Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hoihoi, gisteravond paddo's gehad (15g mexicaanse), maar nu de ergste hoofpijn ooit is dit normaal??"
"hoii ff snel ik heb nu dus 15 gr mexicaanse paddos op en is het normaal dat ik wat moeite met ademen heb kan ook door de spanning/...? verder vidn het super vet kickass!!!!"
"Hoihoi, ik wil vandaag met mijn vriend voor het eerst paddo's nemen. we hebben 15 gr. mexicaanse per persoon zou dit goed zijn?"
"k heb alleen nog maar wiet en has gehad maar daar werd ik alleen maar misselijk en duizelig van ds k hoop niet dat dit vergelijkbaar is"
"dankjewel (: k ben een beetje zenuwachtig"
"Ik heb gister spacecake gegeten (echt super weinig maar 1 (!) kwart van een plakje er zat 3 gram in de cake). Eerst merkte ik niks maar naar 2 uur kreeg ik spiertrekkingen en hartkloppingen. Ik voelde me echt super raar, het was net alsof ik steeds wegzakte en 'na een andere wereld ging''. En ik kon wel gewoon een gesprek voeren zei mijn vriend maar daar herinnerde ik me 5 sec daarna al niks meer van. En vandaag ben ik nog steeds een beetje wazig. Het duurt dus al ruim 20 uur.. Is dit wel normaal? Iemand ook zoiets meegemaakt?"
"TrippyShit zei: Heb je ervaring met wiet of was dit je eerste keer? Je moet proberen je gewoon lekker te laten gaan, tis op dat moment toch even niet anders :P heb wel is in totaal 3gram hasj weggegeten, was ook best raar Klik om te vergroten... Ik heb wel eens geblowt.. en daar merkte ik nooit iets van behalve dat ik moe werd. Maar ik vond het vooral raar omdat ik echt zo weining heb gegeten.. èèn vierkantje van 1 bij 1 ofzo"
"Helleu Ik ga dus binnenkort een keer speed gebruiken, (nog nooit gedaan, alleen ervaring met paddo's & wiet) en jk wil er neusspray van maken. Ik wil het eigenlijk gebruiken op momenten dat ik nieuwe mensen ontmoet (natuurlijk wel ook van te voren) omdat ik echt heel moeilijk praat en zo zou het wat makkelijker worden? Het is dus niet mijn plan om het vaak te gebruiken! Zou dit volgens juliie werken en zit er nog een bepaalde houdbaarheid aan speed/ of speed in neusspray?"
"het was ook niet de bedoeling om de eerste keer neusspray te gebruiken, misschien naar een tijdje , en mocht dat het geval zijn dan vraag ik mij af of er een bepaalde houdbaarheidsdatum aan zit?"
"psychopsychedelic zei: aan speed of aan neusspray?? speed kanje niet heel erg lang bewaren, het best in de vriezer, bij natte speed, zo word het altijd bewaard, droge speed kan je denk ik een week of 2 hoog uit bewaren, ik zelf zou dat niet doen, en ik kan het ook niet met 100 procent zekerheid zeggen hoelang het precies houdbaar is, maar idd wat quotethemadraven al zij: je kan beter gewoon een paar lijntjes nemen voordat je er heen gaat en dan mischien nog wat bommetjes tussendoor, ikzelf vind snuiven het beste. veel plezier en succes de 1e x Klik om te vergroten... een paar lijntjes denk je echt? ik heb verder nog nooit iets met speed gedaan, en volgens mij ben ik nogal gevoellig voor drugs aangezien ik bij een inieminiestukje spacecake helemaal ging trippen. (en niet in een goede manier) En vast een domme vraag maar wat is het verschil tussen droge en natte speed?"