#1
Na 500mg ga je inderdaad bewust niets merken.Toen voelde ik niets.
Na 500mg ga je inderdaad bewust niets merken.Toen voelde ik niets.
Ik doe het voor het slapen. 3 of 4 capsules. (1 capsule is 500mg) en slaap als een roosje. De ochtend erna ben ik super vrolijk en gemotiveerd en dit houdt bij mij zeker de hele dag aan!Na wat inlezen over phenibut werd ik er toch ook wel nieuwsgierig naar.
Maar ik had wel nog een vraagje. Op een website die het verkocht stond dat je het best 2u voor het slapengaan inneemt, en zo dan goed zou kunnen slapen.
Echter ben ik benieuwd of het dan de volgende dag nog een positieve invloed op je humeur etc heeft, of slaap je dan eigenlijk de uren dat het effect het beste zou zijn? Ik lees hier meestal dat mensen het s'ochtends pakken om dan doorheen de dag van het effect te genieten, maar kan je het ook eerst nemen, dan slapen (en in slaap geraken natuurlijk) en dan de volgende dag het effect nog voelen of niet?
Ik vind dat bij GHB iets meer. Maar ik merk het met Pheni zeker ook hoor. Maar dat is denk ik ook omdat je humeur super goed ervan wordtWerkt phenibut net zo ludtopwekkend als GHB?
al heb ik in een andere periode ook 4 x 20 MG temazepam op en zat nog lekker te wausen 😂 ook niet voor herhaling vatbaar hoor!
Hoeveel heb je gedoseerd en ben je bekend met de zeer trage opkomst tijd van Phenibut?heeft iemand tips of ervaring met het gebruik van Phenibut en de dosering hiervan?
Na 500mg ga je inderdaad bewust niets merken.
Dat klopt (3 gram dan), maar van benzodiazepines merk je toch ook vrij weinig op subtiele doseringen?Hoeveel MG moet je dan nemen?
Ik las namelijk ergens anders dat iemand van 3 MG al helemaal euforisch werd 😂
Dat klopt (3 gram dan), maar van benzodiazepines merk je toch ook vrij weinig op subtiele doseringen?
Denk dat je minimaal 1500mg mag doseren wil je het een beetje bewust kunnen ervaren. Als je er geen ervaring mee hebt is het herkennen van de effecten ook wat lastig.
Ik wel, jou ervaring met Phenibut daarintegen lijkt iets beperkter.Geen ervaring met Phenibut?
Maakt nogal verschil van welke benzodiazepine je 10mg neemt.kan ik van 10 mg al slaperig worden.
GHB is eveneens een Gabapentanoide / GABA B agonist en vormt sterk overlappende tolerantie met Phenibut, tot bepaalde hoogte ook met benzodiazepines natuurlijk. Ontwenning van GABA agonisten kan dan ook in algemene zin epilepsie veroorzaken.Weet niet of ghb gebruik hier nog invloed op heeft?
Dat zijn vrij aanzienlijke hoeveelheden GHB per uur al houdt GHB tolerantie relatief kort aan, o.a. met oog op de relatief korte duratie van GHB.Ik gebruik niet dagelijks, maar áls ik het gebruik zit ik soms aan 8/10 ML per max een uur.
3000mg Phenibut in 1x meestal, maar dat is vrij sporadisch (denk aan om de meerdere maanden). Dan combineer ik het meestal met een psychedelica zodat ik de euforie van beide middelen ervaar zonder (of in ieder geval sterk verminderde) ongemakken van psychedelica.Hoeveel MG Phenibut neem jij?
GHB piekt zeer snel (na 30 minuten ofso) en na 3uur zijn de effecten van GHB wel weer zo goed als voorbij getrokken. Phenibut piekt pas na zo'n 3uur en houdt al snel meer dan 24 uur aan in effecten. Je gaat een sterke piek van maar liefst 10ml GHB niet kunnen imiteren met Phenibut zonder dat je 48 uur KO ligt. Los daarvan vertonen de effecten zeker overeenkomsten. Mocht je een GHB surrogaat zoeken ben je waarschijnlijk beter af met Fluor-Phenibut, de fluor analoog op chloro-Phenibut beter bekend onder de naam Baclofen.En wel eens GHB gedaan? In hoeverre is het écht te vergelijken?
Ik neem aan dat je met ''houdt al snel meer dan 24 uur aan in effecten'' ook de na-effecten bedoelt? Ik ben er nog steeds niet echt aan uit hoe lang de piek van phenibut bij mij nou duurt (het moment dat je echt gewoon lekker voelt, wat licht euforisch), maar zeker geen 24 uur. Het duurt bij mij toch wel een uur of 5 voordat ik echt wat van de gewenste effecten ga voelen en na nog eens zo'n 5 uur is dat volgens mij wel weer over...GHB piekt zeer snel (na 30 minuten ofso) en na 3uur zijn de effecten van GHB wel weer zo goed als voorbij getrokken. Phenibut piekt pas na zo'n 3uur en houdt al snel meer dan 24 uur aan in effecten. Je gaat een sterke piek van maar liefst 10ml GHB niet kunnen imiteren met Phenibut zonder dat je 48 uur KO ligt. Los daarvan vertonen de effecten zeker overeenkomsten. Mocht je een GHB surrogaat zoeken ben je waarschijnlijk beter af met Fluor-Phenibut, de fluor analoog op chloro-Phenibut beter bekend onder de naam Baclofen.
De term na-effecten is vrij subjectief. Als ik 4-4,5 gram Phenibut gebruik werkt het in tegenstelling tot 3,5 gram eerder verlammend. Als je 4 gram gaat ook 2x zo lang merkbaar wezen als 2 gram. Als je mij vraagt hoe lang een 0,5mg dosering Clonazolam werkt zou ik ook zo'n 16 uur zeggen, maar je gaat zogezegd niet 16 uur euforisch wezen. En als er sprake is van tolerantie kan dit ook anders aanvoelen. De kans is aanwezig dat veel mensen Phenibut minder hoog doseren dan ik wanneer ze het gebruiken.ook de na-effecten bedoelt?
Ik begrijp je. Kwestie van anders ernaar kijken. Met 'het effect' bedoel ikzelf echt de piek, dus de mild euforische high, om het zo maar te noemen. Jij neemt de lange nasleep van milde/matige sedatie waarop je kunt slapen na je trip op 225mcg 1P-LSD of 3,5mg DOC daar ook in mee. Kijk ik op vergelijkbare wijze naar de duur van 1P-LSD bijvoorbeeld, dan zeg ik: opkomst 1,5 uur, duratie 6 uur, ofwel 1,5 uur wachten voordat het gewenste effect zich volledig manifesteert en dat houdt dan zo'n 6 uur aan. Wellicht zelfs iets korter nog.De term na-effecten is vrij subjectief. Als ik 4-4,5 gram Phenibut gebruik werkt het in tegenstelling tot 3,5 gram eerder verlammend. Als je 4 gram gaat ook 2x zo lang merkbaar wezen als 2 gram. Als je mij vraagt hoe lang een 0,5mg dosering Clonazolam werkt zou ik ook zo'n 16 uur zeggen, maar je gaat zogezegd niet 16 uur euforisch wezen. En als er sprake is van tolerantie kan dit ook anders aanvoelen. Maar een 2x zo hoge dosering Phenibut gaat denk ik ook ongeveer 2x zo lang merkbaar wezen. De kans is aanwezig dat veel mensen Phenibut minder hoog doseren dan ik wanneer ze het gebruiken.
Als ik een stevige dosering Phenibut neem, in mijn geval 3,5 gram en zo'n 3 uur later 225mcg 1P-LSD of 3,5mg DOC ga ik zo'n 18 later heerlijk kunnen slapen. Ik ben er vrij zeker van dat dit zonder inmenging van Phenibut niet mogelijk zou wezen, de kwaliteit van slaap zou geheid inboeten. Misschien dat dit voorbeeld de vraag enigszins beantwoord.
225mcg 1P-LSD ja?opkomst 1,5 uur, duratie 6 uur, ofwel 1,5 uur wachten voordat het gewenste effect zich volledig manifesteert en dat houdt dan zo'n 6 uur aan. Wellicht zelfs iets korter nog.
Ja, (1P)-LSD werkt bij mij maar heel kort. Daarmee niet gezegd hebbende dat ik 7,5 uur na inname van 225 mcg 1P-LSD kan slapen. Dat niet, maar wat ik dus bedoel is dat na die 6 uur de door mij gewenste effecten wel voorbij zijn.225mcg 1P-LSD ja?
Ik denk 225mcg 1P-LSD mij toch wel minstens 20 uur wakker houdt in ieder geval. Maar zoals al gezegd is, perspectief speelt een beetje er in mee.
Voor een weliswaar kortere maar intensere piek bedoel je?Vanuit het door jou genoemde perspectief is het waarschijnlijker interessanter om een kort werkende tryptamine te gebruiken.![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."