Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumslenzen

lenzen

6 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
l
lsdliciousLid
01-01-2024, 00:00
#1
hallo

kheb even een vraagje, mss een hele domme maar ik weet het echt niet.
Ik draag dus een bril,maar ik heb sinds kort lenzen nu is mijn vraag gaat dit irriteren wnr ik bv xtc neem of wiet rook ?
khoop dat iemand me kan helpen

grtzz :wave:
M
MorningweedzorLid
01-01-2024, 00:00
#2
Volgens verschillende ervaringen zal je er geen last van krijgen, maar laatst las ik weer een bericht op een drugsforum dat iemand een flesje voor zo'n ogen mee nam omdat die er last van kreeg.

Dus het zal waarschijnlijk niet gaan irriteren, maar zoals met verschillende dingen. Iedereen reageert anders :wink:
H
HardstyleLikerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Is toch harstikke goed dat je het vraagt, voorbereiding is alles!

Ik heb zelf lenzen, het enige grote probleem is. Dat je ze juist heel makkelijk of moeilijk uit krijgt. Eerste X ervaring, was het makkelijk ogen stonden wijd open, dus 3sec werk.

2de ervaring was vervelend. Geen spiegels, geen goed licht, ben half uur bezig geweest, uiteindelijk maar gaan slapen omdat het gewoon niet lukte, volgende dag opgestaan om ze uit te doen, dus dat was drama.

Wat natuurlijk ook zo is, als je ze net hebt, (ik spreek uit eigen ervaring|) dat je ontzettend veel moeite hebt om ze in en uit te doen.

Ik raad je aan om het pas te doen als het erin en eruit doen gemakkelijk gaat!
l
lsdliciousLid
01-01-2024, 00:00
#4
ok ik zal je raad opvolgen :) thx voor de reacties :wink:

grtzz
:wave:
m
mrflameLid
01-01-2024, 00:00
#5
Goed dat je het vraagt! Ik heb er pas zelf ervaring mee gehad.
Ik heb zelf zachte daglenzen, ik heb nu 3 keer XTC gebruikt en had nergens last van, maar een vriend van mij had harde lenzen en die kreeg ze erg moeilijk uit.
Nu weet ik dat je oogbollen ietsje verder uitsteken als je XTC gebruikt en een zachte lens kan een beetje meerekken, terwijl dit bij harde lenzen niet het geval is. Dus dat is best logisch.

Als je echt bang bent dat het gaat irriteren, dan zal ik je aanraden een bril te dragen. Of natuurlijk helemaal geen lenzen of bril (ligt er aan welke sterkte je hebt, maar dit pakte bij mij heel goed uit omdat alle lichten opeens veel groter en intenser werden. Hierdoor ging ik nog meer hallucineren :hearteyes: ).
L
LaZeRLid
01-01-2024, 00:00
#6
Geen last mee, doe vaak weekendje door met lenzen en is geen ramp..
E
Eddy0914Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Nooit ergens last van, in en uitdoen gaat probleemloos. Iritatie tijdens de space heb ik nooit gehad, merk niet eens dat ik ze draag :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."