Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpacecake vraag!!

Spacecake vraag!!

6 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ken meer mensen die in het begin alleen moe werden van blowen, en het later hardstikke leuk vonden.. ook met je drugs nooit onderschatten..
had laatst een kwart portie paddo's op bij een hasjjointje verwachte er bijna niks van en heb flink getript :openmouth:
E
ElodieLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb gister spacecake gegeten (echt super weinig maar 1 (!) kwart van een plakje er zat 3 gram in de cake). Eerst merkte ik niks maar naar 2 uur kreeg ik spiertrekkingen en hartkloppingen. Ik voelde me echt super raar, het was net alsof ik steeds wegzakte en 'na een andere wereld ging''. En ik kon wel gewoon een gesprek voeren zei mijn vriend maar daar herinnerde ik me 5 sec daarna al niks meer van. En vandaag ben ik nog steeds een beetje wazig. Het duurt dus al ruim 20 uur.. Is dit wel normaal? Iemand ook zoiets meegemaakt?
g
gerbeennLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik weet wel dat ik spacebrownies had gegeten was gewoon stoned geworden niks raars ofzo
Z
ZI09Lid
01-01-2024, 00:00
#4
hartkloppingen weet ik niet precies. Dat je hart gewoon sneller gaat kloppen kan wel volgens mij.

En ik kon wel gewoon een gesprek voeren zei mijn vriend maar daar herinnerde ik me 5 sec daarna al niks meer van. En vandaag ben ik nog steeds een beetje wazig. Het duurt dus al ruim 20 uur.. Is dit wel normaal? Iemand ook zoiets meegemaakt?
Klik om te vergroten...
Dat klinkt gewoon als stoned zijn.
Als het je eerste keer was was het vast raar ja :mrgreen: .

mooie dingen.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#5
Thc laat je hart inderdaad sneller kloppen,
als je al gevoelig bent voor thc en/of hartkloppingen kan dat vervelend zijn...

Zelf heb ik 't vaak als ik een joint draai voor 't slapen dat m'n hart een kwartiertje tekeer gaat en daarna weer lekker afzakt...
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#6
Heb je ervaring met wiet of was dit je eerste keer?

Je moet proberen je gewoon lekker te laten gaan, tis op dat moment toch even niet anders :P heb wel is in totaal 3gram hasj weggegeten, was ook best raar
E
ElodieLid
01-01-2024, 00:00
#7
TrippyShit zei:
Heb je ervaring met wiet of was dit je eerste keer?

Je moet proberen je gewoon lekker te laten gaan, tis op dat moment toch even niet anders :P heb wel is in totaal 3gram hasj weggegeten, was ook best raar
Klik om te vergroten...


Ik heb wel eens geblowt.. en daar merkte ik nooit iets van behalve dat ik moe werd. Maar ik vond het vooral raar omdat ik echt zo weining heb gegeten.. èèn vierkantje van 1 bij 1 ofzo

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."