Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"4-FMA Energiek maar niet overheersend. Het geeft mij veel zin om te praten (betekenisvol). Vorig weekend, 9u rave met buiten een kampvuur. Heerlijk flowen op muziek om dan even te praten rond het vuur. Geweldig. 😊 Ik neem 100mg. Geen kater. De eerste uren slaap waren echter wel licht, ik werd regelmatig etentjes kort wakker."
"Javelin zei: Thuishaven? Klik om te vergroten... Landhuis, Gent."
"15g Valhalla, eerste keer truffels Gezellig in de zetel, sfeerlicht, rustige dag 18.00 inname, oraal 18.50 eerste gevoel van verwondering 19.00 besef dat ik beter in bed zou liggen, gevoel dat ik slechts enkele seconden zou hebben om me naar daar te begeven 19.05 slaapkamerdeur stond op een kier, licht van de gang viel binnen 19.05 effectieve aanvang van een cartoon film, beelden, ervaringen kwamen op mij af, visuele autobiografie. Ik kwam in een lange gang met veel deuren terecht, ik ging sneller en sneller, meer en meer deuren met herinneringen stroomden de gang in. Deze waren fysiek te groot voor de gang. Op het einde van de gang was alles in beweging, behalve ik. Daar werd ik overspoeld met alle inhoud van de deuren. Het toonde zich als blauw pur schuim, ik verdween er in., abrupt stopte dat verhaal. Ik had een wat helder moment, ietwat bewuster en zag lange kleurrijke lijnen verdwijnen in een zwarte horizon. Het terug wegglijden bracht me bij een klok. Een ruimte met helemaal niks, puur 3D zwart. En een klok, enkel de wijzers. Ik werd langzaamaan naar de klok getrokken. Te dicht zodat 1 van de wijzers me doorkliefde. Hierna werd ik terug wat bewuster en bevond ik me een eindje tussen slaap en net ik slaap vallen. De intense knuffel die ik kreeg van mijn deken was een ultieme luxe. Het idee van "ik kan berusten in het feit dat dit zo hoort te zijn". 21.15 moment waarop ik dacht, jawel ik wandel rustig naar beneden en ga iets doen. Ik was verbaasd van hoe helder ik Was. Ontnuchterd. Wat bedenkingen nadien ~ helemaal geen controle ~ de 2 episodes waren erg helder en beschrijven beide mijn leven. Te druk en te veel in een notendop. Ik werd precies de les gespeld. ~ ik heb geen angst of duisternis ervaren bij 2 ervaringen waarvan ik denk dat duisternis er wel bij hoort. ~ dankbaar voor wat ik meemaakte. De 2e keer heb ik hetzelfde genomen in dezelfde veilige omgeving en ik voelde helemaal niks, buiten een overmatig schrikmoment op een glas die op de grond viel. ~ Elaoric"
"Ik voelde me veilig in mijn bed en kon me volledig overgeven aan wat dan ook. Geen controle was prettig. Ik meen me de intentie te herinneren dat ik op iets specifieker wilde denken. Dit lukte uiteraard niet."
"Poncho. Ik heb er meerdere."