Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"door 3 gedeelde eerste plaats O_o eminem - lose yourself the subs - papillon lamb of god - phatetic sta best wel open voor bijna alle soorten muziek x)"
"nja weet nu niet of t ligt aan jullie buurten of aan onze maar ben zelf belg en nja der is weldegelyk een verschill tussen dubbel triple of enkel snoepjes maar dus even lekker afgeflamet geweest enz weet ook wel dat het veel te veel was hebben jullie groot gelyk in mrja k wou t hier gwn inzetten om t jullie te laten horen hoe t hier in onze streken eig meer gaat,meeste van myn kennissen enz.. kunnen my exact hetzelfde verhaal vertellen enz alleen andere locatie en veel grotere hoeveelheden als je het hier gaat vergelyken waren het er echt nog weinig hoor had geen flouw idee eigenlijk over hoeveel jullie der zo ens nemen op een feestje of avondje uit en dergelyke,vind t zelf ook tamelyk kut dat ik er nix meer vn weet mrja k weet dak zo'n fout mr een keer maak en dat was toen heb men conclusies er wel even uit getrokkn hoor ."
"Debris zei: Daarom ga ik niet meer uit in Limburg. Nergens zoveel kinders en drugsmisbruik bij elkaar gezien als in Limburg. TheZoo als voorbeeld, 13-jarige kinders die naar daar gaan om drugs te pakken...?! Klik om te vergroten... idd de TheZoo is één groot drugskot mr ook wle het enigste waar ze goa draaien dees dagen en merk hier ook het overtollige bedrag aan 13-14 jarige die veel te veel drugs doen,maak het vaak genoeg mee dat er weer iemand naar my toe kwam ja voig weekend weer slechtgegaan enz echt erg"
"Stoneboot zei: Er zijn wél triple stacy's, ik heb nog nooit van dubbele gehoord maar ik weet zeker dat ze er zijn, het zijn gewoon pillen die hetzelfde eruitzien maar triples zijn een stuk groter en dus zit meer MDMA/Amfetamine in wat ze sterker maakt. Of er ook daadwerkelijk 3x zoveel inzit lijkt me sterk, hoeveel miligram zit er in een normale blauwe mitsu? Klik om te vergroten... van de blauwe heb ik niet zo direct een ideee hoeveel mdma erin zit maar wat jij zegt klopt dus wel er bestaan tripple en dubbel pillen maar dat beteknt niet dat er 3x zoveel inzit daar zit gewoon meer mdma in zoals bvb heb je een pil van 90 mg normaal dan heeft een tripple daarvan 130-140 mg mdma maar dus niet het 3x"
"heb het een beetje aangepast eindelyk na 3 maanden tyd kan ik my trug een beetje herinneren hoe alles ging maar toch nog vaag en een beetje chaos in myn gedachten."
"nogmaals over de discussie met het dubbel en triple enz ik blijf erbij dat triple en dubbel weldegelijk bestaan maar dat dat niet wilt zeggen dat er ook 2x zoveel mdma inzit een triple blauwe mitsu bvb gelijk gezegd werk zit echt veel in en dat bedoel ik ik denk dat het dubbel en triple enz eerder als klasificatie wordt gebruikt wat mij toch nogal voor de hand liggend lijkt niet ? ook even om aan mijn reportje toe te voegen ik ben inmiddels gestopt met xtc ik wil het alleen nog 1 keer ooit doen maar dat zit er het komende jaar nog niet in."
"Kees Klapkaak zei: Dat boeide mij niet want iedereen was zo scheef als een leipe kanarie... Klik om te vergroten... haha,geweldig"
"locatie:open grasveld omringd door bomen en struiken hoeveelheid: halve portie colmubiaantjes,ongeveer kwart portie philosophers stone personen:ongeveer zo een 9 mensen uit de buur waar we geregeld mee optrokken waaronder de trippende mensen niet meegeteld (we waren met 3) hii ik heb verleden week de eerste keer ooit paddo's genomen. vond het zeker voor herhaling vatbaar. we waren ze dus eerst gaan halen hadden 2 porties,één portie columbiaantjes en één porties philosophers stone. aangekomen op de bestemming die we hadden uitgekozen (een simpel stukje gras omringd door bomen en struiken) en vervolgens daar de paddo's opgegeten. een paar van deze en een paar van die andere alles komt goed dacht ik. toen even chillen en wachten tot de rest van de bende kwam. eenmaal iedereen er was begon ik mij al een beetje raar te voelen. moeilijk om uit te leggen altijd vind ik maar toch. en de eerste visueele effecten begonnen na 3 kwartiertjes ook al op te komen. Bomen die leken te ademen,bromerhelmen die in je zij bijten( hoe raar het mss ook mag klinken),de lucht die pixel per pixel verschoof enz... na 3 uurtjes begonnen de effecten toch all stilletjes aan weg te trekken,waardoor ik dus ook een beetje teleurgesteld was omdat ik het langer had verwacht. Maar dat kon me toch niet weerhouden om enorm tevreden te zijn over het effect dat ik de afgelopen 3 uur had gehad. ga nu normaal vandaag weer trug voor eens golden teachers te halen. zal er zeker en vast ook een report over maken"
"Ö zal er zeker op letten voor in het volgende reportje ,thx"
"dankzei die goede vriend he was blij om je te helpen hoor"