Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAchtbaan gevoel met ogen dicht tijdens stoned zijn

Achtbaan gevoel met ogen dicht tijdens stoned zijn

7 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
G
GoldenGrowLid
01-01-2024, 00:00
#1
mag ik vragen hoelang je blowt?
eerste 1 tot 2 jaar dat ik blow heb ik dit ook altijd ervaart, vond het wel grappig. Nu heb ik dit nooit meer.
E
Elpatron40kLid
01-01-2024, 00:00
#2
De Dunne zei:
Minder blowen...
Klik om te vergroten...
Naar dat antwoord was ik eigenlijk niet op zoek
E
Elpatron40kLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hoi,ik had even een vraag,
Afentoe Als ik lekker stoned ben en ik doe me ogen dicht. Heb ik soms het gevoel alsof ik in een achtbaan zit. Het gaat ook pas weer weg als ik mijn ogen open doe. En word erger als ik ze dichthoud. Het is geen vervelend gevoel. Zijn hier meer mensen mee bekend of ben ik de enige ?
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#4
Minder blowen...
E
Elpatron40kLid
01-01-2024, 00:00
#5
GoldenGrow zei:
mag ik vragen hoelang je blowt?
eerste 1 tot 2 jaar dat ik blow heb ik dit ook altijd ervaart, vond het wel grappig. Nu heb ik dit nooit meer.
Klik om te vergroten...
Ook zo 1 1/2 jaar
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Wat wil je dan wel horen?

Ik denk er hetzelfde over als @GoldenGrow, ik herken dit wel van toen ik net blowde, maar ook bij mij is dit langzaamaan minder geworden tot het helemaal niet meer speelde.
S
SocialrealistLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hey,

Drink je er alcohol bij?

Ik herken dit van vroeger.
Drinken en blowen.
Als beide inslaan ogen dicht en dan...
Dan viel ik door de aarde met duizend kilometer per uur.
Mijn brein wist niet meer wat zwaartekracht, links, rechts, onder of boven was.
B
BeeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ondanks de reacties: ik heb dat soms ook en ik ben ook geen beginnende gebruiker. Het komt niet per se alleen voor als ik teveel heb gerookt (die wilde haren ben ik gelukkig kwijt). Maar, ik heb last van wagenziekte en het gevoel wat ik daar krijg lijkt er aardig op en als ik lang genoeg mijn ogen dicht zou houden zou ik ongetwijfeld ook de naarste bijwerking van wagenziekte ervaren om het netjes te stellen :grimacing: Een wilde gok is dat je evenwichtsorgaan misschien in de war is (geen oriëntatiepunten meer omdat je ogen dicht zijn) en dus maar wat gaat spoken.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."