Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Zijn je verschijnen nu nog heftig? Mijn ervaring is dat het na twee of drie dagen over het algemeen al minder wordt. Diazepam is idd een goede om je wat rustiger te maken. Maar pas hier ook mee op. Alle benzo’s zijn verslavend. Op internet kun je goede afbouwschema’s vinden. Voor zowel ghb als benzo’s. https://www.nispa.nl/sites/default/files/practice%20based%20aanbeveling%20ambulante%20ghb%20detoxificatie%20-%20versie%202012-09.pdf https://www.knmp.nl/rekenmodules/benzos_html zie ook bijlage. Maar voor wat ik uit je post begrijp, gebruik je nu al niet ‘zoveel’ meer als in het afbouwschema van de bijlage. Je kunt hier zelf ook bij bedenken wat je gebruikt/gebruikte en hier een schema voor maken. Afbouwen van ghb is idd in je eentje knap lastig! Of een kliniek/verslavingszorg of: Mijn vriend heeft mij geholpen. Ik heb hem het afbouwschema gegeven. Hij hield de Ghb in bewaring en gaf mij de dosering op de juiste tijd. Maar je moet iemand vinden waarmee je dit wil delen en die dit voor je wil doen natuurlijk. Is nogal een opgave! Als je verder nog vragen hebt, let me know 😉"
"Hi! Ik heb gehoord dat baclofen een goed medicijn is om van de ghb af te komen. Ik kan hier via een vriend aankomen (mijn gebruik is niet bij de huisarts bekend, en dat ik wil graag zou houden 😉) maar vroeg mij af wat de juiste dosering is en hoe lang je dit moet gebruiken. Zal vast ook afhankelijk zijn van het ghb gebruik. Maar ik las nare verhalen over ziekenhuisopnames en andere heeeeeele nare bijwerkingen. Heeft iemand hier ervaring mee? alvast bedankt!"
"Ah thanks! Die ga ik ff bekijken!"
"Hoeveel MG Phenibut neem jij? En wel eens GHB gedaan? In hoeverre is het écht te vergelijken? Benzo’s is 10 MG oxazepam. al heb ik in een andere periode ook 4 x 20 MG temazepam op en zat nog lekker te wausen 😂 ook niet voor herhaling vatbaar hoor!"
"Goedenavond! Ik in België Phenibut gekocht. Dit zijn capsules van 500 MG. Ik heb begrepen dat dit Best veel is! Ik heb ook best wat ervaring met GHB en benzo’s. Ik heb gelezen dat dit ook invloed heeft op de werking van Phenibut. Ik merk verder van Phenibut helemaal niets! Behalve: na een paar uur begin ik ‘raar’ te praten. Niet uit m’n woorden komen door bv te stotteren. Naar hier houdt het bij op. heeft iemand tips of ervaring met het gebruik van Phenibut en de dosering hiervan? alvast bedankt!"
"Ik heb 1 zo’n capsule van 500 MG genomen. Stond op de verpakking: 1 tablet per dag, Max drie dagen. trage werking, ben ik mee bekend. Heb het ‘s Ochtends ingenomen, en heb een uur of vier gewacht. Toen voelde ik niets. En de rest vd dag ook niet."
"Jmths zei: Na 500mg ga je inderdaad bewust niets merken. Klik om te vergroten... Hoeveel MG moet je dan nemen? Ik las namelijk ergens anders dat iemand van 3 MG al helemaal euforisch werd 😂"
"Jmths zei: Dat klopt (3 gram dan), maar van benzodiazepines merk je toch ook vrij weinig op subtiele doseringen? Denk dat je minimaal 1500mg mag doseren wil je het een beetje bewust kunnen ervaren. Als je er geen ervaring mee hebt is het herkennen van de effecten ook wat lastig. Klik om te vergroten... Geen ervaring met Phenibut? En van benzo’s merk je idd ook weinig. Maar als ik dat een lange tijd niet gebruik, kan ik van 10 mg al slaperig worden. Weet niet of ghb gebruik hier nog invloed op heeft? Ik gebruik niet dagelijks, maar áls ik het gebruik zit ik soms aan 8/10 ML per max een uur."
"Wat ik heb begrepen is dat je baclofen alleen krijgt als je intensieve therapie krijgt binnen de verslavingszorg. Dus opnames"
"Ja zoiets! Al heb ik alle praatprogramma’s in NL wel een beetje gehad. En het moet soort van luchtig zijn. Idd tonight show is een goede!"