Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumseerste keer paddos

eerste keer paddos

7 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ja dat is prima tenzij je heel lang en dik bent, dan heb je misschien meer nodig om het goed te voelen.
E
ElodieLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoihoi,
ik wil vandaag met mijn vriend voor het eerst paddo's nemen.

we hebben 15 gr. mexicaanse per persoon

zou dit goed zijn? :)
E
ElodieLid
01-01-2024, 00:00
#3
k heb alleen nog maar wiet en has gehad maar daar werd ik alleen maar misselijk en duizelig van ds k hoop niet dat dit vergelijkbaar is :rolleyes:
E
ElodieLid
01-01-2024, 00:00
#4
dankjewel (:
k ben een beetje zenuwachtig
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Is opzich te begrijpen; als je je laat gaan in je trip zal je hoogstewaarschijnlijkst een prettige niet al te zware eerste ervaring hebben. Ik hou zelf eigenlijk alleen van wat harder trippen, dus ik zou mensen niet zo snel een halve portie mexicaanse aanraden, heb dat zelf een keer gedaan en het was vooral bloemerige patronen op de muren, kleuren die ine lkaar over liepen en mentaal eigenlijk vrij helder. Wel leuk dus.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Het is onvergelijkbaar een totaal anders, je hebt zowel visueel als mentaal effect, en van wiet heb je alleen mentaal effect. En bij beiden natuurlijk lichamelijk.
Paddo's kunnen in het begin van de trip ook (meestal lichte) misselijkheid veroorzaken en een rubber gevoel in de benen (en dat is fantastisch). Ook soms een 'zwaar' gevoel in je hoofd, dat moeilijk te omschrijven is.

Wiet is meer een trip zonder trip eigenlijk, en paddo's gewoon een trip.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik deed mijn eerste keer precies op dezelfde manier, zelfde soort, ongeveer dezelfde hoeveelheid, ietsje meer. Ik werd er hooguit een beetje vaag van, ging wat scheef lopen en alles draaide een beetje. Als je het echt doet om te trippen zou ik een wat zwaardere paddenstoel nemen, of een wat grotere hoeveelheid. En op een veilige plek uiteraard :)

Edit: was geloof ik ook mijn eerste "echte" drugs ervaring.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Mijn eerste trip was een hele portie hawaiiaanse, maar dat moet ik mensen niet aanraden, zelfs al zou ik het graag willen want het was fantastisch :hearteyes: . Beste mooiste fantastische trip uit men leven. Ik blowde toen ook pas net 2 maanden ofzo, maar echt, wauw. Dat was vet. 10 uur extreme visuele effecten een ego death. Maarja.. dat mag ik mensen niet aanraden omdat het onverstandig is.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."