht is verwijderd. Ik heb ook verder geen ervaring met keta, ik dacht dat dat een k-hole was."
"Goeiemorgen deze morgen. Iemand onder invloed en wakkuh?!"
"Dat is veel Gebruik je capsules? Zo ja, welke maat? Wat is je gewicht, leeftijd ect? Ben je ervaren? Edit: zie nu pas dat dit gister was. Hoe was het? Hoeveel heb je genomen?"
"VlotteSpeed zei: Ik had geen capsule's en de inwerkingtijd duurt me veel te lang. Dus via papier of vloei is voorkeur Heb ze meestal wel van 250, 300 , 450. Wel uit medicatie dus maat geen idee. Mijn gewicht is 89 kilo, 19 jaar maandelijkse gebruiker. Ik ben wel redelijk ervaren in de zin van genoeg keren gedaan. Ik lees me graag in over iets wat ik gebruik. Gebruik wel grenzen opgezocht. Ik vind hoge doseringen nooit onprettig dus kan het wel zo gezegd hebben. Cafeïne doseringen nu ik goeie speed heb nee nooit meer als kan Geen tolerantie. Heb het niet genomen want, ik had een bommetje ervan gemaakt in een stukje papier. Leg het ergens neer en ja tuurlijk kon hem niet meer terugvinden. (Laatste dosis) Vanochtend op de grond gevonden. Ik zou die hele lading nemen omdat het het laatste is. Het zou wel een goeie nacht strak zijn geweest minstens. Volgend weekend bekijken of ik het doe anders weggooien. Aantal weken pauze vanaf nu. Klik om te vergroten... Volgend weekend bekijken, maar vanaf nu een pauze? Waarom wil je een pauze? (Altijd goed natuurlijk) Geen tolerantie voor cafeïne? En heb je nog lopen zoeken, of maakte het niet zo uit?"
"VlotteSpeed zei: Pep is zeer aantrekkelijk dus af en toe moet je even wat weerstand bieden. Als ik speed gebruik zijn het eerder sessie's als een nacht. Voornamelijk 2 dagen want daarna word het Psychisch niet leuk. Volgend weekend is een feestje wat wel in planning stond met gebruik vandaar. Speed heeft bij mij eigenlijk geen negatieve werking in de zin van. Ik heb geen katers Ik heb geen namoeheid Ik kan dus een lading nemen de ene dag, en de andere dag haal ik door met minder. En daarna slaap ik 6 uurtjes en ik word wakker net zoals elk andere dag. Daarom wil ik het wel beperken tot keren per maand, want ik kan het te makkelijk verwerken. En de gezondheid zal er op lange termijn niet beter op worden. Ik was al even wakker dus ik heb me erbij neergelegd dat ik het 'kwijt' was. Daar heb ik nooit over na gedacht tolerantie voor cafeïne toen ik nog rommel had ik denk het wel. Klik om te vergroten... Ben je achteraf nooit chagrijnig? Dat heb ik wel vaak. Heel erg geïrriteerd en chagrijnig. Zo te horen heb je het aardig onder controle. Speed is aantrekkelijk ja. Ik ken het. Blijf je ook goed eten en drinken tijdens het gebruik, waardoor je geen " kater" hebt?"
"Grunn29 zei: Iemand trouwends een idee hoe je mijn gekochte speed, een lekker appel geur of andere geur kan geven, of zelfs smaak? Klik om te vergroten... Nee Waarom? Pep hoort goor te zijn en te stinken."
"Psytrace is voor mdna Maar de mdna van vroeger is niet meer. Mweghhhh"
"Tijdloos zei: Ik zoek op Google of Bing naar YouTube converter/downloader. Dan vind ik meestal wel wat waar ik mp3 of video kan downloaden. Succes! Klik om te vergroten... Bing?!"