Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums4-FMA als alternatief?

4-FMA als alternatief?

9 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
L
Lawaai PapegaaiLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik zou voor pure MDMA gaan, niet de shit wat er voor de rest in pillen zit. Gewoon een beetje en je voelt je heerlijk. Muziek is mooi de lichten zijn mooi. I love it eens in de zoveel tijd.
r
ravemeisje91Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoi allemaal,

Zaterdag heb ik een festival en ik zou 4FMP halen en gebruiken because I looove it, maar het begint er toch op te lijken dat ik er niet aan kan komen.
Nu ben ik een beetje gaan zoeken naar alternatieven. XTC wil ik niet gebruiken, ik heb niet zo'n zin in dat wause gedoe.
Ik vraag me af of 4-FMA zou opleveren waar ik naar opzoek ben? Ondanks ik her en der wel wat spul heb gebruikt (XTC, 4-FMP, ritalin, modifinil, coke, truffels), beschouw ik mezelf niet als iemand met veel drugs kennis. Bovendien zie ik even door de bomen het bos niet meer!
Ik wil graag iets wat me energie geeft, maar niet alsof ik gewoon te veel caffeïne op heb :/. Iets wat me een happy gevoel geeft, praterig, danserig, ik wil redelijk helder blijven en vooral geen vermoeide benen lol. Zou 4-FMA wat kunnen zijn hiervoor?
Ik heb ook nog een gram(?) 2CB liggen, maar ik hoef geen visuals dus weet niet of dat dan een optie is (heb het ook nog nooit gebruikt dus weet ook niet zo goed hoe te doseren).
Sorry hoor voor al deze vragen maar ik tast een beetje in het duister xD.
Tips, lieve mensen?
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#3
Een gram 2C-B is zeer veel. Een normale party dose zal 10-15 mg zijn. 15-25 zal mild tot sterk trippy zijn.

Kort antwoord: 4-FMA heeft wat jij zoekt.
r
ravemeisje91Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Geneesmiddel zei:
Kort antwoord: 4-FMA heeft wat jij zoekt.
Klik om te vergroten...
Dankjewel!
D
DruggersLid
01-01-2024, 00:00
#5
4-fma is mijn go to drug voor feestjes. Geeft energie, maar zeker ook het praterige gevoel. Ik blijf ook scherp en het is ook te sturen.
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Waarom zegt niemand pep? Love pep 🥰
E
ElaoricLid
01-01-2024, 00:00
#7
4-FMA
Energiek maar niet overheersend. Het geeft mij veel zin om te praten (betekenisvol).
Vorig weekend, 9u rave met buiten een kampvuur. Heerlijk flowen op muziek om dan even te praten rond het vuur. Geweldig. 😊

Ik neem 100mg.

Geen kater. De eerste uren slaap waren echter wel licht, ik werd regelmatig etentjes kort wakker.
J
Javelin FGM-148FLid
01-01-2024, 00:00
#8
Elaoric zei:
4-FMA
Energiek maar niet overheersend. Het geeft mij veel zin om te praten (betekenisvol).
Vorig weekend, 9u rave met buiten een kampvuur. Heerlijk flowen op muziek om dan even te praten rond het vuur. Geweldig. 😊

Ik neem 100mg.

Geen kater. De eerste uren slaap waren echter wel licht, ik werd regelmatig etentjes kort wakker.
Klik om te vergroten...
Thuishaven?:wink:
E
ElaoricLid
01-01-2024, 00:00
#9
Javelin zei:
Thuishaven?:wink:
Klik om te vergroten...
Landhuis, Gent.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#10
Geneesmiddel zei:
Een gram 2C-B is zeer veel
Klik om te vergroten...
Een gram is 1000 mg. Een gangbare dosering is 10-30 mg. Als je één hele gram naar binnen werkt ben 100% dood. Je hart stopt er gewoon mee. Evenals het vocht wat opzwelt en je een hersenbloeding geeft.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."